Zdvojene vyfukove vedeni

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Zdvojene vyfukove vedeni

Příspěvek od Mirek »

Kluci chtel sem se zeptat...vidivam to casto, vetsinou na BMW, ma to nejaky vyhody oproti jedne velke trubce?
Obrázek
Obrázek
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvojene vyfukove vedeni

Příspěvek od blázen »

že je to těžší a drahší a zbytečné,raději jedna a šikovný průměr
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

To je fakt zbytečný kila navrch a navíc více jebyčky s vařením. ALe je to hezký :lol:
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
Mario
user
Příspěvky: 300
Registrován: 17.01.2006, 14:01
Bydliště: uherské hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mario »

Sve opodstatneni to urcite mit bude, ale ne u nasich skokanů :o)
na ty oturbeny M3 asi vedeli proc to delaji....to uz je ale jina liga.....
240SX S14 KA24DE- SOLD!
nyní 350Z s turbokompresorem
http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=2382
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Takze, nikdo nevi proc to delaji? Skoda, chtel sem si doplnit mezeru ve vzdelani :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone »

někde jsem četl že se to dělá u větších výkonů, kde je potřeba velkej průměr trubky, tak se nahradí dvěma o určitym průměru aby se to vešlo pod auto. Třeba to má ještě jinej důvod. Hodně Bavců a Mercedesů to má takhle udělaný, ty motory jsou tak udělaný.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

No mozno je to na redukciu turbulencii, ktore by vznikli pri jednej vacsej rure, tak tam daju dve s mensim priemerom.
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Podla vykonu??????!
Ja som mal E30 a ta mala 170Hp a tiez mala hentake koko.ske 2 trubky a mylsim si ze 170Hp neni nejaky oslnujuci vykon!Vy mate jednu na 200kach,ja mam jednu na 300ke,ale ty nemcuri musia byt vzdy extra!Za tie svine som musel kupovat dva rezonatory a bola s tym plna pi.a roboty!
Ja si myslim ze je to tam na dve veci-na koko. a na nic!Je to tazke nahovado,kots.y sa roby nove ked mas hnile a zbitocne sa to len vsetko predrazuje!Jedna a hotovo!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

čím víc dojde k ochlazení výfukových plynů v potrubí , nezmenší se tím jejich proudění a naopak neubere to na výkonu,..když pro turbo je nejlepší vyfuk žádný....?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

blázen píše:čím víc dojde k ochlazení výfukových plynů v potrubí , nezmenší se tím jejich proudění a naopak neubere to na výkonu,..když pro turbo je nejlepší vyfuk žádný....?
V tomto mas uplnu pravdu,cim viac sa vyfukove plyny ochladia na ceste z vyfuku,tak tym stracaju svoju"energiu" a idu pomalsie,zhorsuje si tym vyplach valcov a tym klesa vykon!Preto sa pouzivaju na omotanie vyfukovych zvodov termo pasky(zabranuju salaniu tepla do mototroveho priestoru a urychluju prudenie spalin)
A nechapem o jakom turbe tu stale tocite.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
marat
user
Příspěvky: 136
Registrován: 12.06.2006, 14:08

Příspěvek od marat »

Odpověď je jednoduchá..technologie na ohýbaní třeba 90mm tenkostěnné trubky není tak dostupná jako u menších průměrů..jinak jedna přádná roura je samozřejmě lepší...
8x národní rekord ve sprintu na 1/4 míle 10.23s
konstrukce a stavba motorů
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

buky300zx píše:
blázen píše:čím víc dojde k ochlazení výfukových plynů v potrubí , nezmenší se tím jejich proudění a naopak neubere to na výkonu,..když pro turbo je nejlepší vyfuk žádný....?
V tomto mas uplnu pravdu,cim viac sa vyfukove plyny ochladia na ceste z vyfuku,tak tym stracaju svoju"energiu" a idu pomalsie,zhorsuje si tym vyplach valcov a tym klesa vykon!Preto sa pouzivaju na omotanie vyfukovych zvodov termo pasky(zabranuju salaniu tepla do mototroveho priestoru a urychluju prudenie spalin)
A nechapem o jakom turbe tu stale tocite.[/quote]

myslel sem jako aplikaci 2 rour pro 200Sx když se na toto tema zajímá majitel 200sx - mirek :wink:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

blázen píše:
buky300zx píše:
blázen píše:čím víc dojde k ochlazení výfukových plynů v potrubí , nezmenší se tím jejich proudění a naopak neubere to na výkonu,..když pro turbo je nejlepší vyfuk žádný....?
V tomto mas uplnu pravdu,cim viac sa vyfukove plyny ochladia na ceste z vyfuku,tak tym stracaju svoju"energiu" a idu pomalsie,zhorsuje si tym vyplach valcov a tym klesa vykon!Preto sa pouzivaju na omotanie vyfukovych zvodov termo pasky(zabranuju salaniu tepla do mototroveho priestoru a urychluju prudenie spalin)
A nechapem o jakom turbe tu stale tocite.[/quote]

myslel sem jako aplikaci 2 rour pro 200Sx když se na toto tema zajímá majitel 200sx - mirek :wink:
Podla mna je draha,tazka a pracna koko.ina!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

buky300zx píše:
blázen píše:
buky300zx píše: V tomto mas uplnu pravdu,cim viac sa vyfukove plyny ochladia na ceste z vyfuku,tak tym stracaju svoju"energiu" a idu pomalsie,zhorsuje si tym vyplach valcov a tym klesa vykon!Preto sa pouzivaju na omotanie vyfukovych zvodov termo pasky(zabranuju salaniu tepla do mototroveho priestoru a urychluju prudenie spalin)
A nechapem o jakom turbe tu stale tocite.[/quote]

myslel sem jako aplikaci 2 rour pro 200Sx když se na toto tema zajímá majitel 200sx - mirek :wink:
Podla mna je draha,tazka a pracna koko.ina!
Podla mna mas pravdu 8)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Tagy

.

Příspěvek od Tagy »

nekde jsem cetl ze se to dela kvuli tomu ze pri vyplachovani jednotlivych valcu dochazi ke zpetnym razum ktere maji rychlost zvuku a ty snizuji ucinnost vyplachu valcu. proto se dela dvojty vyfuk - 2 a 2 na jednu rouru. kdyz jsou 4 tak uz je to "moc" a jednotlive razy se pri ruznych otackach rusi a nebo zesiluji a snizuji vykon motoru... u oturbenych vozitek je to samozrejme smesny pac u turba se to svede do jedne trubky a pak uz rozdvojeni nema zadny smysl kdyz uz se vybuchy ovlivnuji v tom svedeni pred turbem... je to neco jako variabilni zmena delky sani... nekdy kdysi davno s tim nekdo experimentoval pac v ruznejch otackach chce motor ruznou delku sani ke kazdemu valci jestli ste o tom neco necetli..
Odpovědět