Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
geegaladriel
user
Příspěvky: 217
Registrován: 21.09.2008, 01:49

Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora

Příspěvek od geegaladriel » 04.10.2011, 15:14

Aky prostriedok je najlepsi na cistenie ventilov, pruzin, zvihatiek, atd. Milit, Arva, alebo johnson diversey d9, popripade nejake ine?
Nasiel som tu rozne postupy cistenia, niekto riedi milit s vodou, niekto pouziva neriedeny, niekto to nechava zovriet, nehrozi poskodenie dielov, ak sa budu dlho varit?Ak sa pri vyssej teplote karbon lepsie rozpusti mozno by to bolo dobre dat do tlakoveho hrnca kde je vyssi bod varu. Ktore diely/materialy sa neznasaju s tymito pripravkami? Mozem do militu napriklad vlozit cely blok, vackovu hriadel, ojnice, kluku, neposkodia sa klzne plochy ?

geegaladriel
user
Příspěvky: 217
Registrován: 21.09.2008, 01:49

Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora

Příspěvek od geegaladriel » 10.11.2011, 02:04

Takto vyzeraju ventily po 2 tyzdennom nalozeni v milite...
Co je ten biely povlak?
Přílohy
IMG_88050.JPG
IMG_88040.JPG

Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora

Příspěvek od 200sxfabi » 10.11.2011, 10:10

Já celou hlavu čistil v Militu kartáčkama, A to jak pružiny tak vse ostattní co se tam nachází. a na ventily se používá prý nafta, která prý rozkládá carbon. Ale měl jsem je v naftě asi tři dny a neudělalo to nic, a protože jsem netrpelivej a potřeboval jsem to poskladat tak jsem karbon z lehka obrousil neee moc hrubim šmirglem (možný že to neni uplne ideální, nvm nvm :roll: ...
nějaké foto mám ve členech kdyžtak :wink:

Uživatelský avatar
Kohla
user
Příspěvky: 419
Registrován: 18.11.2009, 17:00
Bydliště: Praha/Olomouc

Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora

Příspěvek od Kohla » 10.11.2011, 12:59

Ten rozdíl ve vaření v Militu a v namáčení je v tom, že jedno trvá půl hodiny a druhý 2 týdny... Samozřejmě je ten vařící milit daleko agresivnější. Problém by měl být s hliníkem a měkčíma slitinama, takže hlavu bych v tom rozhodně nevařil, tam fakt jen tím kartáčkem.
200SX S13 ... "Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora

Příspěvek od blázen » 10.11.2011, 18:00

ono to jde i bez vaření.. ty ventily je líp vyleštit neč to rozmáčet
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora

Příspěvek od mauglie » 12.11.2011, 13:56

Ono se to snad ani vařit nemá, má se to jen zahřát

geegaladriel
user
Příspěvky: 217
Registrován: 21.09.2008, 01:49

Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora

Příspěvek od geegaladriel » 19.10.2012, 10:53

http://www.youtube.com/watch?v=HusYupfM ... re=related

nepoznate nejaky podobny produkt ako ten, ktory pouziva vo videu, dostupny u nas?

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora

Příspěvek od mara_m » 19.10.2012, 21:48

milit nevarit blbost zahrat tak na 40 az 50 stupnu neredit vodou hlinik do nej na max 10 minut pak zacne cernat pak oxidovat a pak ho zahodis :mrgreen: kovove veci atd max na 30 minut zadne tyden den namocnece ani nahodou za 1 tyden ti milit sezere aj zinek :mrgreen: proste samo to neodmocis musis kartacek namocit a cistit a pak idalne vapku s rotacni tryskou oplachnout osusit kompresorem a udelat na tom olejovej film staci WD

nebo pak je gute perchlor/tetrachlor rekl bych jeste lepsi jak milit a neni tak agresivni vuci niceni ale pozor na zahrivani musi se pouzivat u dobre ventilace perchlor se treba zahriva na 120 stupnu ale uz pri 130 stupnich vznika fosgen coz je bojovej plyn

takze doporucuju nezahrivat a moc se vnem nerachat neni to zas dokonala vec na ruce jak milit ten je bezvadne meje :mrgreen:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora

Příspěvek od Fizzbiker » 20.10.2012, 10:57

docela se smeju bez umyti nesleze ani bordel z talire. natož karbon, jak si jit zaprasene ruky odmočit. že ten šmír pustí.

milit tak horkej ze v tom sotva udrzis ruku cca 60-70°C tak dlouho aby se to cele prohralo a pak kartac a makat, pokud je to hodne zasrane tak treba dvakrat. pak bezpodminecne umyt vodou (hadice wapka) dribne veci treba proprat v umyvadle nebo v nejakym sitku. a na olejovat, ruky namazat. kdo ma suchy a nebo nejaky problem urcite rukavice.

nez si zasirat milit oplati se predem aspon ty vetsi vrstvy oskrabat.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora

Příspěvek od SilverFox » 20.10.2012, 11:49

Rukavice urcite. Carlan mi prohnul nehty naopak nez nehty normalne bejvaj prohnuty. :)
Obrázek

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 hostů