Dusí se motor a padají mu otáčky....

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Swejky
user
Příspěvky: 396
Registrován: 13.01.2007, 13:39
Kontaktovat uživatele:

Dusí se motor a padají mu otáčky....

Příspěvek od Swejky » 09.04.2007, 18:45

Zdravim, mam dotaz. Na mym motoru (ca18et) se při každym startování stává to, že nechce naskočit, jako kdyby nebyl benzín, nebo motor měl nedostatek vzduchu, když konečně naskočí, tak padají otáčky někdy i na 200 ot/min. při sešlápnutí plynu se začne dusit a otáčky padají dál, když se mi podaří ho trochu vytočit tak na 2500ot/min a pustim plyn tak začnou zase padat a i když začnu přidávát v 1500ot/min tak se začne zase dusit a otáčky zase klesají. Když je motor zahřátej tak otáčky sou spadlí furt ale když už sešlápnu plyn, tak se normálně vytáčí a reaguje na plynovej pedál.....
Potřeboval bych vědět jestli někdo neví čim to může být, a popřípadě co je v loji... Dik za odpovědi a rady.
Mazda RX-7 FC3s TII black/green edition

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 09.04.2007, 19:46

A teplej startuje jak?

Uživatelský avatar
Swejky
user
Příspěvky: 396
Registrován: 13.01.2007, 13:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swejky » 09.04.2007, 19:49

Normál
Mazda RX-7 FC3s TII black/green edition

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 09.04.2007, 19:55

air regulator (ventil pro volnobezny vzduch...???)
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Swejky
user
Příspěvky: 396
Registrován: 13.01.2007, 13:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swejky » 09.04.2007, 20:02

Je to ta škrtící klapka za tim kolenem přes motor???
Mazda RX-7 FC3s TII black/green edition

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 09.04.2007, 20:25

jestli teplej startuje ok, tak koukni na čidlo teploty

Uživatelský avatar
Swejky
user
Příspěvky: 396
Registrován: 13.01.2007, 13:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swejky » 09.04.2007, 20:36

A co má čidlo teploty společný se startováním a dusenim se motoru, nechci rejpat, chci se jen trochu poučit :-)
Mazda RX-7 FC3s TII black/green edition

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 09.04.2007, 20:38

pokud čidlo teploty ukazuje, že je motor teplej, dává řídící jednotka méně paliva, zkus nastartovat shade v zimě bez sytiče, možná se ti to podaří

Uživatelský avatar
Swejky
user
Příspěvky: 396
Registrován: 13.01.2007, 13:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swejky » 09.04.2007, 20:42

No to pude asi hodně blbě, takže jestli je to čidlo v pytli a ukazuje že je to pořád teplý tak to nenastartuju, ale když to nastartuju tak po sešlápnutí plynu se to začne dusit tak to už by nemělo mít nic společnýho s čidlem, nebo naopak???
Mazda RX-7 FC3s TII black/green edition

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 09.04.2007, 20:44

No, ma, a hodne. ECU podle toho cidla davkuje benzin na startovni otacky a pokud se motor tvari za studena jako teply, dostava mnohem mene vydatnou smes... Podle manualu zjisti hodnotu a ohmmetrem zjisti odpor, budes hned vedet... Staci odpojit konektor.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 09.04.2007, 20:47

Swejky píše:po sešlápnutí plynu se to začne dusit tak to už by nemělo mít nic společnýho s čidlem, nebo naopak???
Spis nemelo, mne se takhle choval vadny AR. Start na nekolikrat, po seslapnuti plynu se to spis jeste vice dusilo az chciplo, az po par minutach se vse srovnalo a na plyn to zacalo reagovat normalne....
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Swejky
user
Příspěvky: 396
Registrován: 13.01.2007, 13:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swejky » 09.04.2007, 20:49

tak přesně tenhle problém mam že nejdřív se to dusí a pak je to v poho a reaguje na sešlápnutí...
Mazda RX-7 FC3s TII black/green edition

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 09.04.2007, 21:00

Ja mel ten AR zalepeny zbytky stareho oleje v sani tak, ze se temer nehybal. Sel strasne ztuha, vymenil jsem ho, ten puvodni rozchodil v toluenu a schoval pro strejdu Prihodu.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Swejky
user
Příspěvky: 396
Registrován: 13.01.2007, 13:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swejky » 09.04.2007, 21:12

Tak na ten regulátor mrknu jak chodí a když spatně tak ho snad nějak zrpovoznim, ještě mrknu na to čidlo a taky vyměnim svíčky už jsou taky takový povadlý, dvě byly povolený a jednou to profukovalo ven.... nevim jakej dobrák to dotahoval ale asi to spíš povolil než dotáhl
Mazda RX-7 FC3s TII black/green edition

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů