Stránka 1 z 2

Rozdil mezi VLSD S14 a Torsen S15 difem?

Napsal: 22.06.2006, 17:35
od Mirek
Hlavni rozdily? Ktery je lepsi? Je vyhodne kupovat Torsen nebo jit do lameloveho pokud by to bylo kvuli trakci, ale na "sportovni" auto do bezneho provozu. Predem diky za reakce...

Napsal: 22.06.2006, 18:11
od Martin_534

Napsal: 22.06.2006, 18:17
od Mirek
Martin_534 píše:http://auto.howstuffworks.com/differential.htm

určitě stačí torsen 8)
ja taky gugloval...ale anglictina neni moje silna stranka a uz vubec ne technicka :) neco dokazu ale o VLSD a torsen diferacich nic moc nevim, takze kdyby nekdo mohl v kostce k tomu neco napsat kdyz bude mit casek....budu vdecny :)

Napsal: 22.06.2006, 18:35
od No_name
hledej na drift foru,tam se to jednu dobu řešilo furt

Napsal: 22.06.2006, 18:39
od rozum

Napsal: 22.06.2006, 19:29
od Mirek
rozumik píše:tu mas popis torsena http://www.diopan.cz/citroenbx/diferencial.htm
diky :)

Napsal: 22.06.2006, 20:31
od tamo
Dnes som cely den nad tymto rozmyslal. Ale odpoved na moje otazky som nasiel az v tomto clanku http://www.diopan.cz/citroenbx/diferencial.htm :D

Mirek torsen alebo VLSD ti urcite bude stacit do bezneho provozu, pri priamej akceleracii su oba vhodne, ale na drift jedine ... ved viete aky. :wink:

Napsal: 22.06.2006, 20:34
od Martin_534
tamo píše:Dnes som cely den nad tymto rozmyslal. Ale odpoved na moje otazky som nasiel az v tomto clanku http://www.diopan.cz/citroenbx/diferencial.htm :D

Mirek torsen alebo VLSD ti urcite bude stacit do bezneho provozu, pri priamej akceleracii su oba vhodne, ale na drift jedine ... ved viete aky. :wink:
proč si myslíš že spojkovej je lepší než torsen?

Napsal: 22.06.2006, 20:42
od tamo
Na toto ti neviem odpovedat. Je to moj nazor ktory som si vytvoril pri citani roznych for. Takze podla mna na drift spojkovy. 8) Ale v tejto oblasti som iba amater :D

Napsal: 23.06.2006, 09:14
od tomita
torsen (teda klasicky, ne driftovaci) ma svornost jenom pri zaberu, pri brzdeni se chova jako otevrenej diff...

Re: Rozdil mezi VLSD S14 a Torsen S15 difem?

Napsal: 29.07.2006, 03:21
od Brblak
Mirek píše:Hlavni rozdily? Ktery je lepsi? Je vyhodne kupovat Torsen nebo jit do lameloveho pokud by to bylo kvuli trakci, ale na "sportovni" auto do bezneho provozu. Predem diky za reakce...
Je to v podstate to same
Na bezny provoz je dobry jakykoli lsd i oem 200sx.
Na zavodeni podle meho nazoru vyhrava spojkovy 1.5 ale spis 2 cestny diferencial :D

Napsal: 29.07.2006, 08:22
od MaxX
Napište to pro laika dnes mi to nemyslí na drift je nejlepši co a proč kdo bude chtít tak pisnite! :roll: :oops:

Napsal: 29.07.2006, 12:41
od cornhollio
na drift je nej lamelovej pac ma nejkratsi doby zaberu a nejrychlejsi vazbu na deakceleraci z akcelerace

Napsal: 02.08.2006, 00:05
od street.racer
Z mych zkusenosti je vetsina seriovych LSDcek na jednu velkou vec. Jak VLSD, tak torsen... Jestli si chces s autem uzit, tak si kup poradnej lamelovej, je to sice draha sranda, ale vyplati se :wink:

Napsal: 02.08.2006, 08:26
od MaxX
A kolik stojí taková sranda?! :wink: