Stránka 1 z 1

P: 1JZ-GTE (2.5 L I6) SOLD SOLD

Napsal: 23.03.2011, 13:38
od nismo.gtst
Komplet nastrojeny motor 1JZ-GTE twin turbo (2.5 L I6) 206 kW (280 PS; 276 hp)
z 1996 TOYOTA SOARER.
Cena 38.000Kc

ECU 3000Kc
Automat prevodovka 7000Kc
Jakekoli casti lze dokoupit, nebo prodam cele auto.
1996 TOYOTA SOARER
49048mil, bila barva, 16" lita original kola, auto je v perfektnim stavu s kompletni hystorii. Cena vcetne prevozu je 65.000Kc

PRODANO

Re: P: 1JZ-GTE (2.5 L I6)

Napsal: 23.03.2011, 15:32
od Milan RPS13
Pošli fotky...

Re: P: 1JZ-GTE (2.5 L I6)

Napsal: 23.03.2011, 19:02
od sejkora
to tam nemas nic s manualem?:-D

Re: P: 1JZ-GTE (2.5 L I6)

Napsal: 23.03.2011, 19:11
od nismo.gtst
sejkora píše:to tam nemas nic s manualem?:-D
manual je drahej, tak ho tu ani nenabizim, vzdyt na to nikdo nema, kdyz sem tu mnel s manualem skyline za 80tis kc r33ku, ozval se nekdo? ani hovno... :lol: :lol:
z manualem je drahy pac vyroba skyline treba byla vetsinou v automatu, manual kusu r33 je jenom cca 35tis ks z celkoveho poctu 109tis ks...coz je fakt mizerne malo a tak to je u vetsiny techto vozu, bohuzel...proto cena pak manualu je dvojnasobna a tim padem v CR neprodejna...manual auta prodavam radej hned v UK, kde mam jistou ze i za vetsi peniz se prodaji, cerna r32ka co jsem mnel zaroven z tvoji, byla manual, dva dny a byla fuc, za dvojnasobnou cenu...

Re: P: 1JZ-GTE (2.5 L I6)

Napsal: 23.03.2011, 19:24
od tomita
nismo.gtst píše:
sejkora píše:to tam nemas nic s manualem?:-D
manual je drahej, tak ho tu ani nenabizim, vzdyt na to nikdo nema, kdyz sem tu mnel s manualem skyline za 80tis kc r33ku, ozval se nekdo? ani hovno... :lol: :lol:
z manualem je drahy pac vyroba skyline treba byla vetsinou v automatu, manual kusu r33 je jenom cca 35tis ks z celkoveho poctu 109tis ks...coz je fakt mizerne malo a tak to je u vetsiny techto vozu, bohuzel...proto cena pak manualu je dvojnasobna a tim padem v CR neprodejna...manual auta prodavam radej hned v UK, kde mam jistou ze i za vetsi peniz se prodaji, cerna r32ka co jsem mnel zaroven z tvoji, byla manual, dva dny a byla fuc, za dvojnasobnou cenu...
Myslim ze cena manualu je vyssi z jineho duvodu, nez ze jich bylo vyrobeno min nez automatu :wink:
Pro 99 % lidi je sky v automatu tak na 2 veci..

Re: P: 1JZ-GTE (2.5 L I6)

Napsal: 23.03.2011, 19:42
od nismo.gtst
tomita píše: Myslim ze cena manualu je vyssi z jineho duvodu, nez ze jich bylo vyrobeno min nez automatu :wink:
Pro 99 % lidi je sky v automatu tak na 2 veci..
by ses divil, ale kluci co si nechali importovat auta, tak vetsinou v automatu, v anglii je maji vice zazite, tak jak v americe, 90procent aut je automat...
cena je vysoka manualu jen s toho duvodu omezenych ks aut, pak majitel muze nadsadit cenu, protoze si je vedom ze jich je malo a ten kdo hleda manual, hold tu cenu zaplatit musi, jinak ma smulu... ale track of scotland vetsina borcu co tam jezdi drift, tak ma automat, svete div se, ale je to tak a de jim to pekne...a stim sem se setkal i na santapod kde byla jedine vystoupeni drifteru z JPN v evrope, dobra polovina mnela automat... dokonce druhe vozidlo sumopower maji take v automatu... ja vidim vetsi problem nez v automatu, kdyz nekdo tvrdi ze nafta je lepsi jak benzin, zvlast blbecci co maji bavoracky v nafte a delaji s toho bozske vozy, skratka nafta je do traktoru a nic vic...

Re: P: 1JZ-GTE (2.5 L I6)

Napsal: 23.03.2011, 19:49
od Petr.S14
nafty se zastanu.. na běžný ježdění super...

