Blokova schema mojho boost kontrolera

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Blokova schema mojho boost kontrolera

Příspěvek od raddy » 13.07.2006, 09:16

Tak som konecne nieco nacmaral, keby sa chcel niekdo pohrat. Specialne pre Caiziho a Rema :wink:

Obrázek

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 13.07.2006, 09:41

:wink:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 27.11.2006, 12:55

UPDATE:
vyrovnavaciu nadobu som nahradil restriktorom v privodnej hadicke do actuatora, skusky prebehli uspesne. Restriktor je potrebny velmi maly, tak okolo 0.5mm na zaciatok a podla potreby doladit....

Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho » 07.12.2006, 08:22

Já má postavený EBC z obyčejného elektromagnetického VSV ventilu, sice to nemá ukazatel tlaku ( od toho mám budík ), a má to jen dve ( pevné ) možnosti nastavení 0,5 a 0,9 baru ( jsem s 0,9 na hranici fuelcutu - ale už se pracuje na pokroku dál ).
Puvodní nápad přišel od Supristy, casem se to vylepšilo:)

Bylo to sice trošku laborování ( najít správný VSV ) ale celá stavba vysla na cca 200,- a 1 hod práce.

Princip je ten že pokud je VSV uzavřený, jde snímaný tlak do actuatoru takový jaký skutečně je, pokud je otevřený, uchází část tlaku mimo a do actuoatoru jde tlak snížený. výhodou je , že pokud se VSV zasekne v max otevřené poloze nemuže dojít k přetlakování, jelikož vypouštím max možnou hodnotu co díky prumeru vstup/výstupu VSV projde.

problém je že VSV s tak velkým vstupem a výstupem jsem zatím našel jen na MKIV supře :) na celicách i starších suprách jsou s menším prumerem, takže navýšení tlaku je cca o 0,1-0,15 ale už jsme uvažoval i o serii techto malých a kolečkovým spínačem, ketrý by takto dokázal v podstatě "krokovat" zvedání tlaku po cca 0,1 baru..

je to levné řešení - pro mne samozřejem dočasné, protože sevstřikama a pár dalšíma pikačovinama stejne budu muset časem jít do SAFC či jiného controlleru.

Pokud by někdo mel zájem o fotky, o víkendu nafotím.
Naposledy upravil(a) Idaho dne 07.12.2006, 10:25, celkem upraveno 1 x.
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů

DrSoN

Příspěvek od DrSoN » 07.12.2006, 10:02

Idaho,,

jasný mám zájem,,, už se těším :-) díky předem

Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho » 11.12.2006, 12:38

Takže bohužel nafotit jsme zatím nestihl, protože jsem v prudkém lijáku nakládal supru na odtahovku a odvážel ji do lakovny a zapomněl jsme vzít sebou foták, ale v podsattě prinicp je ten že WG actuator mam podložený max tlak turba se tak zastaví na 0,5baru. potom jsme vzal téčko a hadičku co vede do actuatoru jsem rozpulila dal do ní to téčko. na téčku je hadička, na jejímž konci je elektromagnetický ventil který má dve polohy - otevřeno nebo zavřeno. Ve chvíli kdy je zavřenej funguje vše tak jak má. ve chvíli kdy je otevřen tak skrz výstup uniká tlak, ketrý ovládá WG actuator a ten tedy začně WG otevírat později. Zbytek už je jen laborace jak dlouhou kapiláru dát na výstup a tím unik brzdit aby se dosáhlo dobrého ( použitelného ) tlaku po otevření ventilu. U MK3 to bylo jendoduché, ventuil má takové rozmery výpuste, že jsem již kapiláry používat nemusel ( 0,9baru ), pokud budete používat kapiláru dejte co nejdelší a postupne zkracujte, ne opačne :)
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů

Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 26.12.2006, 03:48

tlak unika kam ? protoze tak i tak, vzdycky je ten vzduch zvazeny a bude ti v motoru chybet.. pokud bys to poustel do atmosfery, bude ti na volnobeh sat falesny vzduch a motor nepobezi dobre...

actuator je totiz uzavreny a vzduch nikam nepousti...
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 26.12.2006, 08:46

Petr píše:tlak unika kam ? protoze tak i tak, vzdycky je ten vzduch zvazeny a bude ti v motoru chybet.. pokud bys to poustel do atmosfery, bude ti na volnobeh sat falesny vzduch a motor nepobezi dobre...

actuator je totiz uzavreny a vzduch nikam nepousti...
ide o tak male mnozstvo zvazeneho vzduchu, ze to chod motora nijako neovplivni. Je to tkzv. bleed valve, da sa to bezne kupit hotove, avsak som nazoru ze ide o pomerne nepresnu metodu kontroly tlaku....

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů