Diferencial z KA24e a CA18det

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Josip
user
Příspěvky: 275
Registrován: 05.06.2011, 10:49
Bydliště: Nitra

Diferencial z KA24e a CA18det

Příspěvek od Josip » 22.04.2012, 19:28

Je rozdiel medzi dif. z KA24e a CA18det?Ako zistim prevod bez rozobrania?Je to na nich oznacene?
Daily: Man TGX,440HP
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444

Uživatelský avatar
Jennulda
user
Příspěvky: 903
Registrován: 30.11.2010, 15:23
Bydliště: Hovězí
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferencial z KA24e a CA18det

Příspěvek od Jennulda » 22.04.2012, 20:05

Už jsem se tady na to ptal kdysi v OT , bylo mi odpovězeno že jsou stejný ( už nevim ale kdo mi to napsal )... ale vim že když jsem kupoval od sejkory 200sx a 240sx tak mi řikal že 200sx je to rychla a 240sx do zrychleni tak nevim co je pravda ´=D asi jsem ti moc nepomohl

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Diferencial z KA24e a CA18det

Příspěvek od mara_m » 22.04.2012, 22:08

otoc si snim toc kardanem tak dlouho dokud ti poloosa neudela otacku a pocitej kolikrat si tak musel otocit kardanem nebo sundaj zadni dekl a tam to je vyrazene
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferencial z KA24e a CA18det

Příspěvek od kenivruh » 23.04.2012, 07:25

mara_m píše:otoc si snim toc kardanem tak dlouho dokud ti poloosa neudela otacku a pocitej kolikrat si tak musel otocit kardanem
Sice dobry napad, ale silno pochybujem ze dokaze odlist 3.916 co ma 200sx a 4.063 co ma 240sx :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferencial z KA24e a CA18det

Příspěvek od Fizzbiker » 23.04.2012, 10:49

otocis 100x... hm?
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Diferencial z KA24e a CA18det

Příspěvek od mara_m » 23.04.2012, 10:58

kenivruh píše:
mara_m píše:otoc si snim toc kardanem tak dlouho dokud ti poloosa neudela otacku a pocitej kolikrat si tak musel otocit kardanem
Sice dobry napad, ale silno pochybujem ze dokaze odlist 3.916 co ma 200sx a 4.063 co ma 240sx :)

de to udelas si carky a poznas ja to tak delam ale tak schodit zadni dekl a kouknou tam
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferencial z KA24e a CA18det

Příspěvek od kenivruh » 23.04.2012, 11:12

Fizzbiker píše:otocis 100x... hm?
:D
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferencial z KA24e a CA18det

Příspěvek od Jimmbo » 23.04.2012, 11:28

Pasuje..Mam ho tam z 240SX... Ked das dole dekel je tam niekde vyrazene 4,1...
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
Josip
user
Příspěvky: 275
Registrován: 05.06.2011, 10:49
Bydliště: Nitra

Re: Diferencial z KA24e a CA18det

Příspěvek od Josip » 24.04.2012, 08:51

tak 240sx ma diferak z vacsim pomerom na silu nie rychlost? Nechcel som ho rozoberat,ked ho rozoberem,by sa to dalo zistit aj opocitanim zubov.... :shock:
Daily: Man TGX,440HP
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferencial z KA24e a CA18det

Příspěvek od kenivruh » 25.04.2012, 07:39

Josip píše:tak 240sx ma diferak z vacsim pomerom na silu nie rychlost? Nechcel som ho rozoberat,ked ho rozoberem,by sa to dalo zistit aj opocitanim zubov.... :shock:
Som pisal hore ze 240sx ma 4.063 a 200sx 3.916 cize je to minimalny rozdiel 4%.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Josip
user
Příspěvky: 275
Registrován: 05.06.2011, 10:49
Bydliště: Nitra

Re: Diferencial z KA24e a CA18det

Příspěvek od Josip » 06.05.2012, 19:09

a s prevodovkami je to ako?Su rovnake?
Daily: Man TGX,440HP
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444

Uživatelský avatar
Jennulda
user
Příspěvky: 903
Registrován: 30.11.2010, 15:23
Bydliště: Hovězí
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferencial z KA24e a CA18det

Příspěvek od Jennulda » 06.05.2012, 19:13

co se týče ještě těch diferencialu tak 200sx ma delší jak 240sx a kentoya mi řikal že je třeba prodloužit kartan nějakým mezikusem o 5cm ( ale neni to prej nutnosti jen že se pak dostava na gufero převodovky bordel a muže se vydřit )

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Diferencial z KA24e a CA18det

Příspěvek od mara_m » 06.05.2012, 19:52

5cm ?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferencial z KA24e a CA18det

Příspěvek od MYSAK » 06.05.2012, 20:03

Rozdil je abs/ non abs ale ze by se to dalo vyresit jen tak bez prodlouzeni kardanu se mi moc nezda..

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Diferencial z KA24e a CA18det

Příspěvek od mara_m » 06.05.2012, 20:08

rozdil abs a non abs je 24mm a de to vyresit vytocemim mezikusu z duralu 2024 kalenej ma vetsi pevnost jak automatovy
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů