olejové čerpadlo

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

olejové čerpadlo

Příspěvek od blázen » 01.12.2006, 15:27

co si o něm myslíte? Z hlediska použitelnosti (tlačilo 2b na 80-85st zahřátem motoru)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 01.12.2006, 21:16

v podobnym stavu ho mam ja a radsi budu kupovat asi nove :roll:

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 01.12.2006, 21:54

já ho měl podrápaný o trochu víc a taky jsem koupil nový

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 01.12.2006, 22:23

pokud budeš kupovat nový za litr ho od tebe vezmu

Uživatelský avatar
Nyci
user
Příspěvky: 467
Registrován: 23.04.2006, 09:20
Bydliště: Slepotice (Pardubice)

repase

Příspěvek od Nyci » 11.12.2006, 22:31

A co se na takovím čerpadle repasuje? Mám trochu jiný kolečka je tam víc zubů. Nedaj se koupit nějaký elektrický???
I love "Turbo" :)
Black S13 250sx (future drift car)
Black(Grey) S13 SOLD

díly 200SX S13 zde.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 11.12.2006, 22:35

na čerpadle se repasují ty stěny po stranách ozubených kol, čím více to přiléhá a čím méně škrábanců tím lépe
to vícezubové je starší typ

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 12.12.2006, 08:52

2 bary pri kolika otackach?

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 12.12.2006, 08:57

volnoběh na zahřatem motoru
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 12.12.2006, 09:05

a kurva
mne to na zahratym motoru netlaci 2 bary ani nahodou, kdyz je to studeny tak okolo 4 pri 1500ot a tak 1,5 kdyz je to horky pri 900ot
v manualu pisou min 0,78 na idle
no a pri vyssich otackach to tlaci 3-4 bary pri zahratym motoru
nestraste, ze je to malo :cry:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 12.12.2006, 09:14

mrkevvzime píše:a kurva
mne to na zahratym motoru netlaci 2 bary ani nahodou, kdyz je to studeny tak okolo 4 pri 1500ot a tak 1,5 kdyz je to horky pri 900ot
v manualu pisou min 0,78 na idle
no a pri vyssich otackach to tlaci 3-4 bary pri zahratym motoru
nestraste, ze je to malo :cry:
Ak za tepla pri volnobehu tlaci nad 1bar a pri 3000ot nad 3bar, je to v poriadku. Drzte sa udajov z manualu a nestraste sa navzajom 8)

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 12.12.2006, 09:18

no radsi to jeste zkontroluju, ale dik za castecny uklidneni :wink:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 12.12.2006, 09:30

nadruhou stranu taky nemám nejpřesnější budík :wink: důležité je aby byl sací koš v pořádku - neděravý pak by to mělo vydržet
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Nyci
user
Příspěvky: 467
Registrován: 23.04.2006, 09:20
Bydliště: Slepotice (Pardubice)

Příspěvek od Nyci » 12.12.2006, 18:49

Kentoya píše:na čerpadle se repasují ty stěny po stranách ozubených kol, čím více to přiléhá a čím méně škrábanců tím lépe
to vícezubové je starší typ
A kolik tak stojí ten repas toho čerpadla? nebo kolik stojí noví???
I love "Turbo" :)
Black S13 250sx (future drift car)
Black(Grey) S13 SOLD

díly 200SX S13 zde.

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 12.12.2006, 19:24

Kentoya píše:na čerpadle se repasují ty stěny po stranách ozubených kol, čím více to přiléhá a čím méně škrábanců tím lépe
to vícezubové je starší typ
no tak s tim starsim a novejsim typem je to podle me naopak, motor z rv.92 mel to vicezube a dva motory z 89 mely tohle s ovalnymi "zuby" ... podle toho co se ke me dostalo

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 12.12.2006, 19:57

tak tak kulaté zuby mělo to starší, ostré to mladší
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů