Stránka 1 z 2

Neslavný konec turba?

Napsal: 15.05.2006, 17:32
od Peca
Chlapi nevím jistě jestli je to turbo, ale když šlápnu na plyn (v libovolných otáčkách) tak se ozývá takové kovové šelestění, představuju si tu vrtulku turba jak dře o stěnu, ale možná to není ono. Když jsem totiž otevřel kapotu tak šel směrem od turba (svodů) kouř...že by zase prasklé svody? Každopádně sere mě to :?

Napsal: 15.05.2006, 21:43
od Petr
to urcite neni turbem, ale bud mas povolene priruby, nebo jak rikas praskle svody....

Napsal: 16.05.2006, 19:39
od Peca
Díky Petrovi. Nikdo jiný se nevyjádří? :?

Napsal: 16.05.2006, 20:46
od 935Baby
Take by to mohli být uvolněné či z jiného důvodu vibrující kryty na turbu nebo případně na svodech.

A že je jich tam dost. Na svodech je jeden ze spodní strany a nepřehlédnutelný nahoře. Na turbu je jeden ze spodu a jeden z boku (možná je jich tam víc :) )

Jinak když by jsi utahoval turbo na svodech nebo pripadne sundaval tak pokud jsi tam neměl ty jistící plechové podložky pod maticema tak bych je tam určitě dal. Nové stojí pár Kč od NISSANA

Hmm, menši update:

Až ted jsem si vsiml ze jsi psal ze ti jde i kouř od svodu. To by asi ty kryty nezpůsobovali :lol:

Napsal: 16.05.2006, 21:26
od raddy
velmi lahko das dole saciu hadicu s turba a rukou skusis vole kompresora a hned budes vediet ci je zle turbo.
Ak bude turbo dobre, tak mozu byt podpalene tesnenia nad turbom alebo na zvodoch. Tie sposobuju aj uvedene zvuky. Seriove liatinove zvody zas az tak praskat nezvyknu, to skor tie tesnenia.

Napsal: 16.05.2006, 22:49
od Kentoya
turbu už posledně moc nechybělo aby škrtalo, ale chce to slyšet, prasklý svody, těsnení, kouř může způsobit i ukapávající olej z přívodu do turba, je toho hodně a chce to vidět

Matice na turbo

Napsal: 17.05.2006, 12:12
od kenivruh
Trochu mimo otazka, ale chcel by som sa spytat ci je nutne pouzivat na turbe orginal matice od Nissan-u, kedze jedna stoji nejakych 100 Sk a je ich tam 9.

Napsal: 17.05.2006, 12:17
od Martin_534
ne proč? :)

Napsal: 17.05.2006, 12:20
od kenivruh
Martin_534 píše:ne proč? :)
:?:

Re: Matice na turbo

Napsal: 17.05.2006, 12:29
od Martin_534
kenivruh píše:Trochu mimo otazka, ale chcel by som sa spytat ci je nutne pouzivat na turbe orginal matice od Nissan-u, kedze jedna stoji nejakych 100 Sk a je ich tam 9.

Napsal: 17.05.2006, 13:15
od kenivruh
Ok takze je mozne pouzit aj neorigo matice ? Ked hej tak, aky material by to mal byt ?

Napsal: 17.05.2006, 13:29
od Kentoya
stačí škodovácký M8 na výfuky jedna cca 5kč

Napsal: 17.05.2006, 13:38
od kenivruh
Kentoya píše:stačí škodovácký M8 na výfuky jedna cca 5kč
Takze, ked sa pouzije dajme tomu tato lacna matica spolu s "Anti-seize" latkou (napr. Loctite), tak nehrozi, ze po roku bude uplne "zapecena" alebo sa dovtedy neuvolni vibraciami a teplotnymi zmenami ?

Napsal: 17.05.2006, 13:40
od Martin_534
to podle mě hrozí i u originální matice

Napsal: 17.05.2006, 13:48
od LittleBoby
Kdyz tam lupnes matku z nerezu, ktera je drazsi, ale ne o moc, v porovnani s origos matkama tak se ti nic nezapece. Nejlepsi z hlediska teleneho namahani jsou pry pomedene nerez matky a srouby. Aspon origos stefty co jsem kupoval byla nerez pomedene a matky k nim taky.