Stránka 1 z 2

Rada s motorem

Napsal: 29.04.2007, 16:18
od Roménius
Tak jsem konečně sehnal kastli,a budu předělávat motor z mojé zhnilé kastle.Tak když budu mít motor venku jestli mám něco zkontrolovat,preventivně vyměnit. Zatím mám domluvené orovnání a vyčištění hlavy.

Re: Rada s motorem

Napsal: 29.04.2007, 18:13
od Řehy
Roménius píše:Tak jsem konečně sehnal kastli,a budu předělávat motor z mojé zhnilé kastle.Tak když budu mít motor venku jestli mám něco zkontrolovat,preventivně vyměnit. Zatím mám domluvené orovnání a vyčištění hlavy.
pokud budes mit sundanou palici, tak urcite zabrousit ventily... na zbytek by jsi to musel rozhodit kapku vic...

Re: Rada s motorem

Napsal: 29.04.2007, 18:16
od blázen
kdybys tu palici sundával udělej její komplet GO.. je to záležitost asi za 2000kč .. zkontroloval bych olejové čerpadlo.....já bych vlastně zkontroloval asi všecko... od dekla vaček po vanu

Napsal: 29.04.2007, 18:50
od Roménius
Jo jo na té hlavě se bude dělat vše-čistit,zabrušovat atd. atd. Takže vesměs co pujde odělat- pročistit,zkontrolovat,přetěsnit.

Napsal: 29.04.2007, 18:55
od Řehy
Roménius píše:Jo jo na té hlavě se bude dělat vše-čistit,zabrušovat atd. atd. Takže vesměs co pujde odělat- pročistit,zkontrolovat,přetěsnit.
ty ventily, srovnat ulozeni vacek, prebrousit, novy gufera na vent+vacky a mrknout na hydrostely...a vycistit..

Napsal: 29.04.2007, 19:02
od Roménius
Jo hlavu mi bude dělat komplet jeden známý. Já jsem myslel kromě toho, jestli je ješte něco. Tak to vemu jedno po druhém. :lol:

Napsal: 29.04.2007, 19:11
od Řehy
Roménius píše:Jo hlavu mi bude dělat komplet jeden známý. Já jsem myslel kromě toho, jestli je ješte něco. Tak to vemu jedno po druhém. :lol:
no tak komplet GO, kdyz chces neco vic... :lol:

Napsal: 29.04.2007, 19:16
od Roménius
Řehy píše:
Roménius píše:Jo hlavu mi bude dělat komplet jeden známý. Já jsem myslel kromě toho, jestli je ješte něco. Tak to vemu jedno po druhém. :lol:
no tak komplet GO, kdyz chces neco vic... :lol:
NE NE :oops: zatím nechci utápět tolik peněz. Já jenom aby pak někdo neřekl:"tak to jsi měl udělat ještě to a tamto" tak se raději zeptám. Čím mín investic tím lépe. :lol:

Napsal: 29.04.2007, 19:21
od Řehy
asi by stalo za to, vymenit saly, gufera na klice a mrknout na ol. cerpadlo...a rozvody...

Napsal: 29.04.2007, 19:27
od Roménius
Řehy píše:asi by stalo za to, vymenit saly, gufera na klice a mrknout na ol. cerpadlo...a rozvody...
Rozvody plánuju. A myslím že mě do budoucna bude čekat GO kvůli tlakům 9,5 ,tak myslím že by bylo zbytečné měnit šály. Pokud ale nemyslím špatně :( rád se poučím

Napsal: 29.04.2007, 19:40
od blázen
tlaky 9,5 (za tepla) jsou právě zralé na GO

Napsal: 29.04.2007, 19:43
od Roménius
blázen píše:tlaky 9,5 (za tepla) jsou právě zralé na GO
nejsou love.tak to musí ještě chvíli vydržet. :oops:

Napsal: 29.04.2007, 21:25
od Kentoya
nešetři a nabeton, pístní kroužky, šály, gufera, hydroštely, ventily velice opatrně pokud máš 74, a orovnat palici, a hlavně všechno pořádně vyčistit, jinak pár samozřejmostí jako, svíčky, olej, filtr, termostat a rozvody komplet, pokud něco neuděláš, potom se nediv

Napsal: 29.04.2007, 21:36
od Roménius
Kentoya píše:nešetři a nabeton, pístní kroužky, šály, gufera, hydroštely, ventily velice opatrně pokud máš 74, a orovnat palici, a hlavně všechno pořádně vyčistit, jinak pár samozřejmostí jako, svíčky, olej, filtr, termostat a rozvody komplet, pokud něco neuděláš, potom se nediv
Když bych to ted všechno vyměnil a potom když to bude chtít komplet GO tak by se to měnilo zase??? Nebo co by jsi radil při těch tlacích 9,5??

Komplet GO :oops:

Napsal: 29.04.2007, 21:46
od Kentoya
u komplet go máš ještě nový olejový čerpadlo (starý alespon zkontroluj), potom výbrus válců a nové výbrusové písty a všechna těsnění nová, jinak je to skoro totéž, ale věř mi, z vlastní zkušenosti vím, že se ti to vyplatí