Stránka 3 z 4

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 04.01.2009, 00:25
od Steve
S par Zetkama jsem taky jel, nejvice jsem najezdil s Adnerem, presvedcil me, ze je s trikilem taky zabava a ze to neni jen neohrabany tank, ktery umi 300za hodinu, jak jsem si myslel...
Bohuzel jine video nemam, 160 v zatackach to neni, proste takova standartni cestovni rychlost, na 0,6bar takhle dvoukilo nikdy nepojede, upozornuji ze se nejedna o Adnera, je to proste nekdo jinej...
http://www.youtube.com/watch?v=XwNmWYdXXP8

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 04.01.2009, 02:00
od vmille
Ted jezdim 200SX stage 1 a serie 300ZX, SX stiha na prvni dve rychlosti pak ma ZX navrch. Mam ZX rok tak moc nemuzu hodnotit jizdni vlastnosti, ale nemotorné urcite neni, okouzlilo me neutralnim prujezdem zatacek diky rozlozeni hmotnosti. Me to auto vyhovuje, po tom co jsem neco najezdil s 200 konovym Fiat Uno si uzivam stabilitu a citim se bezpecneji. Komu se ZX nelibi tak si ho nekoupi a je to.

S tim chlazeni to je pravda, to chce resit jako prvni, brutalne zaliskany prostor pred chladicem trubkama a blbostma.

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 04.01.2009, 15:34
od SDRT
vmille píše:Ted jezdim 200SX stage 1 a serie 300ZX, SX stiha na prvni dve rychlosti pak ma ZX navrch. Mam ZX rok tak moc nemuzu hodnotit jizdni vlastnosti, ale nemotorné urcite neni, okouzlilo me neutralnim prujezdem zatacek diky rozlozeni hmotnosti. Me to auto vyhovuje, po tom co jsem neco najezdil s 200 konovym Fiat Uno si uzivam stabilitu a citim se bezpecneji. Komu se ZX nelibi tak si ho nekoupi a je to.

S tim chlazeni to je pravda, to chce resit jako prvni, brutalne zaliskany prostor pred chladicem trubkama a blbostma.
V kazdom pripade nevyhod tie plastikove kryty zo spodu , pridvihni kapotu z zadu na pantoch a mozespopripade dat dole gumu ktoras tesni kapotu na fire wall , nahod nejaky odvetravaci otvoreny kryt medzi svetlami pred air filtrom.
Mozes dat odvetravacie otvori do kapoty ale ked ju chces nechat aka je tak tam nic nevrtaj.
Potrebuje to dostat co najviacej vzduch cez motorovy priestor hlavne u TT .
.Mozes pouzit vacsi radiator .

Alebo SR20 conversiu .jednu som videl v japonsku a jedna je tu.V amerike do nich davaju 5.7 V8 chevy.

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 04.01.2009, 19:12
od vmille
Presne jak pises, planuji jiny kryt mezi svetly, udelat vydechy na kapote, vetsi chladic, vyhodit filtry a dat je misto seriovych IC.

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 04.01.2009, 19:21
od blázen
zatím to vypadá tak,že se ho asi koupím..ikdyž jsou i záporné stránky jak to čtu

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 04.01.2009, 20:11
od vmille
Vse ma zaporne stranky.

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 06.01.2009, 21:53
od chosecz
blázen píše:zatím to vypadá tak,že se ho asi koupím..ikdyž jsou i záporné stránky jak to čtu
Tak uz koupeno? :)

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 07.01.2009, 11:34
od blázen
ne, je to záležitost doby až trošku zmizí sníh.. nebudu někde trápit auto po sněhu,nedá se ani pořádně prohlídnout a vyzkoušet

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 08.01.2009, 12:07
od sic
blázen píše:zatím to vypadá tak,že se ho asi koupím..ikdyž jsou i záporné stránky jak to čtu
never nikomu, ziadne zaporne stranky to nema :D

pokial bude v dobrom tech. stave a planujes ho nechat v origo stave, tak ziadne vysoke naklady necakaj... :D

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 08.01.2009, 13:49
od blázen
sic píše:
blázen píše:zatím to vypadá tak,že se ho asi koupím..ikdyž jsou i záporné stránky jak to čtu
never nikomu, ziadne zaporne stranky to nema :D

pokial bude v dobrom tech. stave a planujes ho nechat v origo stave, tak ziadne vysoke naklady necakaj... :D
aha vidíte...samozřejmě,seriový stav plánuju..ale jen na chvíli,proč ho chci,je především proto,že bych se chtěl dostat právě někam na vytoužených 500hp +... toto je taky dobré poznamenat

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 08.01.2009, 15:17
od sic
blázen píše:
sic píše:
blázen píše:zatím to vypadá tak,že se ho asi koupím..ikdyž jsou i záporné stránky jak to čtu
never nikomu, ziadne zaporne stranky to nema :D

pokial bude v dobrom tech. stave a planujes ho nechat v origo stave, tak ziadne vysoke naklady necakaj... :D
aha vidíte...samozřejmě,seriový stav plánuju..ale jen na chvíli,proč ho chci,je především proto,že bych se chtěl dostat právě někam na vytoužených 500hp +... toto je taky dobré poznamenat
tak pokial si to budes robit sam, tak prajem vela trpezlivosti... ak si to robit sam nebudes, tak vela penazi a trpezlivosti :D

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 08.01.2009, 16:11
od blázen
mechanicky problém nemám.. pro mě je jediný problém ECU...

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 08.01.2009, 21:04
od vmille
Tech par koniku te draho nevyjde: :)
vstriky 16 000
Chip 4 000
Vyfuk 10 000 - 20 000
Fitr 2 000

a jako bonus muzes pridat:
lehke remenice 8 000
kardan 4 000 - 8 000

Ale stejne do toho spadnes, zacnes zlepsovat detaily a to se prodrazuje nejvic.

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 08.01.2009, 21:04
od mike
prve ze ecu je ten nejmenci problem -))
nech si navarit patici a pak uz jenom cipujes.az do aleluja ...

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 12.01.2009, 22:36
od vmille