cvakání kolem 4000 ot.

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

cvakání kolem 4000 ot.

Příspěvek od Hynek » 04.10.2005, 08:53

po známém cvakání kolem 3000 ot. když plyn jenom lehtáte - ojniční ložiska. mam nový cvakání od 4000 ot. když je motor v zátěži...
netušíte co to může byt???
ojniční ložiska sem měnil před měsícem a cvakání kolem 3000 ot. zmizelo, todle je pro mě novinka ...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: cvakání kolem 4000 ot.

Příspěvek od raddy » 04.10.2005, 14:26

Hynek píše:mam nový cvakání od 4000 ot. když je motor v zátěži...
netušíte co to může byt???
...
D*E*T*O*N*A*C*I*E :?

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 04.10.2005, 14:44

Jestli je to jako kdyz se sypou male kulicky na kovovou desku, docela nepravidelne, tak jsou to detonace. Bacha na to. Natural 98+, snizit predstih z 15BTDC na o neco min a zkontrolovat tlak paliva/fpr. Ja jdu do poradneho regulatoru, muj dalsi upgrade. Pozoroval jsem stejny problem a nehodlam si znicit motor (a nechce se mi snizovat vykon :lol: )

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 04.10.2005, 14:49

niekedy je ten zvuk aj docela pravidelny......to ked uz detonuje zmes pri kazdom cykle.

ako prvu vec skontroluj STROBOSKOPOM predzapal.
ako druhu vec skontroluj tlak paliva a privod podtlaku do FPR
ako tretiu vec nam napis aky je max. tlak turba

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 05.10.2005, 08:19

pumpu už sem dal konečně Walbro, tlak paliva sem ale nekontroloval.

max tlak turba mam 1,1baru ale abych to slyšel tak to jenom lehtam tak 0,5baru 4000 ot. a už to cvaká, ten zvuk je hodně podobnej tomu cvakání ojničních ložisek. to detonace nebudou ty by byly slyšet při nejvyší zátěži. myslim že už sem je kdysi slyšel na stříbrnáku, je to fakt jak když sypeš kovový kuličky na plech.

předstih necham udělat, ale řek bych že bude v pořádku auto jede normalně,
nevezmete nekdo stroboskop v sobotu do Mimoně ??

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 05.10.2005, 08:39

Takhle jsem to taky měl. Tak dlouho jsem s tím jezdil až jsem se nasral dal jsem tomu co to šlo a znovu dělám spodek a teď i vrch motoru. :(

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 05.10.2005, 11:56

a čim to bylo víš ? asi byla chyba že sem nevyměnil hned i ložiska na klice, ale mě to dělali jen šály tak sem nic jinýho neměnil ... a ted začlo todle ...

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 05.10.2005, 12:48

ehm kolik stála oprava těch ložisek asi mi to totiž dělá taky
když lehounce přidávám plyn aby to skoro ani nezrychlovalo tak to slyšim
když pustim plyn tak to nedělá je to ono ? a je to velkej problem nebo se stim da jezdit?

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 05.10.2005, 13:15

ložiska stojí 600,- a všechno si dělam sám, vyndáš motor a vyměníš.
já to měnil hned jak to začlo, přeměřil sem kliku a vyměnil.
jezdit se s tim dá, ale časem poškodíš i kliku, začneš mít nízkej tlak oleje, výbrus, atd, dál nemusim psát... Radim hned vyměnit ...

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 05.10.2005, 13:21

dikes

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 05.10.2005, 13:54

Nezajížděl jsem. A to jsm mněnil i hlavní ložíska.

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 12.10.2005, 10:39

niekedy je ten zvuk aj docela pravidelny......to ked uz detonuje zmes pri kazdom cykle.

ako prvu vec skontroluj STROBOSKOPOM predzapal.
ako druhu vec skontroluj tlak paliva a privod podtlaku do FPR
ako tretiu vec nam napis aky je max. tlak turba

tak sem sundal hlavu na repas a po detonacích ani známky. ještě sem před tim měřil tlak paliva a na volnoběh byl 2,2 baru při zvýšených otáčkách šel na 3 bary. předzápal byl taky v pořádku 15° takže si myslím že to budou hlavní ložiska na klice, nebo takový cvakání můžou dělat ventily?

Uživatelský avatar
howado
user
Příspěvky: 370
Registrován: 07.03.2005, 19:46
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od howado » 12.10.2005, 11:42

Jo muzou to delat i hydrostosy.
Taky mi to cvakalo a byla to klika i hydrostosy.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 12.10.2005, 19:22

už to napsal hovado, tipl bych to na hydroštely tak 25%

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 12.10.2005, 19:37

no kéž by si měl pravdu, mam docela dilema jestli se dělat s tim spodkem když to třeba vůbec nepomůže...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 134 hostů