Stránka 1 z 1

Dusí se motor a padají mu otáčky....

Napsal: 09.04.2007, 18:45
od Swejky
Zdravim, mam dotaz. Na mym motoru (ca18et) se při každym startování stává to, že nechce naskočit, jako kdyby nebyl benzín, nebo motor měl nedostatek vzduchu, když konečně naskočí, tak padají otáčky někdy i na 200 ot/min. při sešlápnutí plynu se začne dusit a otáčky padají dál, když se mi podaří ho trochu vytočit tak na 2500ot/min a pustim plyn tak začnou zase padat a i když začnu přidávát v 1500ot/min tak se začne zase dusit a otáčky zase klesají. Když je motor zahřátej tak otáčky sou spadlí furt ale když už sešlápnu plyn, tak se normálně vytáčí a reaguje na plynovej pedál.....
Potřeboval bych vědět jestli někdo neví čim to může být, a popřípadě co je v loji... Dik za odpovědi a rady.

Napsal: 09.04.2007, 19:46
od jsadik
A teplej startuje jak?

Napsal: 09.04.2007, 19:49
od Swejky
Normál

Napsal: 09.04.2007, 19:55
od doublejay
air regulator (ventil pro volnobezny vzduch...???)

Napsal: 09.04.2007, 20:02
od Swejky
Je to ta škrtící klapka za tim kolenem přes motor???

Napsal: 09.04.2007, 20:25
od Martin_534
jestli teplej startuje ok, tak koukni na čidlo teploty

Napsal: 09.04.2007, 20:36
od Swejky
A co má čidlo teploty společný se startováním a dusenim se motoru, nechci rejpat, chci se jen trochu poučit :-)

Napsal: 09.04.2007, 20:38
od Kentoya
pokud čidlo teploty ukazuje, že je motor teplej, dává řídící jednotka méně paliva, zkus nastartovat shade v zimě bez sytiče, možná se ti to podaří

Napsal: 09.04.2007, 20:42
od Swejky
No to pude asi hodně blbě, takže jestli je to čidlo v pytli a ukazuje že je to pořád teplý tak to nenastartuju, ale když to nastartuju tak po sešlápnutí plynu se to začne dusit tak to už by nemělo mít nic společnýho s čidlem, nebo naopak???

Napsal: 09.04.2007, 20:44
od doublejay
No, ma, a hodne. ECU podle toho cidla davkuje benzin na startovni otacky a pokud se motor tvari za studena jako teply, dostava mnohem mene vydatnou smes... Podle manualu zjisti hodnotu a ohmmetrem zjisti odpor, budes hned vedet... Staci odpojit konektor.

Napsal: 09.04.2007, 20:47
od doublejay
Swejky píše:po sešlápnutí plynu se to začne dusit tak to už by nemělo mít nic společnýho s čidlem, nebo naopak???
Spis nemelo, mne se takhle choval vadny AR. Start na nekolikrat, po seslapnuti plynu se to spis jeste vice dusilo az chciplo, az po par minutach se vse srovnalo a na plyn to zacalo reagovat normalne....

Napsal: 09.04.2007, 20:49
od Swejky
tak přesně tenhle problém mam že nejdřív se to dusí a pak je to v poho a reaguje na sešlápnutí...

Napsal: 09.04.2007, 21:00
od doublejay
Ja mel ten AR zalepeny zbytky stareho oleje v sani tak, ze se temer nehybal. Sel strasne ztuha, vymenil jsem ho, ten puvodni rozchodil v toluenu a schoval pro strejdu Prihodu.

Napsal: 09.04.2007, 21:12
od Swejky
Tak na ten regulátor mrknu jak chodí a když spatně tak ho snad nějak zrpovoznim, ještě mrknu na to čidlo a taky vyměnim svíčky už jsou taky takový povadlý, dvě byly povolený a jednou to profukovalo ven.... nevim jakej dobrák to dotahoval ale asi to spíš povolil než dotáhl