Kompresny pomer

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
sic
user
Příspěvky: 331
Registrován: 01.08.2006, 18:06

Kompresny pomer

Příspěvek od sic » 17.02.2007, 10:11

Ide o piesty... mam na vyber 9.0 alebo 10.5:1 :?

pricom hlavy boli len lyznute... a ziaden Nitrous sa fukat nechystam :D

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompresny pomer

Příspěvek od blázen » 17.02.2007, 11:43

10.5 a vodu na ně 8)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 17.02.2007, 22:39

10,5 je pro turbomotor, nejzašší hranice, osobně ji nedoporučuji, je to o tlamu, už je o tom potřeba něco vědět a nejlépe si nechat motor s touto kompresí odbrzdit, je zde vysoká pravděpodobnost destrukce motoru, takže na tvém místě bych volil 9

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 18.02.2007, 17:56

když nebude moc foukat a bude chladit vodou?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 18.02.2007, 18:31

ideální je moc foukat s tím 10,5 je bezpečná hranice 0,3 bar, pokud bude vše ostatní oki 0,5 bar, potom musí ladit a bude končit někde u 1,5 bar a masakrozní výkon, ale to je o třech motorech, třech turbech, a třech naditých peněženkách na lazení

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 18.02.2007, 23:01

pokud z toho chceš udělat N/A dej 10,5

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 04.03.2007, 21:57

10.5 JE NAOZAJ DOSŤ,ALE POKIAĽ MÁŠ PEŤO DOSŤ PEŇAZI TAK SMELO NA TO ALE JE TO UŽ ZA POVOLENOU HRANICOU A TÁ SA DÁ FAKT LEN ŤAŽKO USTRÁŽIŤ NERISKOVAL BY SOM,JA SOM DÁVAL NA 300 TT 8.5 S TÍM ŽE MÁM HRANICU PRITVRDIŤ A AJ TAK SOM RÁTAL TAK MAX 400 ps ,ČO SI MYSLÍM ŽE JE NIEKDE V STREDE , JE TO VYSKÚŠANÉ NA 0,95 BAR /Z 0,7/TLAK TURIEB,A ZATIAL SA TO CHOVÁ OK /-TLAK VO VÁLCOCH ZA TEPLA 11.8 BAR VŠETKY :D LAN TÁ PREVODOVKA A DIFFERÁK ČI BUDÚ SPIEVAŤ AJ ĎALEJ :D PIESTY SOM DÁVAL WISECO HLINÍK /COATED GARANCIA 450 PS OJNICE BOLI NA RENTGENE A ZALEŠŤOVANÉ TAK TOMU VERÍM ,Ě MUSIA VYDRŽAŤ.

Obrázek
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 05.03.2007, 07:47

prevodovka zo z32 vydrzi do 1000k, ta ta trapit nemusi 8)

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 05.03.2007, 09:37

NO NIEKEDY BÝVA PROBLÉM S 3 SYNCHRÓNOM DOKONCA 4 NA TÝCHTO PREVODOVKÁCH ,ALE ZAS SYNCHRÓN KOŠTUJE 35 USD ZA BABKU :D
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
sic
user
Příspěvky: 331
Registrován: 01.08.2006, 18:06

Příspěvek od sic » 05.03.2007, 19:44

NISMOO7 píše:NO NIEKEDY BÝVA PROBLÉM S 3 SYNCHRÓNOM DOKONCA 4 NA TÝCHTO PREVODOVKÁCH ,ALE ZAS SYNCHRÓN KOŠTUJE 35 USD ZA BABKU :D
nie ze niekedy :lol:
vsetky manualy vyrobene pred rokom pana (rozumej r.v. 95) maju problemy.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 05.03.2007, 20:59

sic píše:
NISMOO7 píše:NO NIEKEDY BÝVA PROBLÉM S 3 SYNCHRÓNOM DOKONCA 4 NA TÝCHTO PREVODOVKÁCH ,ALE ZAS SYNCHRÓN KOŠTUJE 35 USD ZA BABKU :D
nie ze niekedy :lol:
vsetky manualy vyrobene pred rokom pana (rozumej r.v. 95) maju problemy.
Ja mam este pred pred pred rokom pana 1987 a stale je v 100% stave. :D
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 05.03.2007, 21:35

PEPE SER NA 4 S TÍMI KOŇMI TI STAČÍ 5 :lol: A TEŠIM ŽE SOM ROZHÝBAL SELF BALANCE TEST!!!!!!! AJ SELENOID TESTÍK:lol: Obrázek Obrázek
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 05.03.2007, 22:51

NISMOO7 good job

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 05.03.2007, 23:31

YES I,TS GOOD JOB :D
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
sic
user
Příspěvky: 331
Registrován: 01.08.2006, 18:06

Příspěvek od sic » 05.03.2007, 23:56

akurat, ze nam je teraz ten conzult na dve veci
na p..u a na k...t :albino:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 hostů