Neslavný konec turba?

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Neslavný konec turba?

Příspěvek od Peca » 15.05.2006, 17:32

Chlapi nevím jistě jestli je to turbo, ale když šlápnu na plyn (v libovolných otáčkách) tak se ozývá takové kovové šelestění, představuju si tu vrtulku turba jak dře o stěnu, ale možná to není ono. Když jsem totiž otevřel kapotu tak šel směrem od turba (svodů) kouř...že by zase prasklé svody? Každopádně sere mě to :?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 15.05.2006, 21:43

to urcite neni turbem, ale bud mas povolene priruby, nebo jak rikas praskle svody....
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 16.05.2006, 19:39

Díky Petrovi. Nikdo jiný se nevyjádří? :?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 16.05.2006, 20:46

Take by to mohli být uvolněné či z jiného důvodu vibrující kryty na turbu nebo případně na svodech.

A že je jich tam dost. Na svodech je jeden ze spodní strany a nepřehlédnutelný nahoře. Na turbu je jeden ze spodu a jeden z boku (možná je jich tam víc :) )

Jinak když by jsi utahoval turbo na svodech nebo pripadne sundaval tak pokud jsi tam neměl ty jistící plechové podložky pod maticema tak bych je tam určitě dal. Nové stojí pár Kč od NISSANA

Hmm, menši update:

Až ted jsem si vsiml ze jsi psal ze ti jde i kouř od svodu. To by asi ty kryty nezpůsobovali :lol:
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 16.05.2006, 21:26

velmi lahko das dole saciu hadicu s turba a rukou skusis vole kompresora a hned budes vediet ci je zle turbo.
Ak bude turbo dobre, tak mozu byt podpalene tesnenia nad turbom alebo na zvodoch. Tie sposobuju aj uvedene zvuky. Seriove liatinove zvody zas az tak praskat nezvyknu, to skor tie tesnenia.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 16.05.2006, 22:49

turbu už posledně moc nechybělo aby škrtalo, ale chce to slyšet, prasklý svody, těsnení, kouř může způsobit i ukapávající olej z přívodu do turba, je toho hodně a chce to vidět

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Matice na turbo

Příspěvek od kenivruh » 17.05.2006, 12:12

Trochu mimo otazka, ale chcel by som sa spytat ci je nutne pouzivat na turbe orginal matice od Nissan-u, kedze jedna stoji nejakych 100 Sk a je ich tam 9.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 17.05.2006, 12:17

ne proč? :)

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 17.05.2006, 12:20

Martin_534 píše:ne proč? :)
:?:

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Matice na turbo

Příspěvek od Martin_534 » 17.05.2006, 12:29

kenivruh píše:Trochu mimo otazka, ale chcel by som sa spytat ci je nutne pouzivat na turbe orginal matice od Nissan-u, kedze jedna stoji nejakych 100 Sk a je ich tam 9.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 17.05.2006, 13:15

Ok takze je mozne pouzit aj neorigo matice ? Ked hej tak, aky material by to mal byt ?

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 17.05.2006, 13:29

stačí škodovácký M8 na výfuky jedna cca 5kč

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 17.05.2006, 13:38

Kentoya píše:stačí škodovácký M8 na výfuky jedna cca 5kč
Takze, ked sa pouzije dajme tomu tato lacna matica spolu s "Anti-seize" latkou (napr. Loctite), tak nehrozi, ze po roku bude uplne "zapecena" alebo sa dovtedy neuvolni vibraciami a teplotnymi zmenami ?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 17.05.2006, 13:40

to podle mě hrozí i u originální matice

LittleBoby
user
Příspěvky: 355
Registrován: 16.01.2006, 19:43
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LittleBoby » 17.05.2006, 13:48

Kdyz tam lupnes matku z nerezu, ktera je drazsi, ale ne o moc, v porovnani s origos matkama tak se ti nic nezapece. Nejlepsi z hlediska teleneho namahani jsou pry pomedene nerez matky a srouby. Aspon origos stefty co jsem kupoval byla nerez pomedene a matky k nim taky.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 hostů