Stránka 1 z 4

double vejfuck

Napsal: 03.05.2005, 22:02
od otasTM
už delší dobu p?emejšlim jak ud?lat koncovku na obou stranách, našel sem tenhle obrázek, ale newim jestli je to dobrý protože ta trubka pude blízko nádrže :?
co myslíte? nebo jak to ud?lat, kde potrubí rozdvojit?
Obrázek

Napsal: 04.05.2005, 08:10
od raddy
rozdvoj ho hned za turbom a potiahni pod autom dve trubky

Napsal: 05.05.2005, 16:55
od saigone
raddy: To jo ale to zase nebude tolik revat, ne?
Taky nad tim premejslim delsi dobu a ta nadrz se mi tam nelibi.

Napsal: 07.05.2005, 10:38
od Martin_534
tak to prost? ned?lejte - je tam blízko nádrž a z hlediska funkce to nemá žádnej význam - leda že by ste tam cht?li dát n?jakej vidlicovej 6-8válec :-)

Napsal: 09.01.2006, 22:16
od Caizi
a co takhle tam dat nejakopu izolaci v podobě skelné vaty a nejakýcho plechu aby tam drzela?

Napsal: 09.01.2006, 22:49
od Martin_534
nevymejšlel bych blbosti, buď rozdvojit až pod nárazníkem nebo vůbec 8)

Napsal: 09.01.2006, 22:55
od Heini
Ser na to. 8)

Napsal: 09.01.2006, 23:54
od Kentoya
nebo tam dej jen imitaci druhýho vejfucku

Napsal: 10.01.2006, 00:03
od otasTM
už to je vymyšlený :D Spider tam má taky trubku kerá vede pod nárazníkem k druhý koncovce a zatim nevybouch :lol:

Napsal: 10.01.2006, 09:47
od blázen
taky nad dvoji koncovkou pořád přemýšlím,...

Napsal: 10.01.2006, 09:55
od otasTM
tak tímto žádáme Spidera aby nám udělal jedno foto pro inspiraci :D
já sem to viděl a je to vymyšlený dobře 8)

Napsal: 10.01.2006, 15:44
od Caizi
Ta fotka tu nekde už byla..:-) Jo nebudu se s tím srát..rozdvojím to pod nárazníkem a dám tam nějaké koncovky.. :wink:

Napsal: 10.01.2006, 17:18
od Gerox
raddy píše:rozdvoj ho hned za turbom a potiahni pod autom dve trubky
taky bych doporucil tohle...

2Otas: je ti ale jasny ze se tim zmeni backpressure ve vyfuku? i kdyz to asi moc veliky vlyv mit nebude...ja bych to nedelal... 8)

Napsal: 10.01.2006, 17:34
od raddy
Gerox píše:
raddy píše:rozdvoj ho hned za turbom a potiahni pod autom dve trubky
taky bych doporucil tohle...

2Otas: je ti ale jasny ze se tim zmeni backpressure ve vyfuku? i kdyz to asi moc veliky vlyv mit nebude...ja bych to nedelal... 8)
radsej nie hned za turbom, lepsie bude co najdalej. Rozdelenie za turbom je kriticke kvoli protitlaku voci turbine, tam to musi byt absolutne priechodne.

Napsal: 10.01.2006, 20:17
od Kentoya
jak píše rady a já radím, jenom imitace, stejně je to k ničemu, jenom na ozdobu a ta imitace ozdobnou funkci plní :D