Stránka 1 z 4

Pomluvy nebo fakt?

Napsal: 08.04.2006, 22:20
od Vita.z31
Tak jsem dneska slysel moc osklive veci na dvoukilo od jednoho manika. Prej, ze kdyz clovek tomu autu "naklada" tak si muze bejt prej jistej, ze bude delat go motoru kazdej rok :cry: . Nevim jestli se jedna o prachsprostou pomluvu nebo jde o cistou pravdu.

Napsal: 08.04.2006, 22:40
od Martin_534
záleží jak se o to auto staráš a jak a kde mu nakládáš

Napsal: 08.04.2006, 23:25
od doublejay
Asi takhle - dvoukilo mam 5 let, generalku jsem delal pri 170.000 km. Jezdim temer denne. Olej menim kazdych 4000km. Nenakladam mu, kdyz neni zahraty (tim nemyslim objet 2 bloky). Nevypinam motor bezprostredne po nakladacce. Nikdy jsem nikde nezustal viset, vzdy jsem dojel. Generalku jsem delal na zaklade vlastniho rozhodnuti, ne kvuli defektu. Staci???

P.S. Pokud jezdis pravidelne sprinty a/nebo okruhy, zkus se informovat, jak casto se u zavodnich aut dela generalka. Zlate dvoukilo... Ten motor pri spravnem zachazeni vydrzi neuveritelne veci a dava velmi slusny vykon (v porovnani s objemem a poctem valcu). Rozhodne na tom neni hur, nez jine znacky, spis naopak. Ktera jina 1.8-ka umi tyto vykony pri te zivotnosti? Znam jednoho s Leonem, ten dela G.O. 2x za sezonu. Ma "jen" zvyseny vykon a jezdi po silnicich...

Napsal: 10.04.2006, 20:45
od valdos240sx
doublejay píše:Asi takhle - dvoukilo mam 5 let, generalku jsem delal pri 170.000 km. Jezdim temer denne. Olej menim kazdych 4000km. Nenakladam mu, kdyz neni zahraty (tim nemyslim objet 2 bloky). Nevypinam motor bezprostredne po nakladacce. Nikdy jsem nikde nezustal viset, vzdy jsem dojel. Generalku jsem delal na zaklade vlastniho rozhodnuti, ne kvuli defektu. Staci???

P.S. Pokud jezdis pravidelne sprinty a/nebo okruhy, zkus se informovat, jak casto se u zavodnich aut dela generalka. Zlate dvoukilo... Ten motor pri spravnem zachazeni vydrzi neuveritelne veci a dava velmi slusny vykon (v porovnani s objemem a poctem valcu). Rozhodne na tom neni hur, nez jine znacky, spis naopak. Ktera jina 1.8-ka umi tyto vykony pri te zivotnosti? Znam jednoho s Leonem, ten dela G.O. 2x za sezonu. Ma "jen" zvyseny vykon a jezdi po silnicich...
Zdravím všechny a myslím si že pravda je někde u prostřed-Hodně záleží na výběru a je to kus od kusu,přeci jen je to starší auto,a dnes už je problém sehnat solidní kousek-druhá věc je ta že úroven servisů u nás je až na vyjímky dost slabá a těch kdo si dovolí dělat vše sami a přepečlivě není také moc.Pak je to po finanční strance dost naročné auto,ale to není víjímka od ostatních aut se stejným výkonem a druhem aut,další je pak lokalita výskytu-Morava je na tom co se týče četnosti majitelů a aut lepe a stoho vyplívají i další problémy skrze to co od koho okoukat,koupit,sehnat atd.-pokud si člověk neví rady(píšu ze své zkušenosti)Pohud tohle vše nemluví ve vaš prospěch troufám si říct že při dnešní ceně ojetin si můžete dopřat novější auto-po souhrnu všech nakladů shodné a stejně výkone.pak už zaleží na tom co se komu zdá být Coll!!Proto vlastním to co nám a jsem skoro 100% spokojený(tot nestraný článek)Snad jsem s tím nenahněval nekteré kluky co jim to šlape jak má a všem přeji co nejméně trablí a spoustu najetých kilometrů 8) 8)

Napsal: 10.04.2006, 21:03
od Martin_534
s tím bych souhlasil tak z poloviny :)

novější auto, se stejnym potenciálem na upravy těžko seženeš
ale každopádně to je auto, na kterym si budeš dělat sám, jink tě finančně zrujnuje

Napsal: 10.04.2006, 21:07
od blázen
ja myslim, že každe auto se pokazi, když se bude srát na udržbu, kterou dane auto potřebuje,problem je,že je každe jinak náročné 8)
dvokilo je vcelku v pohodě 8)

