Stránka 2 z 3

Re: K: TURBO

Napsal: 16.01.2015, 15:34
od jagy
Presne tak... kdy jsi to turbo mel, Blazne? Sli hodne dopredu a uz to neni takovy pruser, jak byval a da se to pouzivat.

Re: K: TURBO

Napsal: 16.01.2015, 16:02
od blázen
já nikdy netvrdil,že se nedají použít, jen jsem mu poradil možnost,jak bych to řešil já.... at koupí on sám,co chce,jsou to jeho peníze.

Re: K: TURBO

Napsal: 16.01.2015, 22:09
od Kamza
Mickael píše:Ja taky nejsem zastance cinskejch turb,ale cena/vykon mluvi za vse.A na dilne je Impreza ktera s cinskym turbem odjezdila zatim dve sezony rallycrossu.Nemelu tady jen tak blafy.Kolik z vas s tim rocne najezdi vic nez 5tis. km? Ikdybych mel to turbo kupovat kazdej rok novy se to vyplati.
Edit : Bavime se o aktualnich novejch turbech,ne o totalnich suntech jako pred peti lety.Vzdyt ty Garretty se delaj taky v Cine kluci moji.
No to už zase zavání tim že dvoukilo je na hovno a furt se na něm něco sere 8)
Radši bych koupil starší dobrou T25, kterou když řádně vyčistíš tak máš turbo co bude jezdit min. tak dlouho než zjistíš že ti ten výkon nestačí a nemusíš tu samou věc řešit znovu!
:bounce:

Re: K: TURBO

Napsal: 17.01.2015, 09:26
od Krutonek
inu rozjela se zde solidni diskuze, takze, byl by nekdo ochotny mi poslat odkaz na tu kulickovou t25 cinu ? vuz bude urcenej jako hobby auto a ne daily, takze jestli to turbo vydrzi 1000km nevadi...

Re: K: TURBO

Napsal: 17.01.2015, 10:18
od Kamza
Krutonek píše:inu rozjela se zde solidni diskuze, takze, byl by nekdo ochotny mi poslat odkaz na tu kulickovou t25 cinu ? vuz bude urcenej jako hobby auto a ne daily, takze jestli to turbo vydrzi 1000km nevadi...
Taky své auto nemam jako daily a prostě si myslim, že origo věci který se do auta dávali z výroby a jsou ojeté za cca stejnou cenu, jsou prostě lepší než nová čína.
Jsem také zvědavej na ten post na T25 čínu na co vyjde až k tobě domu.
Jinak v evropě asi mimo origo turb od automobilek, pravýho Garretta neseženeš. Všechno jsou to fejky za origo cenu :blackeye:

Re: K: TURBO

Napsal: 18.01.2015, 10:41
od wheety
Jak můžete někdo říct že ojeta t25 je lepší než nová Čína ? Máte stim zkušenosti? Koukne na lidi z rwd power polaci.Marcel Balaz všichni mají činy! A další bonus je Kuličkové a novej střed stoji 100 dolarů a housing bych asi neresil a poslední věc Čína jde s výrobky a jejich kvalitou nahoru protoze sami věci ze by to nikdo nekupoval

Re: K: TURBO

Napsal: 18.01.2015, 11:16
od Krutonek
a dokazete nekdo najit nekde odkaz kde to cinsky kulickovy T25 turbo koupim ? ja jsem na to hledani totalni jantar, ale fakt jsem nic nenasel...

Re: K: TURBO

Napsal: 18.01.2015, 15:23
od Kamza
wheety píše:Jak můžete někdo říct že ojeta t25 je lepší než nová Čína ? Máte stim zkušenosti? Koukne na lidi z rwd power polaci.Marcel Balaz všichni mají činy! A další bonus je Kuličkové a novej střed stoji 100 dolarů a housing bych asi neresil a poslední věc Čína jde s výrobky a jejich kvalitou nahoru protoze sami věci ze by to nikdo nekupoval
Protože x sériových S13tek má přes 100tis km najeto s původním turbem což asi s čínskim turbem nikdo neujel. Tak se nám tedy pochlub ty se zkušenostmi s čínskou T25kou :wink:

Re: K: TURBO

Napsal: 18.01.2015, 15:36
od wheety
Neříkám že to vydrží více než originál...ale urcite bude fungovat lépe než právě těch 100 tISIC jeta
A záleží jestli stim chceš najet 150 k kup si Warnera za 30k
ale na blbnutí když chceš třeba ALS, a vyšší výkon atd
A nejsi milionář

Re: K: TURBO

Napsal: 18.01.2015, 15:56
od Bohuš
Tak hlavně když to budeš řešit chipem tak dřív jlekne motor než turbo... :D

Re: K: TURBO

Napsal: 18.01.2015, 16:19
od wheety
Souhlasím :D čip je omyl

Re: K: TURBO

Napsal: 18.01.2015, 16:36
od blázen
motor co umřel po aplikaci čipu jsem tu za 12let neviděl.. že by za děravé sací koše, KO čerpadla a tragické vůle na všem mohl chip.. zajímavý pohled na problém okolo CA18..

Re: K: TURBO

Napsal: 18.01.2015, 17:27
od Kamza
wheety píše:Neříkám že to vydrží více než originál...ale urcite bude fungovat lépe než právě těch 100 tISIC jeta
A záleží jestli stim chceš najet 150 k kup si Warnera za 30k
ale na blbnutí když chceš třeba ALS, a vyšší výkon atd
A nejsi milionář
Aha, tak tohle co píšeš nevydrží dlouho nic. Právě jen milionáři si mohou dovolit to vo čem ty píšeš. Takže asi Krutonek má programovatelnou jednotku a dalších x věcí co k tomu aby to jezdilo víc jak 100km nutně potřebuješ a řeší jestli čínu za pět nebo jetý za šest :P
A stejně ta 100tis jetá T25 v dobrim stavu je lepší než nová čína :bounce:

Re: K: TURBO

Napsal: 18.01.2015, 17:47
od wheety
Takhle kamarád mel čip stage 2 a myslím že mu to propalilo písty nevím kde by problém, jinak Já měl stage 1 fungoval skvěle ale na nějaký velke úpravy a jine turba bych to už asi nedával, hlavně dneska už ty ecu nejsou zas tak extrémne dráhe..a myslim ze elektrika a ladění je základ ale to tu nebudu dal rozebirat.
na to asi každý přijde sám kdo stavi nějaké auto

Re: K: TURBO

Napsal: 18.01.2015, 22:39
od Krutonek
tvle :-D rozpoutal jsem dobry peklo, ne jde o to, ze mi byla nabidnuta t28 oukej bylo receno musis mit st2, nemam... tak t25 kdyz jsem nenasel zadnou schopnou provozu, tak se poptavam na tu cinu, a to jen z duvodu, ze je to hodne muziky za malo penez, to auto bude vikendovka a sem tam nejakej okruh dverma vpred...

takze mohu se tedy zeptat nebo poprosit nekoho aby mi poslal odkaz na dotazovane CINSKE kulickove turbo t25 ?