Stránka 1 z 1

Rozvody

Napsal: 13.04.2007, 21:56
od jsadik
Neví někdo jestli pasuje rozvodový kolo z vačky u CA18DET na CA18ET? :D

Napsal: 13.04.2007, 21:59
od rozum
jiste ze ne.

Napsal: 13.04.2007, 22:09
od jsadik
Si to někdy zkoušel?

Napsal: 13.04.2007, 22:12
od rozum
1) ca18det je DOHC a ca18et OHC
2) mam oba motory doma

Napsal: 13.04.2007, 22:23
od Kentoya
ale z ca18de na ca18det pasují to jen tak mimo mísu ale et je mimo

Napsal: 14.04.2007, 15:35
od jsadik
To vim že ET je SOHC a DET je DOHC,ale to ješte neznamená že tam nemůže to kolo pasovat......tak jinak.....nedá se někde sehnat časovatelný kolo na ET? :-D

Napsal: 14.04.2007, 16:27
od rozum
jo tak to nesezenes ani nahodou. ale nemel by byt problem ho vyrobit, kdyztak ti muzu pujcit to moje na prekresleni.
nechce se mi ted moc premyslet, ale kdyz jedna vacka ovlada saci i vyfukove ventily, tak posunuti rozv. kola bude delat trochu bordel, ne?

Napsal: 14.04.2007, 19:43
od Kentoya
nevymýšlej štelovací kolo

odpověz třikrát ano a potom přemýšlej

1, mám zbytečných 50 litrů na dyno brzdu
2, mám zbytečných 50 litrů na nastavitelnou řídící jednotku widwband lambdu a ještě pár kravin
3, mám zvednutý výkon motoru pomocí kované kliky, kovaných ojnic, kovaných pístů, odlehčeného setrváku, zvětšený objem, lepší vačky, vylepšené sání, turbo garet 2871, a jediná poslední věc jak nyní můžu zvednou výkon je upravit časování vaček

pokud třikrát ne tak je to zbytečnost, ale poradím ti nech si udělat dva klínky (pera) na kliku o půl mm a o celý mm, a vyzkoušej si přesazovat unášecí kolo jak jedním tak druhým měrem a subjektivně si zkus posoudit co je nejlepší volba, víc stejně nevymyslíš a jen vačka s vyšším zdvihem ti na výkonu udělá víc jak posunutí rozvodů