Chlazení paliva

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Chlazení paliva

Příspěvek od Idaho » 21.12.2006, 14:22

uvažoval jste nekdo o chlazení paliva? dal jsme heldat ale nenaslo to ani zmínku, neporbíralo se to už nekde? nemyslím ted vstřikování čehokoliv do smesi, ale proste chlazení benzínu.
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 21.12.2006, 14:27

Ted jde o to jestli to pomuze..jestli je teplota benzinu u motoru takova ze by to chlazeni nejak vyrazne prispelo...ale za pokus by to mozna stalo...
http://www.flex-a-lite.com/auto/html/fuel-coolers.html
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 21.12.2006, 14:34

by se dal pouzit chladic oleje od diferaku treba? S13 ma velkej..ale S14 mela mensi mam pocit .)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho » 21.12.2006, 14:54

věř mi že stálo :D

každopádne dík za info, vím o co jde, jen mne zajímalo zda sue tu nekdo nad tím už zamýšlel, porotže mi přijdete jako forum co je technicky dost na výši oproti jiným tady v Cr :D - takže jsem spíš zjištoval jak má kdo řešeno atd..
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 21.12.2006, 15:33

ted se ozve ta hloupejsi cast fora: k cemu je dobry chladit benal?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 21.12.2006, 16:18

To by ma teda tiez zaujimalo naco chladit. Plus benzin v nadrzi ma teplotu okolia takze uz sa nizsie vzduchom ochladit neda.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 21.12.2006, 16:48

leda by ho ohřívala zpátečka,..benzin jde přes lištu a ten co nejde do vstřiků jde nazpět do nádrže,ale nemyslim si že by se ohříval nějak závratně
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 21.12.2006, 18:19

Nezohrieva benzin aj cerpadlo?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 21.12.2006, 19:09

No ja si taky myslím že se palivo ohřeje když ho tlačí čerpadlo ale nemyslím si že nějak závratně asi bych se co se ochlazení směsi týče zabíval vstřikováním vody jenž zatím co vím používá jen raddy ale já to taky zvažuju a když tak ostřik cooleru co2 nebo něčím jiným studeným.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo » 21.12.2006, 19:14

V tomhle jsem taky bosej,ale selskej rozum mi říká že jestli poleješ sebevraha benzinem v zimě nebo v létě,bude očouzenej stejně,nebo se pletu?V zimě možná díky teplotě okolního vzduchu vyvine větší žár,ale teplota benzinu myslím není směrodatná. :D

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 21.12.2006, 19:22

palivo sa chladi z rovnakeho dovodu ako sa chladi vzduch. je to pomerne casto pouzivana metoda, na nete je o nej vela informacii. Avsak treba si uvedomit ze paliva je len cca 1/14 z celkoveho mnozstva zmesi, preto jeho chladenie je menej ucinne ako chladenie vzduchu.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 21.12.2006, 23:48

raddy píše:palivo sa chladi z rovnakeho dovodu ako sa chladi vzduch. je to pomerne casto pouzivana metoda, na nete je o nej vela informacii. Avsak treba si uvedomit ze paliva je len cca 1/14 z celkoveho mnozstva zmesi, preto jeho chladenie je menej ucinne ako chladenie vzduchu.
Ale vypada to jako nenarocna uprava, kam ho umistit ten chladic? Zase mi prijde zbytecny tahnout hadice nekam na predek a pak z5 ke klapce, vzhledem k vysledku...ale pokud instalaci chladice na palivo nic neztratim..tak proc ne. pujde mi pouzit chladic z S14 difu? viz
http://www.netboxhub.net/200sx/prodej/DSC00021.JPG
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 22.12.2006, 08:03

problem je v tom, ze akykolvek sposob chladenia paliva ktory pouziva energiu z auta (elektircku, mechanicku) spotrebuje na ochladenie viac energie ako vyroby, takze vysledny efekt by bol hodne slaby.
Mam pocit ze na tento ucel sa instaluje chladic naplneny suchym ladom. Samozrejme ze akykolvek atmosfericky chladic by bol zbytocny, fungoval by len v serioznych mrazoch.....

Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho » 22.12.2006, 08:11

blázen píše:leda by ho ohřívala zpátečka,..benzin jde přes lištu a ten co nejde do vstřiků jde nazpět do nádrže,ale nemyslim si že by se ohříval nějak závratně
bingo - delali jsme pár pokusů a práve ta spátečka ho dokáže ohřát až o 10stupnu, takže nejčasteji používaná je varianta chlazení zpátečky.
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů

Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho » 22.12.2006, 08:15

Elviiis píše:No ja si taky myslím že se palivo ohřeje když ho tlačí čerpadlo ale nemyslím si že nějak závratně asi bych se co se ochlazení směsi týče zabíval vstřikováním vody jenž zatím co vím používá jen raddy ale já to taky zvažuju a když tak ostřik cooleru co2 nebo něčím jiným studeným.
nevím jak to máte vy u 200sx ale třeba supra používá komponenty které jsou kovové a jsou přímo přidelány k bloku, takže tam nastává dost silné ohřátí paliva, navíc i lišta se docela zahřeje takže zpet do nádrže vracečkou v podstate proudí benzím ohřáty a ten okruh u motoru funguje v podstate jako prutokový ohřívač, takže dostat benzín zpet na teplotu okolí mi přijde jako docela dobrej nápad. Jinak pokud to vemu opet selským rozumem, tak cílem je získat chladnou smes, takže i když 1/14 smesi ochladím, pořád je to ochlazení, které se v té smesi projeví ( byt malinko ) ale je to další bodík k celkové teplote smesi. Chladiče paliva jsou kostruované tak že jsou v podstate tak težké jak je težká na trubka žebrování skoro nic neváží- takže oproti použití olejové chladiče jsou mnohem lehčí..

jinak to byla o de mne jen taková myšlenka, chtel jsem znát váš názor. vím že třeba u dieslu se to používá dost často.
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů