![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Fire píše:blázne ... líná jebka ?? jestli ti přijde motor kterej má 240kW a 490Nm línej tak pak nevím jaký máš představy ... s tou těžkou 850tkou dokázal akcelerovat za 6,3sec z 0 na 100 , co myslíš že by to předvedlo v odlehčené E30![]()
, ale jak jsem psal tato zástavba by byla dost náročná.
Jenže kolik těch S38B36 je v dobrym stavu?? Třeba CDS jezdí 3 tyhle motory a dobrej kus má akorát Standa a to s nim měl taky problémy. Druhá věc, že ten motor docela v tý tříce jede, i když má blbý tlaky (např. Tomáš Kodera). A pokud by si měl na mysli S38B38, což je lepší motor jak ta 3,6, tak ten je pro změnu skoro nesehnatelnej a když už ho člověk sežene, tak za ranec. M70 je motor skoro nezničitelnej, jsou to v zásadě dvě M20, a sehnat se dá za pár korun. Má, ale dost nevýhod, jako třeba převodovka a pak taky tříca s timhle motorem je smrt, protože je to pak šíleně nevyvážený, už M20 neni drobeček a teď si to vynásobit téměř 2x, nevim jestli by to bylo vhodný pak na drifty, nebo na cokoliv kromě suchý dálnice.blázen píše:Fire píše:blázne ... líná jebka ?? jestli ti přijde motor kterej má 240kW a 490Nm línej tak pak nevím jaký máš představy ... s tou těžkou 850tkou dokázal akcelerovat za 6,3sec z 0 na 100 , co myslíš že by to předvedlo v odlehčené E30![]()
, ale jak jsem psal tato zástavba by byla dost náročná.
jo línej...podívej se kolik váží.. a stát bude taky majlant.. M motor ho roznese v pohodě.. a bude to vážit polovinu...v polsku kopíš M 34 pod kilo ... a E30 pod 10![]()
za 6,3s akceleruje ta celá těžká M5 s polovičním motorem
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů