Stránka 1 z 2

P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní

Napsal: 22.12.2008, 19:35
od chosecz
Prodám svoje dvoukilo, které prošlo kompletní renovací od rozebraní auta, vyvaření, kompletní GO motoru, sestavení a lakování. Kompletní fotogalerie na webu. Auto stavěno tak, aby dokázalo vydržet nápor na driftech, mechanicky ho dával dohromady Heini.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Specifikace auta k prodeji - u jednotlivých dílů uvádím původní ceny, aby byla představa co tam tak je:

Motor:
Plně programovatelná řídící jednotka Apexi Power FC CA18DET (tedy žádný chip): 18 000,-
Motor prošel kompletně GO, použili se nové seriové díly: 50 000,-
Nové turbo GARRETT GT2860RS: 35 000,-
- Motor a turbo mají najeto cca 2.500km takže je plně zajetý a vše ok
Kovové těstění pod hlavou: 4 000,-
Chromované díly motoru (kryty vaček apod): 5 000,-
444cc vstřiky z GTR: 4 000,-
Palivova pumpa walbro: 3 000,-
Velký mezichladič JDM FMIC Intercooler: 9 000,-
Silikonove hadice k vodnimu chladici: 1 500,-
Kompletni otevreny vyfuk, od nerezových svodů, přes downpipe, midpipe až po catback, 70mm: 15 000,-
Kompletní odlehčené hliníkové řemenice, včetně hlavní řemenice: 5 000,-
JDM Hi-Throttle Pulley: 500,-
300ZX Z32 MAF AFM: 4 000,-
Nové svíčky NGK: 1 500,-
Velký závodní olejový chladič 8 000,-
Velký vodní chladič Mishimoto Aluminum Radiator: 7 000,-
Elektrická vrtule na vodním chladiči: 2 000,-
Apexi Ground stabilizer: 5 000,-
Rozpěry Japspeed (přední i zadní): 5 600,-
Světla HID sada: 2 500,-
NISMO engine mounts: 3000 Kc
NISMO Stainless Braided Clutch Hose:2 200,-
Lesteny kryt motoru: 2 100,-
Lesteny kryt pojistek: 1 200,-
Lestena expanska na vodu: 2 000,-
TRUST Greddy AIRINX Air Intake: 2 500,-
NISMO oil cap: 1 500,-
Vsechny nove hadice v motoru, silikonove: 4 000,-
CUSCO oil catch tank: 4 000,-
Damper KIT (drzak motoru): 3 000,-
FUEL Pressure regular: 1 500,-
GREDDY rozvodový řemen: 3 000,-
Vyndané ABS a Klima
Baterie přesunuta do kufru

Exteriér:
Kompletni body kit, lamino: 20 000,-
Vyhlazená anténa, zadní stěrač, ostřikovače a ta malá linka na boku
Novy celolak, bily spodek, fialovovy pruh a cerna strecha: 20 000,-
Laminatova kapota, vented: 12 000,-
KOUKI Zadni svetla: 10 000,-
URAS Zadni kridlo low, carbon look: 12 000,-
Sportovni zrcatka: 1 500,-

Interiér:
Sedačky 2x Sparco EVO 3: 28 000,-
MOMO Pásy 2x 4 bodove: 4 000,-
Startování na tlačítko z Hondy S200: 3 000,-
Naba na volant: 500,-
Sportovni volat: 1000,-
GREDDY Profec B Spec II Boost Controller: 7 500,-
Budíky teplota (olej, voda), tlak oleje, adapter na měření teploty vody: 5 000,-
Budíky a držák budíků na sloupku (teplota výf. plynů, AFR, otáčky motoru): 3 000,-
Držák budíků: 1 000,-
STRI Turbo Timer: 2 500,-
PIVOT HeadLights Controller - ovladaní otevření světel (nenamontováno): 2 500,-
Autoradio 2DIN, DVD, TV + Alpine repro: 8 000,-
Auto má kompletní interiér (tedy koberce, tapecy, jen jsou vyndané zadní sedačky, mohu dodat, pokud bude zájem)

