Snizeni komprese

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Návštěvník

Snizeni komprese

Příspěvek od Návštěvník » 05.11.2005, 20:01

zdravim....potrebuju pomoc...koupil sem nedavno za par supu fazoli(favorita)a chtel bych do nej narvat turbo....a tim se naskytl problem, nez neco provedu tak se chi poradit....snizit pisty nebo vrtat do bloku?Nechci propalit pisty nebo to skurvit po ujeti 100km....mozna ze by to chtelo jinou hlavu a prevrtat to, ale to se mi zda zas moc invazivni..tak poradte dik W

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 05.11.2005, 20:19

Kup si dvoukilo,to vyjde levnějš :lol:
A vůbec nevim,proč to cpeš sem :D

Uživatelský avatar
rednissan
user
Příspěvky: 180
Registrován: 09.10.2005, 20:25
Bydliště: Strakonice, Jižní čechy

Příspěvek od rednissan » 05.11.2005, 21:38

Nech si udělat závodní těsnění pod hlavu, je silnější, takže zmenšíš kompresi, a zároveň nemusíš mít strach že ti foukne.

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 05.11.2005, 22:25

Zapomeň na to že to bude fungovat. 8)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 05.11.2005, 23:18

jak už psal hejni ,... :wink:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Řehy
user
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004, 21:27
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Řehy » 06.11.2005, 09:07

blázen píše:jak už psal hejni ,... :wink:
fonguje to 130 kobyl jak nic, ale jen chvili. 3 krat ulozena klika je trikart ulozena klika...teda pak uz jen osma :lol:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 06.11.2005, 10:38

je to nesmysl, nacpat turbo do takového auta, moře práce s takřka nulovým výsledkem,.. = nefunguje to :wink:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Piettro
user
Příspěvky: 499
Registrován: 27.12.2004, 21:52
Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Piettro » 06.11.2005, 13:55

Ale fungovat to bude - kluci z Calibra klubu nabastlili turbo na dvoulitr a chvili to jelo - CHVILI - ten 8v motor na to proste nebyl puvodne konstruovany

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 06.11.2005, 15:54

no calibra a jeho 8V hlava je na motoru který je stejný jako se 16V na který se tušim turbo dávalo :wink:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Piettro
user
Příspěvky: 499
Registrován: 27.12.2004, 21:52
Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Piettro » 06.11.2005, 16:39

blázen píše:no calibra a jeho 8V hlava je na motoru který je stejný jako se 16V na který se tušim turbo dávalo :wink:
8v je C20NE (dvouventilovy rozvod OHC) a 16v turbo je C20LET (ctyrventilovy rozvod DOHC) - vrtani i zdvih maji stejne 86,0 x 86,0 a samozrejme pak vykonovy rozdil cca 90koni

link na forum, kde tuto variantu (teda zastavba turba na non turbo motor) probirali

http://www.calibra.cz/phorum/read.php?f=1&i=4197&t=4143

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 06.11.2005, 22:29

fazola zahod a pojd do dvoukila...ten fazol se ti stejne rozpadne.. :wink:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 81 hostů