![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
A pritom na studenych brzdach je to uplne ok. Me nikdy nenapadlo kontrolovat jak se toci kolo se zahratymi brzdami
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Podle manualu se to kontroluje takto:
![Obrázek](http://img.photobucket.com/albums/v238/935Baby/Nissan/Brzdy/dragingforce.jpg)
No ja mel na studenych brzdach silu potrebnou k otoceni disku cca 5kg a na zahratych brzdach cca 30kg
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Jsem na to prisel nahodou ze jsem popojizedl pomaloucku a bylo citit jak neco auto brzdi...tak jsem to zvednul a mel jsem co delat abych otocil predníma kolama
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Vysledek...kurvil jsem pekne drahy desticky, vyssi spotreba paliva a mozna i zkurveny kotouce. No ale zase jsem o neco chytrejsi...