Tloušťka těsnění pod hlavu.. ?

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Tloušťka těsnění pod hlavu.. ?

Příspěvek od No_name » 16.12.2005, 00:07

Já bobánek jsem ho nestihl změřit :?
Pls,jak je to těsnění tlustý?

Uživatelský avatar
Spike
user
Příspěvky: 218
Registrován: 08.01.2005, 21:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Spike » 16.12.2005, 07:42

Mam pocit ze 1,2mm :wink:
Červená RS13 ´90
- ve fázi přestavby

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 16.12.2005, 08:17

ok,dik :) ...jsem to tusil :lol:

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 19.12.2005, 12:31

Spike píše:Mam pocit ze 1,2mm :wink:
To je origo.Jestli brousíš hlavu tak si nech udělat o brus silnější.Já měl hlavu 4x dole tak mám 1.6mm.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 19.12.2005, 15:35

Mno uvidíme :albino:

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 21.12.2005, 07:24

No_name píše:Mno uvidíme :albino:
Hlavně si tam simtě nedávej sériové když půjdeš na těch 1000PS :lol:

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 21.12.2005, 14:13

KDYŽ TAK KOUKÁM NA TU TLOŠŤKU TĚSNĚNÍ TAK MĚ NAPADLO CO TO UDĚLÁ KDYŽ JE TĚSNĚNÍ 1.2MM ALE HLAVA JE BROUŠENÉ O 0.12MM ...BUDE TO MÍT NĚJAKÝ VLIV NA MOTOR TĚCH 0.12MM MENŠÍ VÝŠKA NEŽ MÁ BÝT? JE TO MŮJ PŘÍPAD :) A TURBO MĚ TAHÁ OD VYSOKÝCH OTÁČEK....
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 21.12.2005, 14:24

swed píše:KDYŽ TAK KOUKÁM NA TU TLOŠŤKU TĚSNĚNÍ TAK MĚ NAPADLO CO TO UDĚLÁ KDYŽ JE TĚSNĚNÍ 1.2MM ALE HLAVA JE BROUŠENÉ O 0.12MM ...BUDE TO MÍT NĚJAKÝ VLIV NA MOTOR TĚCH 0.12MM MENŠÍ VÝŠKA NEŽ MÁ BÝT? JE TO MŮJ PŘÍPAD :) A TURBO MĚ TAHÁ OD VYSOKÝCH OTÁČEK....
urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsie 8)
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 21.12.2005, 14:48

čistě teoreticky 0,1 mm je přibližně 0,1 bar +-0,025 at nežeru
u každýho motoru je to jiný, ale celkově to tak nějak platí
takže i při nově zkompletovaným motoru s perfektníma tlakama by 0,3 mm nemělo mít velký vliv jelikož se zvedne komprese amx o 0,4 bar což už může mít neblahý vliv na turbomotor, ale upřímně klasický těsnění se stlačí řekněme určitě taky o 0,2 mm a kovový se nestlačí takřka vůbec
takže závěrem, jelikož většina motorů neí 100% tak bych 0,2 neřešil vůbec a 0,4 podbroušená hlava už bych přemýšlel obzvláště po GO motoru
howgh

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 21.12.2005, 15:51

raddy píše: urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsie 8)
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....
ok diky jen sem si to chtěl ujasnit. Jak bude nějak čas tak pujde turbo dolu a na zkouknutí :)
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 21.12.2005, 19:47

swed píše:
raddy píše: urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsie 8)
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....
ok diky jen sem si to chtěl ujasnit. Jak bude nějak čas tak pujde turbo dolu a na zkouknutí :)
to bude tou gumickou co tam nemas :violent1:

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 22.12.2005, 07:32

Katany píše: to bude tou gumickou co tam nemas :violent1:
no gumičku naštěstí mám.Ale komu se to chce dělat v tý zimě :?
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak » 29.05.2006, 02:10

Hele 1,2 mm je už docela změna kompresního poměru, ne?
Teda alespoň se 1,2 dává místo OEM pro změnu kompresního poměru

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 30.05.2006, 00:35

to Kentoya:je to jak říkáš

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 82 hostů