Stránka 1 z 1

ca 20 det

Napsal: 07.10.2005, 23:22
od Kentoya
chlapi všichni tady chcete vyšší výkon, tak by mě zajímalo, jakej je rozdíl mezi ca 18 a ca 20. pokud je to jenom vrtání, tak proč to nepřevrtat a nedat větší písty, větší afm a dobrej čip.

Dál: pokud je ten motor jinej, ale myslím si že není, jak silná je stěna válců v ca 18, na kolik by to šlo převrtat.

ca 20 jaký má vrtání zdvih

myslím si že ty dvě deci musí být na výkonu znát jak svina, nebot u shade skočí výkon při obsahu o 2 deci větším o cca 15 %

možná su piča tak mě nekamenujte a pište co si myslíte a hlavně co víte

Napsal: 08.10.2005, 06:19
od Martin_534
CA20 Stroker Kit
This kit increases capacity to almost 2.0 using a custom crank and forged pistons. The "basic" kit comes with these parts only whereas the "Race" kit also comes with steel conrods.
Please phone for further details.

"Basic" CA20 Stroker Kit £1399
"Race" CA20 Stroker Kit £2399
http://www.norrisdesigns.com/

Napsal: 08.10.2005, 06:20
od Martin_534
jako všechno jde, ale u torbomotoru bych to viděl jako poslední možnost, když ti už ani větší turbo nestačí

Napsal: 10.10.2005, 08:03
od raddy
problemom pri zvysovani objemu na CA su prilis tenke steny medzi valcami.....SR20 nie je len prevrtany CA, je trosku iny.....
To sa skor oplati kupit komplet SR20DET aj s kabelazou a ECU a dat ho do S13, pasuje tam bez problemov, v USA sa robily S13 s SR20DET motorom....

Napsal: 10.10.2005, 09:27
od blázen
swap :lol:

Napsal: 10.10.2005, 09:31
od Návštěvník
do usa se vozila jenom 240ka, sr20 se daval v japonsku a v usa se delal swap za ka24de :lol: