Rozvody

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Rozvody

Příspěvek od jsadik » 13.04.2007, 21:56

Neví někdo jestli pasuje rozvodový kolo z vačky u CA18DET na CA18ET? :D

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 13.04.2007, 21:59

jiste ze ne.

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 13.04.2007, 22:09

Si to někdy zkoušel?

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 13.04.2007, 22:12

1) ca18det je DOHC a ca18et OHC
2) mam oba motory doma

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 13.04.2007, 22:23

ale z ca18de na ca18det pasují to jen tak mimo mísu ale et je mimo

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 14.04.2007, 15:35

To vim že ET je SOHC a DET je DOHC,ale to ješte neznamená že tam nemůže to kolo pasovat......tak jinak.....nedá se někde sehnat časovatelný kolo na ET? :-D

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 14.04.2007, 16:27

jo tak to nesezenes ani nahodou. ale nemel by byt problem ho vyrobit, kdyztak ti muzu pujcit to moje na prekresleni.
nechce se mi ted moc premyslet, ale kdyz jedna vacka ovlada saci i vyfukove ventily, tak posunuti rozv. kola bude delat trochu bordel, ne?

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.04.2007, 19:43

nevymýšlej štelovací kolo

odpověz třikrát ano a potom přemýšlej

1, mám zbytečných 50 litrů na dyno brzdu
2, mám zbytečných 50 litrů na nastavitelnou řídící jednotku widwband lambdu a ještě pár kravin
3, mám zvednutý výkon motoru pomocí kované kliky, kovaných ojnic, kovaných pístů, odlehčeného setrváku, zvětšený objem, lepší vačky, vylepšené sání, turbo garet 2871, a jediná poslední věc jak nyní můžu zvednou výkon je upravit časování vaček

pokud třikrát ne tak je to zbytečnost, ale poradím ti nech si udělat dva klínky (pera) na kliku o půl mm a o celý mm, a vyzkoušej si přesazovat unášecí kolo jak jedním tak druhým měrem a subjektivně si zkus posoudit co je nejlepší volba, víc stejně nevymyslíš a jen vačka s vyšším zdvihem ti na výkonu udělá víc jak posunutí rozvodů

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 hostů