Stránka 1 z 4

new turbina

Napsal: 17.06.2005, 05:32
od smashing
vcera jsem namontoval konecne DRUHE turbo (T25 po repasi) a zda se mi, ze s tim spatnym predtim to jelo oneco lip. Je to mozne chlapi? (mozna je to jen pocit, ale nerekl bych). Pristi tyden namontuju konecne budiky tlaku, tak jsem zvedavy kolik to ukaze, jinak mam pro jistotu nachystany manual boost controller :o), tak snad to pojede jako driv.

Re: new turbina

Napsal: 17.06.2005, 14:28
od blázen
u tohohle auta je moné vše, andeer namontoval turbo po repasi a tla?ilo mu 0,4b :(

Napsal: 17.06.2005, 15:19
od Gerox
to bych spise hledal chybu v repasi ne? u koho si to nechavate delat?

specialturbo?

Napsal: 17.06.2005, 15:21
od blázen
andeer m?l velkou mezeru mezi lopatkama a st?nou turba

Napsal: 18.06.2005, 11:22
od Andeer
hoj , delal mi to michal z frydku , pak mi p?inesl druhe a už to pere jak má :-) nadherny zvuk pln?ní :-)

Napsal: 19.06.2005, 22:38
od smashing
jo mám ho od Michala z FM, ale ješt? než to za?nu ?ešit, tak zm??ím jeho p?esný tlak (jak ?íkám možná jde jen o pocit) to p?edtím m?lo rychlejší nástup...už asi od 2500tis/ot tohle má asi od 3000tis/ot, od kolika tla?í vám?

Napsal: 19.06.2005, 23:01
od Spike
No rekl bych ze standartni T25tka tlaci nekde az kolem 3000. Ale jestli to mas od michala z FM, tak bych si ho az budes mit ten budik zkontroloval, jestli to neni to, co mel Andeer s tlakem na 0,4b :lol: Ne delam si srandu.

Napsal: 19.06.2005, 23:16
od smashing
to snad ne :)) jinak bych ho mohl zvysit tim nachystanym boost controlerem, vadilo by to nejak?

Napsal: 19.06.2005, 23:48
od Spike
Rek bych, ze ten by mu moc nepomoh, protoze jestli je mezi lopatkama a skrini mezera jakou psali kuci, tak to nikdy nemuze dosahnout plnyho vykonu. Ten tomu dava prave to jak rychle proudej plyny kolem lopatek. A jestli je tam mezera, tak plyny pujdou mezerou a ne pres lopatky. Tohle turbo by mohlo dosahovat takovy naky 40% ucinnosti, coz je dost malo. Nevim jakou presne ma ucinnost T25tka,nemam totiz k dispozici jeji mapu (graf), ale mohlo by to bejt nekde kolem 75%.

Napsal: 20.06.2005, 22:29
od smashing
tak uz v tom mam jasno, jde jen o pocit... nejspis, to turbo co mel Andeer je uz davno rozebrany a asi nepouzitelny. Jinak jsem s Michalem mluvil a rikal, ze pokud by se mi neco nezdalo, ze mi to vymeni...takze neni problem. Je to vpoho... zkousel jsem to v sobotu na sprintech v Prerove ... a vysledek to potvrdil, ze je nejspis ok
http://kaouthiatuning.wz.cz/kaouthia/index.htm

jen tak pro info : skoncil za mnou i fiat coupe 220k, ale jen o misto ;o) takze chlapi co mate SX...do boje!!! at vsem ukazem jakou mame zbran v ruce :twisted:

Napsal: 20.06.2005, 22:38
od Spike
Jo to je good, asi to bude tlacit jak ma! :twisted:

Napsal: 21.06.2005, 08:54
od Hynek
co že si byl v kategorii do 2,5 litru jakej byl koeficient?

Napsal: 21.06.2005, 09:52
od smashing
to nebylo razeny podle koeficientu, bylo to podle toho, kdo ma turbo nebo NOS, tak do kategorie vyssi. Ale i tak tam bylo spousta aut o kterych jsem si myslel, ze nemam sanci... jinak tam bylo 1500aut a 4200lidi (docela uspech na prvni sraz... fakt druhe mimonske valky) doufam, ze priste nekdo prijedete, at je vetsi sranda. Sem tam byl jediny s SX

Napsal: 21.06.2005, 10:04
od Hynek
standartní koeficient pro p?epl?ované motory je 1,7 u naší 1,8*1,7=3,06
takže by naše 1,8 m?la být za?azena do kat. do 3,5l (což je docela nevýhoda protože jedete s imprezama a Lancerama). jaký je p?esný objem motoru? jestli by sme se nevešli do 3l je to jen o chlup ???

Napsal: 21.06.2005, 10:07
od Martin_534
1809