K: Stage 2 chip

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 22.01.2007, 13:26

Martin 001 píše:Jak poznam dobrou pumpu? Divný zvuky z ní nevychází a tlak má taky normal. To auto jede v pohodě. Takže pro jistotu změřim tlak, ten má být kolem 2,5 až 3 bary, ne? Jo a kde zvednu tlak na turbu???? Tu pumpu bych koupil až odejde... Když se to stane v nejmíň nevhodnou dobu mam druhou a taky druhou jednotku seriovou...
když je připojen podtlak do FPR tak je tlak okolo 1,96bar, s odpojenou hadičkou je 2,45 sou to hodnoty dle manuálu, tlak na turbu bych zvedl jedině tehdy když:
Mám nainstalováno walbro
Mám jiný vzduchový filtr - nejlíp konus a celý origo box hodit do popelnice
Mám předělaný výfuk, nebo aspon vyhozený kat..to je minimum
Mám stage 1 chip

tohle je minimum

pak podložky pod wastgate a tlak se zvedne
ale bez walbra bych to určitě nedělal
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 22.01.2007, 14:51

problem je v tom, ze normalne dokazes zmerat tlak paliva len na volnobehu. Avsak, tlak paliva sa zvysuje priamo umerne tlaku v sani. Cize ked je tlak paliva na volnobehu 2.5bar (pri odpojenej hadicke, atmo tlak), tak pri tlaku v sani 1bar(tlak turba) bude tlak paliva 3.5bar a tu je prave problem, pretoze seriova pumpa casto tento tlak nedokaze udrzat, to je cele. ty sa to vsak dozvies tak, ze v lepsom pripade bude motor bezat nepravidelne/slaby tah alebo budu detonacie, co je vsak ten horsi pripad.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 22.01.2007, 15:45

raddy píše:problem je v tom, ze normalne dokazes zmerat tlak paliva len na volnobehu. Avsak, tlak paliva sa zvysuje priamo umerne tlaku v sani. Cize ked je tlak paliva na volnobehu 2.5bar (pri odpojenej hadicke, atmo tlak), tak pri tlaku v sani 1bar(tlak turba) bude tlak paliva 3.5bar a tu je prave problem, pretoze seriova pumpa casto tento tlak nedokaze udrzat, to je cele. ty sa to vsak dozvies tak, ze v lepsom pripade bude motor bezat nepravidelne/slaby tah alebo budu detonacie, co je vsak ten horsi pripad.

samozřejmě sem zapoměl dodat,že je to tlak při volnobehu...:-))) :lol:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Martin 001
user
Příspěvky: 191
Registrován: 19.12.2005, 07:26
Bydliště: okr. Tábor

Příspěvek od Martin 001 » 22.01.2007, 18:15

Ty vzducový fitry se mi moc nelíbí. Dyť jsou v tom hrozně velký díry a musí jít do motoru hrozně bordelu. Tu walbro pumpu teda koupim, až budu mít pár peněz. Cena se pohybuje kolem 3, že jo.... Nebo jestli někdo nějakou máte tak bych jí vzal....

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 22.01.2007, 18:22

Martin 001 píše:Ty vzducový fitry se mi moc nelíbí. Dyť jsou v tom hrozně velký díry a musí jít do motoru hrozně bordelu.
Niekde tu na fore je odkaz na testy tych filtrov. Ked pozries Apexi Power Intake (reklama :)) tak vzduch do motora ide cisti ako lalia.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Martin 001
user
Příspěvky: 191
Registrován: 19.12.2005, 07:26
Bydliště: okr. Tábor

Příspěvek od Martin 001 » 22.01.2007, 18:25

A cena toho filtru je?????

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 22.01.2007, 18:28

walbra jsou zase na cestě 8)

Martin 001
user
Příspěvky: 191
Registrován: 19.12.2005, 07:26
Bydliště: okr. Tábor

Příspěvek od Martin 001 » 22.01.2007, 18:29

Tak mi asi jednu nech... kolik stoí ten kit pro 200sx, nebo jak moc je to pracný doladit místo origo pumpy?

Martin 001
user
Příspěvky: 191
Registrován: 19.12.2005, 07:26
Bydliště: okr. Tábor

Příspěvek od Martin 001 » 22.01.2007, 18:36

Jo a budeš mít ty 255hp?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 22.01.2007, 18:46

jasně :wink:

Martin 001
user
Příspěvky: 191
Registrován: 19.12.2005, 07:26
Bydliště: okr. Tábor

Příspěvek od Martin 001 » 22.01.2007, 18:50

Cena?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 22.01.2007, 19:03

+-3tis

Martin 001
user
Příspěvky: 191
Registrován: 19.12.2005, 07:26
Bydliště: okr. Tábor

Příspěvek od Martin 001 » 22.01.2007, 19:05

Ok

Martin 001
user
Příspěvky: 191
Registrován: 19.12.2005, 07:26
Bydliště: okr. Tábor

Příspěvek od Martin 001 » 22.01.2007, 19:06

Je to s tim kite pro dvoukilo?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 22.01.2007, 19:40

kit pro dvoukilo je u toho, skládá se vpodstatě jenom z gumový podložky, která se dá mezi pumpu a držák a pak z kusu benzinový hadičky, svorek a konektorů

instalace je jednoduchá, tak na 30-45 minut podle šikovnosti :D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 83 hostů