Napsal: 10.04.2006, 21:23
od LittleBoby
to Wita:
Rekl bych to asi takhle, kazde auto ma sve mouchy a kdo rika ze ne tak lze. Kazde auto ma ale taky sve odpurce a zastance a tim padem zalezi s kym mluvis. Ptat se na SX foru jetli je SXo srot je uplne nanic, to ti tady prece nikdo nenapise a ptat se nekde jinde je to same, protoze o tom nikdo nezasveceny nic nevi.
Zeptej se na to co od auta chces a my ti rekneme co ti tohle auto dat muze a co ne, ale hlavne bys ty sam mel vedet co od auta chces a co mu ses ochotny dat, jinak se budes zmitat mezi ruznyma nazorama hromady lidi a stejne zjistits prd! Howg :)

Napsal: 10.04.2006, 22:49
od doublejay
valdos240sx píše:Zdravím všechny a myslím si že pravda je někde u prostřed-Hodně záleží na výběru a je to kus od kusu,přeci jen je to starší auto,a dnes už je problém sehnat solidní kousek-druhá věc je ta že úroven servisů u nás je až na vyjímky dost slabá a těch kdo si dovolí dělat vše sami a přepečlivě není také moc.Pak je to po finanční strance dost naročné auto,ale to není víjímka od ostatních aut se stejným výkonem a druhem aut,další je pak lokalita výskytu-Morava je na tom co se týče četnosti majitelů a aut lepe a stoho vyplívají i další problémy skrze to co od koho okoukat,koupit,sehnat atd.-pokud si člověk neví rady(píšu ze své zkušenosti)Pohud tohle vše nemluví ve vaš prospěch troufám si říct že při dnešní ceně ojetin si můžete dopřat novější auto-po souhrnu všech nakladů shodné a stejně výkone.pak už zaleží na tom co se komu zdá být Coll!!Proto vlastním to co nám a jsem skoro 100% spokojený(tot nestraný článek)Snad jsem s tím nenahněval nekteré kluky co jim to šlape jak má a všem přeji co nejméně trablí a spoustu najetých kilometrů 8) 8)
S tim vyberem je to asi takhle - tahle auta vetsinou prodavaji lide, kteri je odjezdi, zanedbaji udrzbu, a kdyz si pak zjisti, kolik by za opravy dali ve znackovych servisech (ve kterych o 200sx prakticky nic nevedi), tak se jich zbavuji. O tom, ze dvoukilo si necha libit celkem hodne, by mohlo svedcit i to, ze kdyz jsem si dvoukilo koupil, bylo celkem dost zhuntovane, majitel se o to nestaral, znicil, co se dalo a motor mel tlaky hrube pod 10. Turbo bylo na sr*cku, brzdy na plech, jedinou vyhodou byla nebourana kastle. A i v tomto stavu, se zaslickovanym motorem po nekolika vyplasich, jsem na nem najel s repasovanym turbem par desitek tisic km. Teprve pak (tlaky pod 8b) jsem se pustil do generalky. A to mi jeste motor nezral olej, startoval na dotek klicku a neklepal. Kdybych nesel po vyssich vykonech, mohl jsem na nem jezdit jeste dnes.

Napsal: 10.04.2006, 22:50
od Vita.z31
to littleboby:
vim co je 200 sx zac, alespon si to myslim, jen me zajimalo co je na tom pravdy(go motoru)...........dobre kdyz uz jsme se dostali k tomu co od auta ocekavam...jelikoz mam k dizpozici dalsi 2 auta ktere si muzu prakticky kdykoli pujcit, mam moc rad rucni praci a vrtani se prakticky v cemkoli(mam k dizpozici mensi dilnicku), jenze tuhle moji zalibu semnou rodice(bohuzel)sdilet nechteji, hlavne kdyz se jedna o jejich auta. Nechci dvoukilo ani tak k jezdeni jako k upravovani, ocekavam vydrz motoru a velky vykonovy potencial, mam rad lehci auta, 1200kg je kompromis mezi nejakou"nevykonou"800kilovou 1.3 a preplnovanym 1600kilovym trilitrem. Navic je to zadokolka, a urcite dokaze moc dobre vyplavovat adrenalin do krve :D Investice budou nemale, ale to uz k tomu patri.
Shrnuto...ocekavam velky vykonnovy potencial, rozumny vzhled, prijatelnou cenu, moznost seberealizace atd.atd.....a ve vykonovem potencialu je jednoznacne dvoukilo bez konkurence(ve sve dane cenove kategorii by mohlo soutezit tak mozna se suprou MKIII(vaha)). Jsem mu ochoten dat veskery muj volny cas, bohuzel omezene mnozstvi penez, ale lásku a peci a to je prece to hlavni. Asi jsem trochu odbocil od tematu a koukam ze jsem si castecne i sam odpovedel :oops: ale jestli chcete nekdo neco dodat tak dotoho

