Stránka 1 z 1

Ložiska do turba

Napsal: 21.03.2005, 14:00
od otasTM
Ano došlo už i na m?, turbo mi za?íná poušt?t olej :x
Již d?íve jsme schán?li ložiska ale samostatn? se koupit snad nedaj! Repase by te? stála cca 6tis-ješt? neni v?le tak velká.
Nejjednodušší by bylo koupit kus materiálu a ty ložiska si prost? vyto?it, to ale rad?ji nechám jako nouzovou možnost. Takže neumíte je n?kdo n?kde sehnat?

Napsal: 21.03.2005, 15:14
od idanow
volakedy som ich videl na ebay. pekna sada lozisiek aj s tesneniami za $50. potom zmizli a odvtedy ich nemozem najst. som si totiz nezapisal, kto to predaval :(

Napsal: 21.03.2005, 15:20
od Martin_534
blbej dotaz:
a nani lepší si to n?kde nechat ud?lat i se zárukou, než se s tím srát sám a nakonec to turbo zni?it upln?? :-)

Napsal: 21.03.2005, 19:16
od otasTM
Martin_534 píše:blbej dotaz:
a nani lepší si to n?kde nechat ud?lat i se zárukou, než se s tím srát sám a nakonec to turbo zni?it upln?? :-)
ne to teda neni protoze to bude stat spoustu tisic a material vyjde na cca 150,-K? :o
uz sem se ptal v jedny soustruzne a prej to nebude problem, jeste zalezi ale na tom jak bude moc spatna ta hridel

Napsal: 21.03.2005, 19:18
od Martin_534
no hodn? št?stí :-)

Napsal: 21.03.2005, 19:43
od Piettro
otasTM píše:
Martin_534 píše:blbej dotaz:
a nani lepší si to n?kde nechat ud?lat i se zárukou, než se s tím srát sám a nakonec to turbo zni?it upln?? :-)
ne to teda neni protoze to bude stat spoustu tisic a material vyjde na cca 150,-K? :o
uz sem se ptal v jedny soustruzne a prej to nebude problem, jeste zalezi ale na tom jak bude moc spatna ta hridel
No pokud to vyjde, tak bys mohl repasovat turba vsem tady :wink: Drzim palec :)

Napsal: 21.03.2005, 22:47
od otasTM
myslim ze to vyjde a pri nejhorsim se ten bronz upece a budu na tom stejne jako predtim. ale ja spis hodlam vyrobit presnou kopii originalnich lozisek (doufam ze tohle nebude cist vyrobce :lol: ) tak by to melo fungovat. na nc stroji mam presnost 0,001 tak to nebude problem.
jen nevim jaka je nutna vule na hrideli a typ usazeni-ale to zjistim, znam cloveka co vyrabi turbiny do letadel :wink:

Napsal: 22.03.2005, 09:05
od raddy
ono ani nie je problem so samotnymi loziskami a tesneniami (ak ti tecie olej, su zle tesnenia, nie loziska....), ako skor s dynamickym vyvazenim, co by malo byt sucastou kazdeho repasu. Dynamicka vyvazovacka je velmi draha, ale bez toho je repas nanic....Moj nazor....A celu sadu na repas kupis bez problemov original garrett....

Napsal: 08.05.2005, 14:01
od Spike
raddy píše:ono ani nie je problem so samotnymi loziskami a tesneniami (ak ti tecie olej, su zle tesnenia, nie loziska....), ako skor s dynamickym vyvazenim, co by malo byt sucastou kazdeho repasu. Dynamicka vyvazovacka je velmi draha, ale bez toho je repas nanic....Moj nazor....A celu sadu na repas kupis bez problemov original garrett....

Jenze kde a kolik ta sada stoji? Jo a olejovy tesneni na turbu jsou jen kovovy krouzky ze strany turbiny a na kompresoru i gumovy nebo spis grafitovy o-krouzky?
Ono kdyz zkompletujes tu hridel s kompresorovym kolem a odneses to do firmy kde je repasujou, tak ti to tam i vyvazej. A pak si uz jen oznacis vzajemnou polohu a slozis to cely dohromady klidne sam.