Stránka 1 z 4

Vacky SR20DET

Napsal: 01.05.2007, 19:04
od Mirek
Budu delat vymenu olejoveho cerpadla, tak sem si rekl ze kdyz uz to budu mit rozhozeny, udelam kontrolu veci + mensi upgrade. Chtel bych vymenit seriove vacky za nejake perfomance, ale tak aby tam byl minimalni rozdil. Na ebay sem nasel vacky HKS za cca 200 dolaru bez dopravy. Jake vacky pouzit? 256? Odkud je vzit?

Napsal: 01.05.2007, 19:29
od Martin_534
bez upravy jednotky to nebude mit smysl si myslím

Napsal: 01.05.2007, 23:56
od Mirek
jednotka je v planu...ale zatim to beru jako prevenci vuci vydirani serie.

Napsal: 02.05.2007, 07:53
od Gerox
to nevim jsetli ma nejakej smysl...rozhodne by bylo vhodne vymenit i vahadla...a vseobecna prevence proti vydirani je dobrej olej ne?:)

Napsal: 02.05.2007, 08:15
od Mirek
co sem se o tom bavil s lidma z fora....tusim martin a street racer.....tak mi bylo receno ze SR20DET ma slabinu v podobe mekkeho materialu vacek, ktery se zacne casem vydirat.....ze je dobre dat nejake performance, ze to muze zachranit motor. Tak ted nevim..jak to je s tema seriovejma vackama.

Ad olej..pokud je na vackach spatnej material..tak pri startech ti olej dole z vany moc nepomuze...jde to kov na kov

Napsal: 02.05.2007, 08:18
od Gerox
to co ti rekl street je pravda...jenze tam se meni i vahadla...ty to drzou taky hodne...cili kdyz menis vacky tak bych to menil cely s tim...

ad olej: samozrejme to je pravda...

Napsal: 02.05.2007, 08:19
od Mirek
daval bych i vahadla...pak jeste cosi..vypadl mi nazev..je to tam tusim kvuli tomu aby ve vyssich otackach nevyskocilo vahadlo nebo tak nejak....taky doporuceni od streeta.

Napsal: 02.05.2007, 08:22
od Gerox
rocker arm stopper...

...to mam taky...ale uz jsem cetl o pripadech kdy prave ten rocker arm stopper znicil to vahadlo prave tim ze ho "nepovolilo" nekam vyskocit...cili to je taky otazka....

mam vse na prodej i s ECU...ale to asi nebubde tva cenova kategorie... :wink:

Napsal: 02.05.2007, 08:23
od Mirek
Gerox píše:rocker arm stopper...

...to mam taky...ale uz jsem cetl o pripadech kdy prave ten rocker arm stopper znicil to vahadlo prave tim ze ho "nepovolilo" nekam vyskocit...cili to je taky otazka....

mam vse na prodej i s ECU...ale to asi nebubde tva cenova kategorie... :wink:
ja To budu brat prubezne...ted spojka a martin mi bere tu vetsi celohlinikovou vanu...pak cerpadlo, vacky, vahadla....s cipem spoleham na raddyho :)

Ad rocker arm stopper....otazkou je co by znicilo kdyby vyskocilo :-)

Napsal: 02.05.2007, 08:31
od Gerox
jj otazkou je by to znicilo...v tom clanku se prave psalo ze vyskoceni je nekdy mensi skoda nez rozdrceny vahadlo na srac...

ja to tam dam taky...tak se uvidi

Napsal: 02.05.2007, 12:05
od Hynek
Gerox píše:rocker arm stopper...

...to mam taky...ale uz jsem cetl o pripadech kdy prave ten rocker arm stopper znicil to vahadlo prave tim ze ho "nepovolilo" nekam vyskocit...cili to je taky otazka....

mam vse na prodej i s ECU...ale to asi nebubde tva cenova kategorie... :wink:
vačky na SR20DE jsou předpokládam jiní než na DET
pokud jsou stejný možná budu mít zájem

Napsal: 02.05.2007, 13:36
od street.racer
Určitě doporučuju min. udělat korekci paliva (alespoň blbým S-AFCčkem) při použití jakékoliv aftermarket vačky. Zrovna ohledně vačky 256st. na SR20DET od HKS jsem četl takový test, že to dali na sériový motor a podle detonačních čidel a A/F by to ten motor moc dlouho nevydržel. Co se týče vahadel rozhodně koupit min. nové (popř. nechat provést MoS2 shot na povrch kde se tře o vačku) či rovnou lepší od NAPRECu. Každopádně u SR20DET bacha, stačí otevřít sání, vyhodit cat a restriktor a motor jde do kytek.

Napsal: 02.05.2007, 13:39
od street.racer
Gerox píše:rocker arm stopper...

...to mam taky...ale uz jsem cetl o pripadech kdy prave ten rocker arm stopper znicil to vahadlo prave tim ze ho "nepovolilo" nekam vyskocit...cili to je taky otazka....

mam vse na prodej i s ECU...ale to asi nebubde tva cenova kategorie... :wink:
To by se nemělo stát, pokud dáš solid pivots a uděláš správně vůli ventilů...

Napsal: 02.05.2007, 13:55
od Mirek
street.racer píše:Určitě doporučuju min. udělat korekci paliva (alespoň blbým S-AFCčkem) při použití jakékoliv aftermarket vačky. Zrovna ohledně vačky 256st. na SR20DET od HKS jsem četl takový test, že to dali na sériový motor a podle detonačních čidel a A/F by to ten motor moc dlouho nevydržel. Co se týče vahadel rozhodně koupit min. nové (popř. nechat provést MoS2 shot na povrch kde se tře o vačku) či rovnou lepší od NAPRECu. Každopádně u SR20DET bacha, stačí otevřít sání, vyhodit cat a restriktor a motor jde do kytek.
Jak do kytek? smes? nebo co se deje? pac mam filtr KN.....restriktor je taky pryc.....a vyfuk komplet pruchozi

Napsal: 02.05.2007, 14:22
od raddy
street.racer píše: Každopádně u SR20DET bacha, stačí otevřít sání, vyhodit cat a restriktor a motor jde do kytek.
z akeho dovodu?