Napsal: 10.04.2006, 22:54
od Kentoya
pokud to co jsi napsal jsi ochoten tomu autu dát tak neváhej a di do toho, protože dvoukilo je o tom se s ním mazlit a pak ti to vrátí i s úroky

jo a odkud si

Napsal: 10.04.2006, 23:14
od Goodziller
Wita píše:to littleboby:
vim co je 200 sx zac, alespon si to myslim, jen me zajimalo co je na tom pravdy(go motoru)...........dobre kdyz uz jsme se dostali k tomu co od auta ocekavam...jelikoz mam k dizpozici dalsi 2 auta ktere si muzu prakticky kdykoli pujcit, mam moc rad rucni praci a vrtani se prakticky v cemkoli(mam k dizpozici mensi dilnicku), jenze tuhle moji zalibu semnou rodice(bohuzel)sdilet nechteji, hlavne kdyz se jedna o jejich auta. Nechci dvoukilo ani tak k jezdeni jako k upravovani, ocekavam vydrz motoru a velky vykonovy potencial, mam rad lehci auta, 1200kg je kompromis mezi nejakou"nevykonou"800kilovou 1.3 a preplnovanym 1600kilovym trilitrem. Navic je to zadokolka, a urcite dokaze moc dobre vyplavovat adrenalin do krve :D Investice budou nemale, ale to uz k tomu patri.
Shrnuto...ocekavam velky vykonnovy potencial, rozumny vzhled, prijatelnou cenu, moznost seberealizace atd.atd.....a ve vykonovem potencialu je jednoznacne dvoukilo bez konkurence(ve sve dane cenove kategorii by mohlo soutezit tak mozna se suprou MKIII(vaha)). Jsem mu ochoten dat veskery muj volny cas, bohuzel omezene mnozstvi penez, ale lásku a peci a to je prece to hlavni. Asi jsem trochu odbocil od tematu a koukam ze jsem si castecne i sam odpovedel :oops: ale jestli chcete nekdo neco dodat tak dotoho
AMEN :)

Napsal: 10.04.2006, 23:34
od doublejay
Kentoya píše:pokud to co jsi napsal jsi ochoten tomu autu dát tak neváhej a di do toho, protože dvoukilo je o tom se s ním mazlit a pak ti to vrátí i s úroky
Amen 8) :lol: :D

Napsal: 11.04.2006, 00:04
od porsacek
Neni nad to nez souhlasit ted jsem 3dny delal podvozek ale udelal jsem ho sam a mam velkou radost a u toho auta je to hodne o emocich :thumbright:

Napsal: 11.04.2006, 00:42
od adner
Nissan je sice nejhorší japonská značka(nebuďte naštvaní,mám ho přeci taky).ale i tak je o dvacet let dopředu před zbytkem světa.Ta fáma o dvoukilech je dobře známá,stačí se podívat do annonce,ovšem je nad slunce jasné,že za problémy těchto aut můžou pouze jejich nestarající se majitelé.

Napsal: 11.04.2006, 05:30
od LittleBoby
to Wita:
Vidis, vzdycky je lepsi kdyz si nakonec odpovis sam a nenechas se od nekoho poucovat :)
Jak jsi shrnul, SXo je zadokola, ma turbo a motor ktery pri dobre udrzbe vydrzi hodne. Pri zvyseni vykonu samozrejme mene a nikdo ti nerekne kolik, zalezi to na individualnim stavu motoru a soucastek, ktere pouzijes pri prestavbe. Nakonec to je ale stejne jako u kazdeho jineho sportaku otazka rozhodnuti srdcem, protoze rozumove nema smysl sportaka kupovat, rozum ti prikaze koupit ochcavku v TDI.
Co se tyka hmotnosti tak cca 1200 je optimum, z hlediska pomeru hmotnost vykon a taky z hlediska bezpecnosti, ono tech 1200kg preci jen nekde v plechu musi byt :) Veci ktere jsem zvazoval treba ja, je i takova blbost jako je rozvor naprav, ktery ma SXo v porovnani treba s RX7 vyrazne delsi. Vysledkem je dobra smerova stabilita a opravdu to auto moc pekne prekonava nerovnosti a zlomy a prispiva to k pohode pri jizde. Taky rejd kol ma velky rozsah coz taky zlepsuje celkovou ovladatelnost. Urcite by se toho naslo vic, kazdy z nas ma na auto specificke pozadavky.