Stránka 1 z 3

K: TURBO

Napsal: 15.01.2015, 01:39
od Krutonek
Lidi schvim turbo funkcni pro svou s13 zatim vsechno lehly a nebo za 14tus a vejs, klido bych koupil i cinu nekdo mi o nejaky rikal cca za 5-6tis kulickova t25 nevite nekdo o necem ?

Re: K: TURBO

Napsal: 15.01.2015, 14:20
od Peťouch
Čínu koupis jedině přes Ebay, tady to asi nikdo neprodava. Jinak T25 a T28 jsou na prodej v Polsku na Allegro.pl Za tu 28 chtěli asi 850 zlotých nebo si nech repasovat to původní a budeš mit aspoň záruku :wink:

Re: K: TURBO

Napsal: 15.01.2015, 19:05
od Krutonek
tak jako, jestli mam nechat zrepasnout puvodni t25 za 8tis, nebo koupit t28 za 8tis no nevim, a ano ta cina se da koupit na ebayi, ale nikde jsem to nenasel...

Re: K: TURBO

Napsal: 15.01.2015, 19:21
od blázen
ebay.co.uk, ebay.com.. je tam turb habaděj. Ale na čínu bych se vysral, zemi se chystá do UK, napiš mu, doveze ti origo T25 či T28 za dobrou cenu... můj názor.. za novou čínu dáš to stejné co za jetý origo..

Re: K: TURBO

Napsal: 15.01.2015, 19:27
od Krutonek
mnooo, zajimaci... me jeden clen tady nabizi za cca 230euro T28, mimochodem ta t28 mi tam bude pasovat bez problemu ? popripadne mam chip s1 tak aby se to nejak nehadalo nebo tak...

Re: K: TURBO

Napsal: 15.01.2015, 19:39
od blázen
pro CA18DET a T28 je od HD chip stage 2 ne 1.. turbo pasuje celkem dobře. Nic, co bys nesvedl doma sám. napiš zemimu, něco ti sežene.

Re: K: TURBO

Napsal: 15.01.2015, 19:41
od blázen
určitě bude nějaké naprodej na SXOC

Re: K: TURBO

Napsal: 15.01.2015, 19:56
od Krutonek
aha... takze bud sehnat T25 a nebo budu muset jeste schanet k T28 turbo stage 2, tak to radsi tu t25, me slo o to, ze mi nekdo rikal o T25 kulickovy (cina) nekde kolem 5-6tis a ze prej uz ho dali do dvou dvoukil a makaj paradne, dalsi vec SXCO nevim co to je... jsem novacek

Re: K: TURBO

Napsal: 16.01.2015, 08:26
od Peťouch
Někde v Ostravě delaj repas za 6tis :wink: Koupis jety turbo a za pul roku budes shánět další.

Re: K: TURBO

Napsal: 16.01.2015, 08:55
od Mickael
Ja bych se ty Ciny nebal,stejne tam nic brutalniho foukat nebudes.Prinejhorsim koupis za rok za bura novy.

Re: K: TURBO

Napsal: 16.01.2015, 09:34
od blázen
a proč prostě nekoupíš nějakou T25 z UK,která bude jezdit asi déle než čína za stejnou cenu? Navíc se dá kdykoliv rozumně prodat, narozdíl od číny.

Re: K: TURBO

Napsal: 16.01.2015, 11:13
od Peťouch
Na cinsky turbo koupi celej střed za 3tis a je to kuličkový turbo :wink: Jety muze byt po pár tisicich km v prdeli

Re: K: TURBO

Napsal: 16.01.2015, 11:21
od Peťouch
Proctete si US fóra a jejich zkušenosti s cinskymi turby na dragsterech a to foukaj kolem 2baru. Spusta lidi uz od Garretu upustila kvuli pomeru vykon-cena :wink:

Re: K: TURBO

Napsal: 16.01.2015, 12:33
od blázen
jistě, u dragu, kde díly ALS vyhodíš to turbo zachvíli do šrotu je asi ekonomičtější použít čínu která místo 40tis bude stát 15. Ale u tohohle ,kde je mrtě tureb orig, které najezdí 200tis km bych se na čínu vysral. jedu čínu sem doma měl, polámala se ji lopatka po 1000km.. tot moje zkušenosti s čínou. Ale je to jeho věc, at si tam dá co chce,jen jsem mu poukázal na možnost si třeba přes zemiho za 5tku nechat dovézt funkční origo, které mu bude sloužit dlouhá léta.

Re: K: TURBO

Napsal: 16.01.2015, 13:12
od Mickael
Ja taky nejsem zastance cinskejch turb,ale cena/vykon mluvi za vse.A na dilne je Impreza ktera s cinskym turbem odjezdila zatim dve sezony rallycrossu.Nemelu tady jen tak blafy.Kolik z vas s tim rocne najezdi vic nez 5tis. km? Ikdybych mel to turbo kupovat kazdej rok novy se to vyplati.
Edit : Bavime se o aktualnich novejch turbech,ne o totalnich suntech jako pred peti lety.Vzdyt ty Garretty se delaj taky v Cine kluci moji.