zamena prednych kotucov

Odpovědět
DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

zamena prednych kotucov

Příspěvek od DOOlittle »

ahojte...mam doma nove kotuce a platnicky na NISSAN 240 SX, ale ja mam rok 1989 a ja mam doma tie vacsie kotuce a platnicky...zaujima ma ci je mozne pouzit tieto vacsie kotuce v pripade, ze pouzijem strmen z novsieho modelu....diki moc
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Jestli jsem to pochopil spravne, chces nahradit 257 mm kotouce 280 mm. Pokud vymenis i trmeny, bude to vsechno fungovat na prvni pokus, delal jsem to taky, zadny zadrhel tam neni. Vyzkousej, jestli nejsou zarezle ty valecky a kdyz tak je radeji vycisti.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Příspěvek od DOOlittle »

som rad ze to aspon niekto pochopil....presne....mam kotuce 280ky a k tomu aj platne. otazka je za kolko sa daju zohnat tie strmene a ci treba menit aj nejaky drziak, alebo co vlastne potrebujem?
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo »

v podstate ti staci iba drziak, strmene su rovnake...
Nissan 200SX S13 1990
DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Příspěvek od DOOlittle »

mam taky pocit ale ze platnicky ktore som k tomu kupil su trosku vacsie ako tie, co mam momentalne na aute..... ze by som sa sekol?
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo »

inak co viem tak 240ky nikdy nemali vacsie kotuce.. ale neni problem aby si nepouzil z 200vky.... mas ABS?
Nissan 200SX S13 1990
DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Příspěvek od DOOlittle »

abs nemam....ale mam celkom sikovnu pravacku, tak hadam to nebude moc prebrzdene
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo »

no tak ako pozeram manual na 240ku tak no abs ma vpredu strmene CL22VB a kotuc 252x20 takze potom zhnaj aj strmene lebo potrebujes CL25VA
Nissan 200SX S13 1990
DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Příspěvek od DOOlittle »

to znamena ze ked tam dam kotuce 280ky, tak tym padom musim zohnat tie CL25VA a do toho by mali pasnut platnicky s rozmermi
vyska>137mm
sirka>53mm
hrubka> 17 mm

???:) a na com su tie strmene CL25VA pouzite a co vsetko musim zohnat?

diki za rady
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Jen pro upresneni:
200sx S13 starsi model ma CL18VB, prumer 257mm, tloustka kotouce 18mm, aktivni vrstva desky 10mm.
Facelift ma CL25VA, prumer 280mm, tloustka kotouce 22mm, aktivni vrstva desky 11mm.
Facelift trmeny jsou vetsi, uz jen kvuli rozmerum kotouce (prumer, sirka), ty mensi se tam pri vymene nedaji zadnym zpusobem upravit a nechat. Sezen 280mm kotouce a CL25VA trmeny a melo by to byt ok...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo »

nevim co presne tam mas ale co sem naposledi mnel tu moznost tak na 240 nevedeli sehnat platnicky lebo ze vraj ma ine strmene ako 200. v blave je chalanisko co sa s tym problemom stretol
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

ja se o vikendu mrknu a porovnam to
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo »

doublejay píše:Jen pro upresneni:
200sx S13 starsi model ma CL18VB, prumer 257mm, tloustka kotouce 18mm, aktivni vrstva desky 10mm.
Facelift ma CL25VA, prumer 280mm, tloustka kotouce 22mm, aktivni vrstva desky 11mm.
Facelift trmeny jsou vetsi, uz jen kvuli rozmerum kotouce (prumer, sirka), ty mensi se tam pri vymene nedaji zadnym zpusobem upravit a nechat. Sezen 280mm kotouce a CL25VA trmeny a melo by to byt ok...
CL18VB na 200SX s13 patria pre modely mimo europu... CL25VA je pre 257mm kotuc pre model s ABS aj bez ABS pre europu to hovori manual... a CL25VA by mali byt pre 280mm kotuce len ma iny drziak... ale o tom som iba cital...
Nissan 200SX S13 1990
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

držák na těhlici je stejný, prostě úplně stejná těhlice, a třemy jsou pokud vím dvoudílné, jedna pevná část a jedna pohyblivá, pohyblivé jsou víceméně stejné, jak na 257 tak na 280, jen ty pevné jsou rozdílné, a to ze dvou důvodů, šířka kotoučů a průměr kotoučů, jiný rozdíl jsem nenašel, ale je možné že i ty pohyblivé s pístem budou mít nějaký rozdíl, psal jsem to hodně laicky, aby to bylo k pochopení
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Nejak sa to tu zamotalo. 240SX S13 ma ine brzdice ako ma europska S13ka. Takze potrebujes brzdice z europskej S13 (je jedno ci 257mm alebo 280mm) a drziak brzdica (torque member) z faceliftu (280mm). To je vsetko.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět