Stránka 5 z 5

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 30.08.2013, 15:12
od blázen
Grassell píše:Dvouvalec je hrozna bestie od spodnich otacek.
Ten by mu doporučil jedině jeho sok:-)

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 30.08.2013, 23:49
od Lukyisek
Dvouval a kor litr je dobry fakt spis pro nekoho kdo uz na necem jezdil. Je tedy pravda ze to je muj prvni litr, ale motorky znam od mala, vim vesmes co s nima delat a jezdil jsem i driv na moto, treba slabsich, ale fakt se to da. Kazdopadne je to peklo no, odspodu to ma linearni zatah jako blazen. Ono staci jet kolikrat jen na 6ku, lehce to nechat vrkat, vemes za to a sebere se to neskutecne.
Napr. Suzuki SV 650 dvouval je myslim si docela dobrej pro zacatecnika, jede to pekne a stale stejne, ne jak jiny moto ctyrvalce, ze to nejede a pak to jede jako splaseny.
Takze kazdopadne stejne bacha. R1 jak se tu pise je dobra vrazda, na zacatek bych o tom asi neuvazoval i kdyz ten dvouval litr byl taky chvili zajimavej.

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 31.08.2013, 00:30
od onsad
Moment, teď trochu nechápu. Když porovnávám např. 1 000 cm3 dvouválec a čtyřválec, který bude mít lineární zátah? Tedy příjemnější a bezpečnější? Čekal bych ten čtyřválec. Když se dvouválce nedoporučují, budou mít tedy zátah nejdříve nicmoc a potom to "kopne"?

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 31.08.2013, 15:59
od Bohuš
dvouvál = hned odspoda velký krouťák
čtyřvál = kruťák až nahoře

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 09.09.2013, 22:34
od A.C.A.B.
Teorie pomateného šarlatána :D
-velkej čtyřvál jede vždy a všude. Ráno se tam dá pětka(případně šestka)a v pátek se vyndá.
-malej čtyřvál jede spíš nahoře(čím ostřejší tím výš)
-malej dvouvál(třeba zmiňovaná SV650) připadá, že jede lineárně, ale nejede
-velkej dvouvál je vespod pěkně ucukanej a rozumě táhne nad cca 4 tisíce(pokud máme na mysli sportky a ne pseudo choppery)