Re: P: 1JZ-GTE (2.5 L I6)

Napsal: 23.03.2011, 19:54
od sejkora
take se nafty zastanu, jen otocim cudlikem a hned mam doma teploucko :-D

Re: P: 1JZ-GTE (2.5 L I6)

Napsal: 23.03.2011, 19:59
od nismo.gtst
Petr.S14 píše:nafty se zastanu.. na běžný ježdění super...
ani hovno, ale bezne jezdeni ano, ale kdyz ti ktomu nekdo rekne ze z naftou posere jakekoli auto jak je nafta bajecna...
nekdo ma na naftu nazor, beru je v poho, ale ja osobne nemuzu ani slyset chrochtat traktor a vzivote bych si nekoupil auto z naftou, pak jedu po dalnici a jen cucham smrad od neci prdele bavoraku, nebo skodovky, pak tomu jemne prislapne, cerno ze neni ani videt...ne fakt nic pro mne ani na normal jezdeni, odtahovka mozna, ale proste osobaky v navte nemeli ani delat, to je za trest...

Kód: Vybrat vše

to sejkora: take se nafty zastanu, jen otocim cudlikem a hned mam doma teploucko :-D 
jo a nejlepsi zvuk je po ranu kdyz je venku -10 :lol: ja kdyz nadrnknu skaye, tak mam taky behem 15-20vterin teplo, ale jen kvuli tomu bych teda chtel naftu :lol:

Re: P: 1JZ-GTE (2.5 L I6)

Napsal: 23.03.2011, 21:08
od blázen
nafty se taky zastanu..mám superb 1,9 170hp a jezdím za babou za 5l.. pak máme A6 2,7tdi cca 230hp a z rakouských alp plně naloženo přijela za 4,8l přitom seriový dvoukilo při svý váze udělá .. nechci vidět jak jezdí v naftě nějaký V8 V10.. při reálně nízké spotřebě.. na daily car jedině nafta..


a ten superb mi topí tada o moc líp než benzín..při -15 topil na 23st po 500m jízdy.. a to nemluvím o webastu.. kdy lezu do vyhřátýho vozu..

benzín je fajn.. pro sporták bez debat..ale do daily car je o ničem.. žere a nejede :wink:

Re: P: 1JZ-GTE (2.5 L I6)

Napsal: 23.03.2011, 21:25
od mara_m
safra tady prodava a misto toho aby psali naky zajemci se tu resi co je lepsi naffta vs benzin

Re: P: 1JZ-GTE (2.5 L I6)

Napsal: 23.03.2011, 21:49
od Petr.S14
jak říká blázen.. já chip nemám, mám sériové wv v naftě, též 1.9 tdi.. 130 koní.. turbo mám, žere prd, když potřebuju jet svižně, tak jedu.. benzín bez turba v nějakým normálním dayli určitě svižnější nebude.. když si usmyslim větší auto.. combi v benzínu.. fakt ne..

Re: P: 1JZ-GTE (2.5 L I6)

Napsal: 24.03.2011, 08:53
od tomita
blázen píše:.. pak máme A6 2,7tdi cca 230hp a z rakouských alp plně naloženo přijela za 4,8l...
..promin ale tomuhle neverim ani na vterinu. Maximalne pokud jste jeli tak 70-80 celou cestu :D
Nejradeji mam jak majitele opevujou turbodiesly jak to vubec nezere, akorat ze kdyz jedu s nekym a ptam se na spotrebu, pak se prizna ze realna je nekde uplne jinde. (stejne jak tvrdi vyrobci -hlavne jeden z baworska :D- jak maj nektera auta udavanou spotrebu..treba 5,3 a pak v testu se ukaze, ze v skutecnosti zere kolem 7) :D
Ono totiz to, co ukazuje palubni pocitac a co je v realu, se vetsinou dost lisi.

Na zaver jen dodam, ze donedavna jsem jezdil taky dizlem, ale zmenil jsem na benzin :) S dizlem jsem mel prumer dle pc 6.2, ve skutecnosti 7l.

Konec spamu.

Re: P: 1JZ-GTE (2.5 L I6)

Napsal: 24.03.2011, 09:00
od blázen
Jelo se okolo 130 předpisově.. Já jezdím rychleji a průměr mám 5 město 6,5 .. To co natankuju odpovídá te spotřebě co v průměru vyjezdím.. Předtím sem měl benzinový V6 měl stejný výkon a žral 2x tolik

Re: P: 1JZ-GTE (2.5 L I6)

Napsal: 24.03.2011, 09:14
od nismo.gtst
blázen píše:Jelo se okolo 130 předpisově.. Já jezdím rychleji a průměr mám 5 město 6,5 .. To co natankuju odpovídá te spotřebě co v průměru vyjezdím.. Předtím sem měl benzinový V6 měl stejný výkon a žral 2x tolik
tak tipnu tuhle debatu, nechte tu prostor pro kupce, jinak ja si radej na pohonne hmoty priplatim, uz pro ten pocit ze nesedim v chrochtajicim traktoru...
skay mne na dalnici dela 7.8litru a zrovna predpisove nejezdim... ve meste je to sice dvojnasobek, ale tam ja nejezdim a kdyz, tak na chvilu...
tomita to presne vystihl, kazdej vyklada jak jezdi za malo, co mu je platne ze jede o 2litry mene jak benzin, kdyz nafta zas je drazsi, kvuli uspore 50kc na 100km? a kdo tu jezdi za ty minima, tak asi nejezdi, nebojte, ja v nekolika dieslech jel, i v modelech 2010 audi, bmw, atd. ani jeden z nich nezral tyto hodnoty, ani svagruv ford z 1.5 naftou :-)