S14 a EGR

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
spispi
user
Příspěvky: 114
Registrován: 18.05.2006, 20:31
Bydliště: Praha

S14 a EGR

Příspěvek od spispi » 25.11.2006, 21:40

ahoj lidi mam dotaz je mozne aby moje S14 s motorem SR20DET r.v.1999 nemela EGR ventil ?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 25.11.2006, 23:53

ano

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 27.11.2006, 07:31

Houbelec fakt? To čumím EGR má i můj colt s karbecem :D
čím to nahrazovali? Nebo to plnilo normy i bez něj?
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 27.11.2006, 11:37

Elviiis píše:Houbelec fakt? To čumím EGR má i můj colt s karbecem :D
čím to nahrazovali? Nebo to plnilo normy i bez něj?
Urcite myslis EGR ? Nie nahodou carbon canister ?

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 27.11.2006, 13:33

Urcite myslim EGR. Tento nesmyslilk jsem odpojoval u kazdeho auta co jej melo. U tohoto colta s carburatem je to jen jednodusi (ma rizeni smesi lambdou) otvíraní egr slouzi podtlakova hadicky tu odpojite o on se neotevre. Snadyn jako facka (nema ridici nema ecu ktere by zaclo hlásit chybu) 8)
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 27.11.2006, 14:53

Elviiis píše:ma rizeni smesi lambdou
Skus to trochu rozviest. Ako, nema to ecu, ma to karbec a zmes je riadena lambdou ? A to uz ako ?

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 27.11.2006, 15:13

Hele mam to ctrnact dni a je to po skodovce jedinej karbec tka necekej nic extra :-) No je to tak je to sice karburator ale smes si neridi nastelovanim sroubecku ale je tam jednoducha ridici jednotka ktera vyhodnocuje udaje s lambdy a nastavuje tak smes. Pokud bys u strikacky napr nissan ci honda odpjil EGR ventil ECU ti zacne vyblikavat zavadu. Jenze tady zadne ECU neni tudiz pokud ventil odpojis (je mechanickej a ne elektronickej otvira podtlakova hadicka) nema ti co zavadu vyblikavat jedina zavada tu muze byt smrt lambdy a to jediny elektronicky prvek v motoru myslim ze spravne se to jmenuje rizeny karburator.

U strikacek ze EGR odpojuje zaslepenim aby plyny neprosli a nebo bys ji musel odstranit softverove s ECU. Pokud pisu zmatiny tak me oprav pac mam dnes v praci obrovske cerpadlo a uz mi s toho hrabe :-)
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 27.11.2006, 15:19

Hmmm. To znie zaujimavo. Pozriem sa na to na webe.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 27.11.2006, 16:00

je to elektronicky řízený karbec má to polovina starších aut
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 29.11.2006, 01:06

Elviiis píše:
U strikacek ze EGR odpojuje zaslepenim aby plyny neprosli a nebo bys ji musel odstranit softverove s ECU. Pokud pisu zmatiny tak me oprav pac mam dnes v praci obrovske cerpadlo a uz mi s toho hrabe :-)
u našich ECU nic SW odstraňovat nemusíš,té je to jedno,akorát si zabliká

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 29.11.2006, 06:36

No to nemohu posoudit jka egr odpojit nestihl. Ale je fakt ze kdyz jsme davali do kamarodoviho crx (starsi model bez lembdy) muj motor a jednotku (slo ji nacipovat) tak si zablikala ze nema lambdu ale motor normalne bezel (byla tam kabelaz ze starsiho modelu a ta s lambdou nepocitala) vony totiz crx maji v mape pomer smesi a lambdu nepotrebuji (starsi modeli 131koni s lambdou 125koni).

Pomahal jsem jen s motorem co se tryce lektroniky nevim co bylo starsi model a co novi (ja poskytl pouze motor a čipovatelnou řídící jednotku se zapisovatelnou eprom takže zbytek byl asi stary model)

Nebudu to rozvadet az zas tak moc o tom nevim jen vim jedno: Odpojení lambdy a samozrejmne i katru = 6 až 7 koni navíc (na brzdě odzkoušeno) a asi 10NM 0 - 100 o 0.6s lepsi cas a v - max + 5 až 10km/h

= verim ze uplne odpojeni EGR v nissanu = zablikaní a nic víc
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 30.11.2006, 00:24

ECU potřebuje akorát CAS,AFM,teplotu vody,potenciometr klapky,detonační čidlo (co se týče snímačů),dobré je nechat spínač neutrálu.Vše ostatní můžeš ušmiknout,akorát to zabírá místo.(plus spoustu dalších zbytečných mechanických věcí)Toto platí pro letní auto.S lambdou je to malinko ošemetné.Záleží na tom,co do motoru hustíš a co je napsáno v EPROM v závislosti na EGR.Doporučuji bezstarostně ponechat.

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 14.12.2006, 22:47

u S14ky můžeš EGR klidně odpojit a nic se neděje. moc bych se divil kdyby ho tvoje S14 nemela :?

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 79 hostů