Podvozek:
Přední brzdy D2 8 pístek 330 mm: 35 000,-
ADR 8x, tedy 2 sady, hliníková kola 17x7.5" včetně pneu (tedy 2 sady): 40 000,-
(lze prodat jednu sadu samostatně, za 18k)
D2 stavitelny podvozek, typ drift: 22 000,-
Pancerove hadicky k hydr. rucni brzde: 1500,-
Kompletní set stavitelných ramen na podvozku, kosti apod: 15 000,-
Nove sada bushingu na podvozku: 5 000,-
Podložky (1x1cm, 2x3cm), 4x114.3 + šrouby: 5 600,-

Převodovka:
DRIFTWORKS odlehčený setrvák: 10 000,-
NISMO GT PRO LSD samosvorný diff: 23 000,-
NISMO Transmission mount: 1 500,-
Kovokeramicka spojka od Brzdy.cz: 5 000,-
NISMO short shift: 3 000,-

Jistě jsem na řadu věcí zapomněl, ale to zásadně nevadí :-) Cena je jasná.

Výkon:
Bohatě přes 300 koní, doloženo grafem z brzdy :-)

Cena a prodej:
Důvod prodeje - koupil jsem nové auto. Takže tohle je rázem navíc.

V současném stavu a podobě 230 000 Kč

Zájemci prosím na psát email (ja@chose.cz), telefon nebo sem PM (SZ) na fórum.
Telefon: 602 566 545
Praha

Re: P: Svoje 200SX S13

Napsal: 22.12.2008, 21:01
od Majkl S13
Promin ze se tak blbe ptam,ale neni toho auta skoda ?
Protoze tolik usily co to stalo a tolik namahy nez se to vsechno postavylo a aby to perfektne fungovalo a ted to jen tak pronic zanic prodat ?
Jako sorry ze ti do toho kecam,ale je toho vazne skoda :roll:

Re: P: Svoje 200SX S13

Napsal: 22.12.2008, 21:04
od vrtas
Myslim že to neni škoda když člověk ví, jaká bestie bude potom :mrgreen:

Re: P: Svoje 200SX S13

Napsal: 22.12.2008, 21:06
od Majkl S13
jako nevim cemu rikas bestie ale tohle si myslim ze je dobra bestie to choseho 200sx a pomaly ani nezajete a nenastaveny motor.Clovek si rekne ze na tom aute uz neni co dal delat ale potom si uvedomy ze je tam toho jeste hedno co doladit.

Re: P: Svoje 200SX S13

Napsal: 22.12.2008, 21:10
od driftak
nechcem sa vam do toho pliest, blizsie by to teoreticky zaujimalo aj mna preco ho chce dat len tak prec, ale ma tam napisany dovod predaja ze ma nove auto, a kvoli tomu predava toto. Verim tomu ze nanom bolo veela roboty, ale to si sa ho mal spytat cez SZ, toto je inzercia. :-).

Re: P: Svoje 200SX S13 - hodně úprav (HI-SPEC)

Napsal: 30.12.2008, 21:24
od Swejky
Všichni se chtěj zeptat a už je tu 4. příspěvek a nikdo neřekl beru :roll: :roll:

Re: P: Svoje 200SX S13 - hodně úprav (HI-SPEC)

Napsal: 03.01.2009, 01:04
od Killa-!200sx!
Takova krasa!! To se snad neda prodat :lol: Moc krasny kus

Re: P: Svoje 200SX S13 - hodně úprav (HI-SPEC)

Napsal: 12.11.2009, 20:19
od chosecz
UP

AKCNI CENA
Cena 230k za komplet se všim co tam je a to je kurva dobra cena. Plně driftu schopné :-)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní

Napsal: 13.11.2009, 18:06
od vmille
To je sakra dobra cena.

Promin za OT. Jak funguje HKS SSQ hled za turbem, je mi tahle instalace proti srsti ale je nejjednodusi pro recirkulacni ventil.

Re: P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní

Napsal: 14.11.2009, 10:02
od Heini
Funguje uplně stejně jako předklapkou.

Re: P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní

Napsal: 18.11.2009, 17:05
od chosecz
UP

Re: P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní

Napsal: 19.11.2009, 11:53
od blázen
perfektní cena,být to tu dřív,tak si to koupím a nic neskládám

Re: P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní

Napsal: 25.11.2009, 18:35
od chosecz
UP

Dohoda možná!

Re: P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní

Napsal: 05.12.2009, 15:16
od chosecz
UP

220k

Re: P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní

Napsal: 13.12.2009, 15:21
od chosecz
Panove ... co tahkle 200 tis? Pevna cena.