Spojkova lamela

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Spojkova lamela

Příspěvek od Mirek » 18.02.2007, 22:41

Rad bych vedel vas nazor na renovaci spojkove lamely. Ta moje na SR je KO, v planu mam spojkovej sportovni kit, ale bude asi az v lete a potrebuju jezdit...vzhledem k tomu ze je to jen na par mesicu, nechci kupovat novou lamelu za 3 tis. Takze zvazuju ze necham znovu oblozit stavajici, ale neslysel sem na to zrovna chvalu. Nejaka rada? Popripade nazor na renovaci lamel. Diky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 18.02.2007, 22:43

To se ti vyplatí to dávat 2x dolů.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 18.02.2007, 22:45

Heini píše:To se ti vyplatí to dávat 2x dolů.
Ted mam prave motor i s prevodovkou venku..tak potrebuju neco co mi tuhle sezonu vydrzi +-....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 18.02.2007, 22:53

Tak to jsme na tom stejně dnes jsem stříkal motorák :-D

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 18.02.2007, 22:59

naslabších výkonech jsem s tím problémy neměl, na dvoukile jsem to ještě nezkoušel, ale myslím si že to vydrží (ta renovace)

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 18.02.2007, 23:16

bez problémů,nech si ji udělat pokud možno o 1-2 mm silnější

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 18.02.2007, 23:21

Jeste bych doplnil ze to necham udelat tady v Brne u firmy Mate, pouzivaji material oblozeni FERODO. Ale byl sem varovan ze jak se nekde prudce rozjedu...tak muzu to novy oblozeni odrovnat...ale jinou moznost asi nemam..tak to prubnu....

To ander: a kolik ma mit nova? :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 18.02.2007, 23:38

tipnu si,že to říkal někdo,kdo to nikdy nezkusil,ferodo zrovna moc nemusím,ale obložení funguje-je stejné jako origo.Co se týče tloušťky,vaši neznám.Feroďáci by to mohli mít v katalogu.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 19.02.2007, 08:25

otazka je ale v akom stave je pritlacny tanier, pretoze ak je zly aj ten, tak ti vymena oblozenia nepomoze.... :?

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 19.02.2007, 10:06

raddy píše:otazka je ale v akom stave je pritlacny tanier, pretoze ak je zly aj ten, tak ti vymena oblozenia nepomoze.... :?
ten je ok...na sezonu urcite
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 19.02.2007, 15:22

Tak sem to tam dneska zanesl..ve stredu to bude a vyjde me to na 500 8) bude o cca 1.5 az 2mm silnejsi..tohle nejde volit, oni maji dany tloustky.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 19.02.2007, 16:10

Mirek píše:Tak sem to tam dneska zanesl..ve stredu to bude a vyjde me to na 500 8) bude o cca 1.5 az 2mm silnejsi..tohle nejde volit, oni maji dany tloustky.
a zcela uprimne: ty od toho fakt ocekavas ze ti to neco vydrzi? :roll: 8)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 19.02.2007, 16:22

Gerox píše:
Mirek píše:Tak sem to tam dneska zanesl..ve stredu to bude a vyjde me to na 500 8) bude o cca 1.5 az 2mm silnejsi..tohle nejde volit, oni maji dany tloustky.
a zcela uprimne: ty od toho fakt ocekavas ze ti to neco vydrzi? :roll: 8)
jo..tuhle sezonu
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 19.02.2007, 21:10

Gerox píše:
Mirek píše:Tak sem to tam dneska zanesl..ve stredu to bude a vyjde me to na 500 8) bude o cca 1.5 az 2mm silnejsi..tohle nejde volit, oni maji dany tloustky.
a zcela uprimne: ty od toho fakt ocekavas ze ti to neco vydrzi? :roll: 8)
řekni mi jedinej důvod,proč by nemělo

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 19.02.2007, 21:27

zatím taky z okolí nevím nic o tom že by to mělo být napikaču, jen je mezi lidma velká nedůvěra, ale třeba někdo má špatné zkušenosti

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů