D2 vs. Apex

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

D2 vs. Apex

Příspěvek od Mirek »

Tak ted se naskytla prilezitost koupit dva podvozky za priblizne stejnou cenu.tak bych se rad dozvedel vase reference. Mame tady podvozek D2 a Apexperformace. Diky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire »

diskuzi o D2 najdeš na Driftforu :)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Fire píše:diskuzi o D2 najdeš na Driftforu :)
ale me zajima porovnani obou nabidek co tu jsou...rad bych nejaky nazory ktery pak budu moct brat v potaz pri vyberu....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

a ty nazory bys chtel jako od koho kdyz to nikdo tady nema....resp...jo ale ten nejezdi...:)

D2 na E30 u matese zmeknul...ale jeste to jde.
D2 na E36 zatim neudelal nic teda krome toho ze se vysral horni unibal :lol: (kvuly jizde po praze)

apex bude taky nakej obdobnej taiwanshit s tim ze podle vseho by mel mit tvrdsi pruziny...skoda ze martin nejezdi tudiz nezjistime kdy zacnou tect.. :wink:

jaky je tam price?
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

nemusi byt odsud...ale urcite nekdo zna nekoho kdo ten podvozek ma...jako treba ty :wink:

Apex - cca 20-21000,-
D2 - 21900,-
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Gerox píše:a ty nazory bys chtel jako od koho kdyz to nikdo tady nema....resp...jo ale ten nejezdi...:)

D2 na E30 u matese zmeknul...ale jeste to jde.
D2 na E36 zatim neudelal nic teda krome toho ze se vysral horni unibal :lol: (kvuly jizde po praze)

apex bude taky nakej obdobnej taiwanshit s tim ze podle vseho by mel mit tvrdsi pruziny...skoda ze martin nejezdi tudiz nezjistime kdy zacnou tect.. :wink:

jaky je tam price?
No s tymi apex si to moc skritizoval. Ako pise chlapik z tej firmy maju u nich ovela nizsiu poruchovost ako u ostatnych co predavaju (menej ako 0.15 %). Ani na fore sxoc sa na nich nikto nestazuje a ma ich myslim velmi vela ludi z anglicka. A taktiez su hned za kanalom, takze neni problem to reklamovat ;)

A este k tym pruzinam. D2 su 7/5, apex su 5/4, 6/5, 8/6 , 10/8 takze si mozes vybrat ake chces plus 5/4 maju ine maksie tlmice.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Mirek píše:nemusi byt odsud...ale urcite nekdo zna nekoho kdo ten podvozek ma...jako treba ty :wink:

Apex - cca 20-21000,-
D2 - 21900,-
Ma ich pablo (apex) takze sa moze "vynadrit", ked pride.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

lidi je fakt tak tezky pochopit ze podovozek v teto cenove relaci nebude zadnej extra drzak...anebo je nekdo hodne vlekej samaritan...a dotuje sve vyrobky aby ztlacil dolu cenu...podle me cena materialu je vic nez hodnota tech podvozku...

to ze to na sxoc ma hodne lidi jeste neznamena vubec nic...tamti lide taky moc nikam nejezdi...a taky jsou to obyc lide s normalnimi prijmy...viz clanek o typovi co dal solid pivoty namisto hydrostelu a pomalu z nej udelali boha...zagaruv prispevek ani neni treba pripominat ze?

cili bych se na ne fakt podival...jak jim to drzi...ono stat v garazi anebo "cruising" 50-ou je krapet rozdil nez to pouzivat to na to na co by ty podvozky mely byt urceny...

bych se fakt podival zjemena na rally podvozek...co by to vydrzelo...jak jsem psal vyse...typovi na E36 se vysral uniball po cca 500 km...po praze...zadny drift natoz naky skakani v lese jak se to deje pri rally...

cili je to treba brat tak...ze pokud chci mit o neco lepsi podvozek nez mam...tak si muzu koupit za 20...ale nesmim od toho ocekavat ze ten podvozek pri pouzivani auta vydrzi vic nez par tisic km...a to taky jen mozna...

p.s.: pro rejpaly taky o tom D2 uvazuji...ale pokud bych do nich sel tak s tim ze to nevydrzi nic...a kazdy km navic bude bonus... 8)
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Ja tie apex kupim a budem s tym jazdit cca 5-6 tisic km rocne (ked sa zadari tak aj viac) uplne vsade, no a potom uvidime co su zac ;)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

supr...aspon bude na srovnani...ale s tema kilometra bych az tak optimistickej nebyl... :wink: nicmene uvidime....:)
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

kua tak sem si rikal, ze bych je bral az budou chechtaky a ted tady strasis, ze s tim neujede ani 6tk tak to je na pikacu jestli to tak je
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

no holt nekdo toho pokusnyho kralicka udelat musi...jak rikam skoda ze martin nejezdi...

dalsi pripominka jeste..: v aute s D2 jsem sedel...to co ma mates na E30, myslim ze spring rates jsou nekde kolem 7/9...a pri nejtvrdsim nastaveni je to jeste porad snesitelny...na nejmekcim nastaveni je to zcela v pohode na jizdu po okreskach...co vim tak martin ma 8/6 a podle jeho tvrzeni je to tvrdy jako krava...ze se s tim po meste jezdit neda...vim ze tenhle popis asi nikomu nic nerekne...pac to ma kazdej subjektivne...ale stoji za povazeni ze ofiko hodnoty jsou nizsi nez u D2... :wink:
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

no martin snad už brzo pojede, tak pak můžeme porovnat 8)

je taky pravdou, že mám celý auto na uniballech a zbytek polyurethan
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Pablo ma apex a najazdil uz mozno aj 1000 km, takze napise dojmy ked sa objavi.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo »

no pablove dojmi no jazdim s tym skoro stale ked mam volno takze uz mam na nich kolem 1000km a stale je to dobry jazdim dost aj do bratislavi a to je tankodrom a zatim nic nevyteklo vse funguje.
Odpovědět