koupím motor

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 18.05.2008, 22:14

Hehe tak sem si to pomalu procetl.....a mel bych dotazek na driftinga...kolik tvych zgeneralkovanych motoru (at uz kompletni ci castecna) nekde jezdi? mluvme konkretne o motorech do SX?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 19.05.2008, 09:08

já od kentoya viděl na vlastní oči jen jedinej motor po GO a zrovna posranej s nulovejma kompresema na třech válcích :-D

ale jestli ostatních pár motorů jezdí tak vpoho, nějaký ztráty sou vždycky :-D

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 19.05.2008, 09:26

Ze sa nato nevykaslete.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 19.05.2008, 10:06

DRFTING píše:nesnaž se.........zbytečný :wink:
hmm jaka jina odpoved by se taky dala cekat ze. Ono neco delat a a kecat o tom jak to umim lip nez ostatni jsou uplne dve jiny veci..ukaz vysledky pak sem posilej takovy reci a do nekoho se navazej.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 19.05.2008, 10:52

DRFTING píše:
Mirek píše:
DRFTING píše:nesnaž se.........zbytečný :wink:
hmm jaka jina odpoved by se taky dala cekat ze. Ono neco delat a a kecat o tom jak to umim lip nez ostatni jsou uplne dve jiny veci..ukaz vysledky pak sem posilej takovy reci a do nekoho se navazej.
píšu tu někde že opravuju motory ?
Ne pises tady jak to kentoya flaka...naznacujes jak to neumi, pritom jsi videl tusim 2 motory od nejakejch kluku kterym to kentoya delal tu GO (otazka: proc sem nenapisou sami a resis to za ne)...zvlastni..do ted sem mel za to ze aby tohle clovek mohl rict, mel by se v tom vyznat. Ze se neco posralo, jasne neprijemne, neverim tomu ze to kentoya neresi, komu z nas se neco co dela nekdy neposere? Nebo tobe se vzdy vsechno dari na 100%? Neber prosimte moje prispevky jako utocny, jen me proste zarazi proc pises verejne prispevky ve kterych zpochybnujes a urazis neci praci, kdyz se to to vlastne ani netyka? Nebo je Tvuj motor jeden z tech co kentoya opravoval a posral se? Pokud ne. tak at si to vyresi dotycni, nejdriv primo s kentoyou a pokud to z nejakyho duvodu nepujde, tak dejme tomu verejne na foru. Fakt se na me nezlob, neznam te, ale opravdu nechapu duvod veskerych tvych postu v tomto tematu.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 » 19.05.2008, 11:04

klid kentoya, uz zacinas spamovat jak pan D :D
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 19.05.2008, 11:37

pani, rad by som vas upozornil ze sa mi toto ZBYTOCNE vzajomne osocovanie prestava pacit. uz davno neriesite go motorov ale kdo kde komu preco zaco. Ak ma kdosi pocit ze sa niekdo vytahuje, robi draho, nekvalitne, ma prilis velkeho vtaka tak nech sa obrati inam kde takyto pocit mat nebude ale nevidim dovod preco by sa tu malo rozoberat to ze vedla v obchode je rohlik o korunu lacnejsi ako v tomto. K**a dvihnem rit a idem si kupit vedla. To kolko kdo na com zaraba je cisto jeho vec, komu sa paci nech si kupi, komu sa nepaci, nikdo ho nenuti.

nazov prispevku znie kupim motor, nezda sa vam ze sa kapanek odbocilo od temy?
prosim vas pekne, ukoncite tento styl debaty kym to neklesne naozaj hlboko do bahna a prispevok bude musiet byt uzavrety.

dakujem za vase pochopenie.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 19.05.2008, 21:42

DRFTING píše:
otasTM píše:já od kentoya viděl na vlastní oči jen jedinej motor po GO a zrovna posranej s nulovejma kompresema na třech válcích :-D

ale jestli ostatních pár motorů jezdí tak vpoho, nějaký ztráty sou vždycky :-D
jo, ten jsem videl taky, chudák kluk, zaplatil za GO a motor odfláklej a ted nejezdí.Ale kentoyovi to nevadí zaplaceno dostal, tak co by dál řešil, ale záruku tu on fakt dává :-D Pak další příhoda s ucpaným blokem motoru.Způsobil tím klukům mraky problémů a starostí.
ty jsi ale debílek to že se může ucpat kanálek z bloku do hlavy netušil ani heini ani já, bylo to poprvé a i heiniho to překvapilo a to je podle tebe největší profík který by měl takový detail najít hned, ale ty určitě víš jak to zkontrolovat aby se to příště nestalo, s heinim jsme to probírali a netuší to ani jeden z nás a oba nad tím přemýšlíme, a ty problémy jsem rozhodně nezpůsobil já, problémy způsobil klukům blok a já se s klukama vyrovnal přestože jsem nemusel a k tomu motoru od micka, máš pocit že když si vybere levné těsnění protože šetří a za práci si vezmu pouze tři litry že se mám sbalit a jet to do prahy opravit na koleně? když mi to doveze do olomouce tak to opravím, ale v praze nemám kde, a když už si vybral levné těsnění a chtěl hlavně jezdit a neříkal že by chtěl zvyšovat výkon, proč si hrál s tlakem turba? není to náhodou např i u nissanu, že pokud uděláš jakýkoliv zásah do motoru či turba strácíš záruku i na nové auto okamžitě? já nevím, ale když to přiveze já to opravím

tady ti ukážu jiné případy, když se klukovi z brna hryznul nový termostat byl jsem u něj a chybu hledal, když doublejayovi tekla vodní pumpa tak jednou s tím byl v ol a pumpu jsem mu vyměnil a když tekla druhá, tak jsem za ním jel do jihlavy (protože zajistil dílnu) a vyměnil jsem ji podruhé a za práci jsem si nic nevzal, když si iwan nechal vyměnit na slovensku vačky a nastavili mu rozvody o zub (tím samozřejmě záruka končí) a motor přehřál, tak jsem k těm mechanikům na slovensko jel a to 23,12 kdy ostatní strojili stromeček a mechanici tvrdili že všechno udělali dle manuálu a rozvody dali zase špatně, a od iwana jsem si vzal jen na benzín, a škoda byla že jsem po těch magorech nezkontroloval utažení šroubů na hlavě, protože o 14 dnů bylo auto opět u mě první dva šrouby na krev a ostatních 8 volných a jak mu měnili těsnění pod hlavou tak to staré jak oškrábali nechali napadat do vany a měl stopy na klice od toho bordelu, a vzal jsem si peníze jen za díly a vytažení motoru ven a do auta a za práci na motoru jsem nic nechtěl, když petkovi začalo blbnout turbo (nevěděl jsem že je to turbo) taky jsem se u něj stavil a hledal jestli se něco nestalo motoru a zaplatpánbůh nestalo, když deepstar ode mě odjel s hotovým motorem a odešel mu po cestě domů u svitav CAS a následný výbuch mu roztrhnul výfuk a poškodil i těsnění pod palicí (CAS nemá s GO motoru nic společného a mohl jsem se na něj vysrat) tak jsem nejdřív jel do svitav osobním, chybu našel CAS vyměnil a když ujel dalších 10km a vařil, tak jsem sehnal odtahovku a auto k sobě odtáhnul a motor ven a těsnění vyměnil a můžeš hádat co jsem si za to řeknul a když tak mi napiš kterej člověk by tohle dělal všichni by se na to za ty prachy vysrali, ale pro mě je to srdcovka a ty jsi debílek kterej tohle nepochopí

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 19.05.2008, 21:56

DRFTING píše:Ano, když si přečtu jak maximálně dokonale čistí díly a vysledkem je ucpaný blok.Když si přečtu že dělá skoro zadarmo a výsledkem je podle jeho výdelek 5 táců na motoru dle mého minimálně jednou tolik ( a to už je docela dost na prezentaci že skoro zadarmo, je mi to jedno at má mnohem víc taky bych cizím zadarmo nic nedělal, ale nebudu se tak prezentovat) když si přečtu že na všechno dává záruku a pak se ke me donese že na kluka kterému delal motor a motor mu nejede sere a neřeší to s ním. Tak prostě a jednoduše sem chci neco napsat.Kdyby to tak nepřeháněl s tím jak všechno dělá úplně maximálně nejlíp a proste se tu prezentoval normálněji obyčejněji, tak mě ani nenapadne sem proti nemu něco psát.Nikoho nenapadám vím že nikdo nemůže nic udělat vyslovene na 100% ale nesnáším NAMYŠLENÝ VEJTAHY.Je mi jasný že kdyby Kentoya nemel na hlavě ani jeden vlas a nekdo mu to vyčetl tak bude tvrdit bůhví jak je zarostlej a vždycky bude mít poslední slovo a ješte k tomu začne používat sprostý slova když už je v koncích, ale me to nevadí, jak jsem již psal je to pro mě legrace to číst :wink:
a opět debílek rozepsal jsem ti co na tom motoru je, napsal cenu a vyšlo jasně 5000, ale ty jsi tak starašně chytrej že neumíš počítat a píšeš že je to dvakrát tolik, tak tě žádám nauč se počítat a potom takový sračky napiš, nezlob se na mě ale tohle jsem uměl spočítat ve druhé třídě a protože ty to nezvládáš, tak to znamená že chodíš do první třídy a potom na tomhle foru nemáš co dělat

a jak jsi přišl na to že jsem ten blok ucpal? já můžu s klidným svědomím tvrdit že heinimu tam při skládání motoru vnikla nějaká nečistota která kanálek ucpala a nedělám to, místo toho jsem mu dal 5000 ze svého, a na tom bloku včetně pístů jsem měl asi 250korun, ale raděj 5000 prodělám i za věc za kterou pravděpodobně absolutně nemůžu než aby mě někdo pomlouval a stejně se najde piča jako ty která mě pomlouvá

ještě můžeš napsat, protože jsem pomáhal skládat motor bukymu, že mu fouklo těsnění pod palicí kvůli mě a že mu kvůli mě praskla vačka a věřím tomu, že jak tě buky uvidí, tak ti za takovej nesmysl vykostí žebra za živa

nezlob se na mě všechno jsem si obhájil, svědomí mám čisté a s heinem jsem asi tři měsíce dohodnutej že se na to těsnění mickovi podívá a věř mi že takovejch kecálků skrytejch za klávesnicí je na netu plno, já chodím i mezi lidi po celém bývalém československu a ty ani nevytáhneš paty z práglu, protože je ti jasný, že celé bývalé československo takovej magor jak jsi ty vůbec nezajímá

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Příspěvek od vmille » 19.05.2008, 22:25

Franto uz to neres on to stejne ocividne nepochopi a vsichni ostatni vi jaky mas pristup k motorum a 200SX vubec. Jako vzdy se potvrzuje za dobrotu na zebrotu.

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 hostů