Stránka 2 z 2
Napsal: 03.11.2005, 23:15
od Kentoya
co se týká gufer na ventilech budu radymu oponovat
pokud máš velký vůle okolo vodítek ventilů a netěsní gufera, tak se okolo sacích ventilů (vodítek) olej do sání dostane, jen netuším jestli je to dostatečné množství na to aby se za autem kouřilo jak uvádíte
Napsal: 04.11.2005, 20:24
od Katany
raddy píše:
Gufera na ventiloch:
je to moznost, ale zase by to islo len do vaciek a odtial do flase ktoru tam mas, nie do sania......
Pres gufera na ventilech mi sel olej do valcu pres saci ventily a do vyfuku pres vyfukovy ... kdyz jsem vyndal motor a sundal sani a svody tak ventily, ktery byly zavreny zustaly doslova utopeny v oleji. takze auto kourilo jak sileny ... po nastarovani to kourilo jen chvliku, cca 10 vterin, po tom to "vicemene" prestalo, ale po zahrati to zaclo znovu a to tak ze auto zmizelo v oblaku olejoveho dymu, mozna nekde najdu i fotku ventilu zatopenych olejem ...
ten olej tam sel tak hodne ze mizel doslova pred ocima ...
Napsal: 13.11.2005, 12:27
od Petr_fm
To me zajima,
protoze kdyz vytocim motor nad 4000 ot. zacne mi z hadice svedene do nadobky jit souvisly proud rozpraseneho oleje...
Vypada to , jako by se z te hadice kourilo... Muze to byt guferama na ventilech, nebo je to normalni ?
Pri bezne jizde mam nadobku prazdnou, ale kdyz to protahnu 200 a vic po dalnici, mivam tam centimetr oleje...
Za autem se mi zakouri vetsinou po nastartovani, zacina mi to uz pripadat jako pekna olejnicka
Turbo je taky moznost, ale porad tady ctu o jinych problemech, tak se mi nechce vyhazovat penize za repas, kdyz tak dobre tlaci a muze to byt necim jinym...
Napsal: 13.11.2005, 12:40
od Katany
Petr_fm píše:To me zajima,
protoze kdyz vytocim motor nad 4000 ot. zacne mi z hadice svedene do nadobky jit souvisly proud rozpraseneho oleje...
Vypada to , jako by se z te hadice kourilo... Muze to byt guferama na ventilech, nebo je to normalni ?
Pri bezne jizde mam nadobku prazdnou, ale kdyz to protahnu 200 a vic po dalnici, mivam tam centimetr oleje...
Za autem se mi zakouri vetsinou po nastartovani, zacina mi to uz pripadat jako pekna olejnicka
Turbo je taky moznost, ale porad tady ctu o jinych problemech, tak se mi nechce vyhazovat penize za repas, kdyz tak dobre tlaci a muze to byt necim jinym...
zmer komprese, podle me budes mit KO krouzky.
Napsal: 14.11.2005, 09:59
od swed
mě to při vyšších otáčkách při zátěži kouřilo taky a byly to kruhy.....
Napsal: 17.11.2005, 19:45
od Petr_fm
co stoji sada kruhu a kde sezenu tesneni pod hlavu ??
Urco to nebudou ty gufera??
Petr_fm
Napsal: 18.11.2005, 21:56
od Petr
a nebyl by nahodou v oleji benzin? me olej stale ubyva, nepribyva...
lze nejak vyloucit, ze to dela turbo ? abych nerozebiral motor, kdyz je treba jen spatne olejove tesneni v turbu, prece jsem s nim uz neco nalital a vuli celkem ma...
Napsal: 18.11.2005, 22:34
od Martin_534
změř komprese a tam poznáš, jestli je motor ok
je to rychlý a snadný
Napsal: 19.11.2005, 12:01
od Katany
Martin_534 píše:změř komprese a tam poznáš, jestli je motor ok
je to rychlý a snadný
a zabavny