Stránka 4 z 4

Re: K- E30 325

Napsal: 26.06.2009, 21:59
od Fire
blázne ... líná jebka ?? jestli ti přijde motor kterej má 240kW a 490Nm línej tak pak nevím jaký máš představy ... s tou těžkou 850tkou dokázal akcelerovat za 6,3sec z 0 na 100 , co myslíš že by to předvedlo v odlehčené E30 :?: :!: , ale jak jsem psal tato zástavba by byla dost náročná.

Re: K- E30 325

Napsal: 26.06.2009, 22:09
od Kopriw
me se nahodou ten motor libi, uz jenom ten prubeh 8)

Re: K- E30 325

Napsal: 27.06.2009, 16:33
od Swejky
12vál je sice línej a neleze tolik do otáček ale krouták má super, což pro člověka kterej se chce učit je daleko lepší v jakym koliv rozmezí otáček šlápnout na plyn a kola roztočit, než mít M který je nesmyslně drahý a to jak v pořizovací ceně tak i v náhradních dílech.

Re: K- E30 325

Napsal: 29.06.2009, 21:37
od blázen
Fire píše:blázne ... líná jebka ?? jestli ti přijde motor kterej má 240kW a 490Nm línej tak pak nevím jaký máš představy ... s tou těžkou 850tkou dokázal akcelerovat za 6,3sec z 0 na 100 , co myslíš že by to předvedlo v odlehčené E30 :?: :!: , ale jak jsem psal tato zástavba by byla dost náročná.

jo línej...podívej se kolik váží.. a stát bude taky majlant.. M motor ho roznese v pohodě.. a bude to vážit polovinu...v polsku kopíš M 34 pod kilo ... a E30 pod 10 :roll:

za 6,3s akceleruje ta celá těžká M5 s polovičním motorem

Re: K- E30 325

Napsal: 30.06.2009, 00:40
od Awatar
blázen píše:
Fire píše:blázne ... líná jebka ?? jestli ti přijde motor kterej má 240kW a 490Nm línej tak pak nevím jaký máš představy ... s tou těžkou 850tkou dokázal akcelerovat za 6,3sec z 0 na 100 , co myslíš že by to předvedlo v odlehčené E30 :?: :!: , ale jak jsem psal tato zástavba by byla dost náročná.

jo línej...podívej se kolik váží.. a stát bude taky majlant.. M motor ho roznese v pohodě.. a bude to vážit polovinu...v polsku kopíš M 34 pod kilo ... a E30 pod 10 :roll:

za 6,3s akceleruje ta celá těžká M5 s polovičním motorem
Jenže kolik těch S38B36 je v dobrym stavu?? Třeba CDS jezdí 3 tyhle motory a dobrej kus má akorát Standa a to s nim měl taky problémy. Druhá věc, že ten motor docela v tý tříce jede, i když má blbý tlaky (např. Tomáš Kodera). A pokud by si měl na mysli S38B38, což je lepší motor jak ta 3,6, tak ten je pro změnu skoro nesehnatelnej a když už ho člověk sežene, tak za ranec. M70 je motor skoro nezničitelnej, jsou to v zásadě dvě M20, a sehnat se dá za pár korun. Má, ale dost nevýhod, jako třeba převodovka a pak taky tříca s timhle motorem je smrt, protože je to pak šíleně nevyvážený, už M20 neni drobeček a teď si to vynásobit téměř 2x, nevim jestli by to bylo vhodný pak na drifty, nebo na cokoliv kromě suchý dálnice.

Ve výsledku jakmile se jde do nějaký takovýhle přestavby tak je to skoro vždy za ranec. Nejlepší volba bude asi 4.0 V8 M60B40, motor neni zas až tak těžkej, pořád je cenově dostupnej, je kratší jak R6 (takže lepší rozložení váhy) a koně má v sérii taky fajn.

Re: K- E30 325

Napsal: 30.06.2009, 08:31
od blázen
v polsku se ty Mka sehnat daj..i 3,6 i 3,8 z 5tky....i 3,2 i 3,0 z 3jky .. u nás to je nesehnatelné..ale tam to je. Tam koupíš všecko..

Re: K- E30 325

Napsal: 30.06.2009, 08:56
od blázen
jenom sem se podíval na polské stránky a našel sem 2ks M3 motoru z E36 jeden za 48tis a jeden kompletní svap za 72tis :wink: a motoru tam je opravdu mraky..zkusím tam pohledat z M5 E39 8)

Re: K- E30 325

Napsal: 30.06.2009, 08:59
od Fire
Bázen: pokud člověk neni omezenej jen na naši lokalitu tak se dá sehnat ledacos a levně :)

Re: K- E30 325

Napsal: 30.06.2009, 09:13
od blázen
a otom to je.. :roll: viděl sem tam RB motor v době,kdy jsem ani pořádně nevěděl z čeho to je :roll:

Re: K- E30 325

Napsal: 30.06.2009, 10:11
od Design
Až nato že treba ja s polakama nemam moc dobre obchodni zkušenosti jinak je pravda že polaci sou šmelinari a seženeš unich fakt vše.

Re: K- E30 325

Napsal: 30.06.2009, 11:49
od blázen
a co jsi u nich kupoval za motor?..my tam jezdíme pro věci na auta už přes 10let.. a jediná zkušenost je ta,že tam stojí díly polovinu co tady
navíc většina jich dá dokonce na motor záruku :wink:

Re: K- E30 325

Napsal: 01.07.2009, 08:22
od blázen

Re: K- E30 325

Napsal: 08.07.2009, 13:36
od Swejky
S tou V8 to taky zas taková výhra neni, je dražší než 12 vál, za další dostat to do e30 je větší problém než ten 12vál, jelikož ten 8hrnek má ty čtyři válce k sobě v daleko většim uhlu než ten 12 vál.... ale osobně bych taky volil V8 i za cenu těch problémů....