Velikost Intercooleru

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Velikost Intercooleru

Příspěvek od blázen » 28.11.2011, 09:44

mara_m píše:ic zas tak neres ja nemam zrovna nejakyho mazlika mam ic do 900 koniku velke jako prase a zadnej problem ani lag tam neni jak mi tu nekdo rikal vubec to nebylo poznat zadna prodleva vubec nic proste stejne jak kdyz tam bylo o pulku mensi zalezi jak mas porobenej zbytek
Sice nesouhlasím, ale jástím jezdit nebudu :)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET

Příspěvek od mara_m » 28.11.2011, 12:49

a ja to ic mam a neni problem takze mluvim ze sve zkusenosti kterou tady ma aj vic lidi kdyz bylo receno ze budu jezdit s gt2871r na stage 2 tak tomu taky nikdo neveril a presvedcovali me ze to nemuze bejt a ejhle ono to jezdi ze nejde pouzit r33 brzdovej valec taky presvedcovali a on de kdyz kentoya postavil prvni vysokokopresni motor taky ho odsoudili a tet ho skorem kazdej ce jinak uz mam jednotku na cete takze az dorazi tak dem ladit a to s gt2871r at se ukaze kdo mel pravdu

jinak pardon za OT
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET

Příspěvek od blázen » 28.11.2011, 13:08

nikdo vysokokompresní motor neodsuzoval,jen bylo tvrzeno,že nižší komprese ti dovolí vyšší tlak turba a vyšší maximální dosažitelný výkon (za předpokladu maximálního tlaku turba a předejitím detonacím) což je pravda
a k tomu IC.. rovnice k lag time hovoří jasně.. tu taky nikdo nezmění ... s menším objemem toho celého traktu za turbem je lag time prostě kratší..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

welveth
user
Příspěvky: 339
Registrován: 10.01.2011, 23:50

Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET

Příspěvek od welveth » 28.11.2011, 14:05

s přidáním blow off ventilu se přiblížim lepším hodnotám, ne?

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET

Příspěvek od mauglie » 28.11.2011, 17:37

Když bude recirkulační, určitě

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET

Příspěvek od blázen » 28.11.2011, 18:01

mauglie píše:Když bude recirkulační, určitě
Jak?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET

Příspěvek od vmille » 28.11.2011, 20:16

taky ti doporucuji stage2, stage3 je dost rozdrbana, bohatosti nejsou optimalni, uz stage2 je bohata az az.

Nevim co vsichni mate s IC, je to standartni kit na S13, neshledal jsem s nim zadny problem s t25

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET

Příspěvek od mara_m » 28.11.2011, 20:22

vmille píše:taky ti doporucuji stage2, stage3 je dost rozdrbana, bohatosti nejsou optimalni, uz stage2 je bohata az az.

Nevim co vsichni mate s IC, je to standartni kit na S13, neshledal jsem s nim zadny problem s t25
a nejsi jedinej kdo to neschledal s T25 :D
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Koudy
user
Příspěvky: 581
Registrován: 13.04.2009, 19:51
Bydliště: Pelhřimov

Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET

Příspěvek od Koudy » 28.11.2011, 20:28

Já sem to taky foukal 25kou a uplná pohoda, jak sem psal, nepoznal sem rozdíl :)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET

Příspěvek od blázen » 28.11.2011, 20:31

já foukal raději do jinýho - tenšío s čtvrtinově krátkým potrubím o menším průřezu .. ale dejme tomu,necht každý jezdí jak umí
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
jan20nov
user
Příspěvky: 427
Registrován: 18.05.2009, 16:32
Bydliště: Františkovy Lázně

Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET

Příspěvek od jan20nov » 29.11.2011, 21:13

a kdy s tím vůbec vyjedeš....někdy musíme dát sraz :wink:

welveth
user
Příspěvky: 339
Registrován: 10.01.2011, 23:50

Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET

Příspěvek od welveth » 29.11.2011, 22:53

Do jara :D Nespěcham na to , uvidíme :lol: Do ty doby muzem dat sraz zatim s tvoji karou ze bych na to mrknul. :wink:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET

Příspěvek od Mirek » 30.11.2011, 09:53

blázen píše:já foukal raději do jinýho - tenšío s čtvrtinově krátkým potrubím o menším průřezu .. ale dejme tomu,necht každý jezdí jak umí
procti si ten dlouhej prispevek od tabooa, zrovna se tam k velikosti IC a delce trubek vyjadruje....
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 2&start=30
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET

Příspěvek od blázen » 30.11.2011, 11:31

Mirek píše:
blázen píše:já foukal raději do jinýho - tenšío s čtvrtinově krátkým potrubím o menším průřezu .. ale dejme tomu,necht každý jezdí jak umí
procti si ten dlouhej prispevek od tabooa, zrovna se tam k velikosti IC a delce trubek vyjadruje....
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 2&start=30

jo dočetl jsem to brzy ráno a jsem rád,že jsem měl pravdu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET

Příspěvek od Mirek » 30.11.2011, 11:45

blázen píše:
Mirek píše:
blázen píše:já foukal raději do jinýho - tenšío s čtvrtinově krátkým potrubím o menším průřezu .. ale dejme tomu,necht každý jezdí jak umí
procti si ten dlouhej prispevek od tabooa, zrovna se tam k velikosti IC a delce trubek vyjadruje....
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 2&start=30

jo dočetl jsem to brzy ráno a jsem rád,že jsem měl pravdu
no vicemene mas i nemas, ..pise tam ze odezva plynu zustala stejna (zadny LAG), pouze doslo ke zmene krivky vykonu a narustu otacek pro dosazeni max plniciho tlaku. Kdyz jsi tam mel to mensi IC, mas zmerene teploty pred i za ze tady s takovou jistotou tvrdis ze polovicni staci?
Neber to jen jako rejpani, ale pro takove 100% tvrzeni by jsi mel mit v ruce vic nez jen subjektivni dojmy. Omlouvam se za OT, ale vicemene je to k tematu. Myslim si ze IC ktery pouzil je naprosto optimalni, take jsem ho na aute mel (sice na SR, ale mel) a nepocitoval jsem zadne prodlevy....

Naopak u premotorizovanych aut je mene strma krivka narustu krouticiho momentu mozna i pozitivni jev. K cemu je ti narust X set Nm v rozmezi 2tis otacek, kdyz to nedokazes prenest na silnici....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů