Stránka 1 z 4

olejové čerpadlo

Napsal: 01.12.2006, 15:27
od blázen
co si o něm myslíte? Z hlediska použitelnosti (tlačilo 2b na 80-85st zahřátem motoru)

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 01.12.2006, 21:16
od Katany
v podobnym stavu ho mam ja a radsi budu kupovat asi nove :roll:

Napsal: 01.12.2006, 21:54
od Martin_534
já ho měl podrápaný o trochu víc a taky jsem koupil nový

Napsal: 01.12.2006, 22:23
od Kentoya
pokud budeš kupovat nový za litr ho od tebe vezmu

repase

Napsal: 11.12.2006, 22:31
od Nyci
A co se na takovím čerpadle repasuje? Mám trochu jiný kolečka je tam víc zubů. Nedaj se koupit nějaký elektrický???

Napsal: 11.12.2006, 22:35
od Kentoya
na čerpadle se repasují ty stěny po stranách ozubených kol, čím více to přiléhá a čím méně škrábanců tím lépe
to vícezubové je starší typ

Napsal: 12.12.2006, 08:52
od mrkevvzime
2 bary pri kolika otackach?

Napsal: 12.12.2006, 08:57
od blázen
volnoběh na zahřatem motoru

Napsal: 12.12.2006, 09:05
od mrkevvzime
a kurva
mne to na zahratym motoru netlaci 2 bary ani nahodou, kdyz je to studeny tak okolo 4 pri 1500ot a tak 1,5 kdyz je to horky pri 900ot
v manualu pisou min 0,78 na idle
no a pri vyssich otackach to tlaci 3-4 bary pri zahratym motoru
nestraste, ze je to malo :cry:

Napsal: 12.12.2006, 09:14
od raddy
mrkevvzime píše:a kurva
mne to na zahratym motoru netlaci 2 bary ani nahodou, kdyz je to studeny tak okolo 4 pri 1500ot a tak 1,5 kdyz je to horky pri 900ot
v manualu pisou min 0,78 na idle
no a pri vyssich otackach to tlaci 3-4 bary pri zahratym motoru
nestraste, ze je to malo :cry:
Ak za tepla pri volnobehu tlaci nad 1bar a pri 3000ot nad 3bar, je to v poriadku. Drzte sa udajov z manualu a nestraste sa navzajom 8)

Napsal: 12.12.2006, 09:18
od mrkevvzime
no radsi to jeste zkontroluju, ale dik za castecny uklidneni :wink:

Napsal: 12.12.2006, 09:30
od blázen
nadruhou stranu taky nemám nejpřesnější budík :wink: důležité je aby byl sací koš v pořádku - neděravý pak by to mělo vydržet

Napsal: 12.12.2006, 18:49
od Nyci
Kentoya píše:na čerpadle se repasují ty stěny po stranách ozubených kol, čím více to přiléhá a čím méně škrábanců tím lépe
to vícezubové je starší typ
A kolik tak stojí ten repas toho čerpadla? nebo kolik stojí noví???

Napsal: 12.12.2006, 19:24
od Katany
Kentoya píše:na čerpadle se repasují ty stěny po stranách ozubených kol, čím více to přiléhá a čím méně škrábanců tím lépe
to vícezubové je starší typ
no tak s tim starsim a novejsim typem je to podle me naopak, motor z rv.92 mel to vicezube a dva motory z 89 mely tohle s ovalnymi "zuby" ... podle toho co se ke me dostalo

Napsal: 12.12.2006, 19:57
od blázen
tak tak kulaté zuby mělo to starší, ostré to mladší