Stránka 2 z 2

Napsal: 03.11.2005, 23:15
od Kentoya
co se týká gufer na ventilech budu radymu oponovat

pokud máš velký vůle okolo vodítek ventilů a netěsní gufera, tak se okolo sacích ventilů (vodítek) olej do sání dostane, jen netuším jestli je to dostatečné množství na to aby se za autem kouřilo jak uvádíte

Napsal: 04.11.2005, 20:24
od Katany
raddy píše: Gufera na ventiloch:
je to moznost, ale zase by to islo len do vaciek a odtial do flase ktoru tam mas, nie do sania......
Pres gufera na ventilech mi sel olej do valcu pres saci ventily a do vyfuku pres vyfukovy ... kdyz jsem vyndal motor a sundal sani a svody tak ventily, ktery byly zavreny zustaly doslova utopeny v oleji. takze auto kourilo jak sileny ... po nastarovani to kourilo jen chvliku, cca 10 vterin, po tom to "vicemene" prestalo, ale po zahrati to zaclo znovu a to tak ze auto zmizelo v oblaku olejoveho dymu, mozna nekde najdu i fotku ventilu zatopenych olejem ...

ten olej tam sel tak hodne ze mizel doslova pred ocima ... :x

Napsal: 13.11.2005, 12:27
od Petr_fm
To me zajima,
protoze kdyz vytocim motor nad 4000 ot. zacne mi z hadice svedene do nadobky jit souvisly proud rozpraseneho oleje...
Vypada to , jako by se z te hadice kourilo... Muze to byt guferama na ventilech, nebo je to normalni ?
Pri bezne jizde mam nadobku prazdnou, ale kdyz to protahnu 200 a vic po dalnici, mivam tam centimetr oleje...
Za autem se mi zakouri vetsinou po nastartovani, zacina mi to uz pripadat jako pekna olejnicka :?
Turbo je taky moznost, ale porad tady ctu o jinych problemech, tak se mi nechce vyhazovat penize za repas, kdyz tak dobre tlaci a muze to byt necim jinym...

Napsal: 13.11.2005, 12:40
od Katany
Petr_fm píše:To me zajima,
protoze kdyz vytocim motor nad 4000 ot. zacne mi z hadice svedene do nadobky jit souvisly proud rozpraseneho oleje...
Vypada to , jako by se z te hadice kourilo... Muze to byt guferama na ventilech, nebo je to normalni ?
Pri bezne jizde mam nadobku prazdnou, ale kdyz to protahnu 200 a vic po dalnici, mivam tam centimetr oleje...
Za autem se mi zakouri vetsinou po nastartovani, zacina mi to uz pripadat jako pekna olejnicka :?
Turbo je taky moznost, ale porad tady ctu o jinych problemech, tak se mi nechce vyhazovat penize za repas, kdyz tak dobre tlaci a muze to byt necim jinym...
zmer komprese, podle me budes mit KO krouzky.

Napsal: 14.11.2005, 09:59
od swed
mě to při vyšších otáčkách při zátěži kouřilo taky a byly to kruhy.....

Napsal: 17.11.2005, 19:45
od Petr_fm
co stoji sada kruhu a kde sezenu tesneni pod hlavu ??
Urco to nebudou ty gufera??

Petr_fm

Napsal: 18.11.2005, 21:56
od Petr
a nebyl by nahodou v oleji benzin? me olej stale ubyva, nepribyva...
lze nejak vyloucit, ze to dela turbo ? abych nerozebiral motor, kdyz je treba jen spatne olejove tesneni v turbu, prece jsem s nim uz neco nalital a vuli celkem ma...

Napsal: 18.11.2005, 22:34
od Martin_534
změř komprese a tam poznáš, jestli je motor ok

je to rychlý a snadný

Napsal: 19.11.2005, 12:01
od Katany
Martin_534 píše:změř komprese a tam poznáš, jestli je motor ok

je to rychlý a snadný
a zabavny :lol: