K:T-3

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 05.02.2006, 23:20

ten el. ventil na podběhu by neměl bejt zapojenej do turba
ten je na teplý starty, kdy odpojuje podtlak do fpr a tím obohacuje směs
- nejlepší je ho uplně odpojit, jestli budeš chtít tak ti nafotim, jak to mám teď zapojený já - podtlakový hadičky jseou kaťoučký 8)

to turbo zapoj tak jak je na fotce, případně mezi turbo a wg můžeš dát boost controller

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 06.02.2006, 00:15

Martine díky!

Jestli můžeš poslat ty fotky toho zapojení.

PS: k startu potřebuji jen tu pumpu :lol:

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 06.02.2006, 08:36

pumpu nepotřebuješ, zajíždět můžeš i bez ní :lol:

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 06.02.2006, 09:01

Jenže já to nenastartuju dokud tam nebude všechno.
Nerad dělám něco na desetkrát, a nechci řešit chybky a nakonec to bude v palivu. 8)

krosmen
user
Příspěvky: 39
Registrován: 10.06.2005, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 06.02.2006, 19:20

tak sem si dneska dovez sice jetou ale ve velmi dobrém stavu T-3 nakonec byla za dvojku a je z integrale=mám ten samej motor v themně.....
raddy-nafotim neboj!!!!!!!

krosmen
user
Příspěvky: 39
Registrován: 10.06.2005, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 06.02.2006, 19:21

Jinak limitem výkonostnim s timhle turbem je 280 PS víc s im nikdo na itališe mašine nemá potom už přicházej na řadu větší kousky..... 8)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 06.02.2006, 20:42

Len upozornim ze nie kazde T3 turbo je vhodne pre nas motor. Hlavne mensie trimy T3 turba su urcene pre vacsie motory-2-2.5l a pre nizsie tlaky.
Pre nas to znamena nevyhodu zbytocne velkeho (a tazkeho) kompresora a vyf. turbiny. Urcite je pre vykon 280k vyhodnejsie pouzit T28 turbo ako mensi trim T3.
Bude rychlejsi nabeh....

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 06.02.2006, 20:59

krosmen ale staví nízkotlakej itelskej 2litrovej 4válec :lol:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 06.02.2006, 21:04

Martin_534 píše:krosmen ale staví nízkotlakej itelskej 2litrovej 4válec :lol:
v tom pripade uno problemo bambino =D>

krosmen
user
Příspěvky: 39
Registrován: 10.06.2005, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 11.02.2006, 21:09

Martin_534 píše:krosmen ale staví nízkotlakej itelskej 2litrovej 4válec :lol:
potvoro...... 8)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 135 hostů