Stránka 1 z 2

turbo - problém

Napsal: 04.06.2011, 13:33
od jan20nov
takže první problém s nissanem, vyzkoušeny dva budíky na tlak turba oba ukazujou podtlak na volnoběch -0.6 a pri boostu max. tlak 0.2 baru vyjmečně to jde na 0.3 baru, auto neškube, drží volnoběch a jede plynule

turbo má minimální vůle, nepouští olej, nehulí má minimální prasklinu kolem westgate a nic nenasvědčuje tomu že by bylo v háji

zkoušel jsem natlakovat soustavu snad všechno jsem zkoušel postříkat mýdlovou vodu a hledal jestli něco netěsní a nic už neobjeveno, tlak úplně nepatrně klesal ale to je myslím tím že motor nebyl v poloze kdy jsou všechny ventili zavřený

při tlakování jsem si všimnul jedný věci a to že jakmile jsem pustil do okruhu vzduch tak i jenom na 0.1-0,2 baru reagoval westgate a zacla se hýbat ta tyčka

a při zkušební jízdě s odpojenou westagate jsem to dokázal natlakovat jenom na 0.5 baru a to až v 5500 rpm.

je možný že by byla třeba v hajzlu ta pružina ve westage ze už neudrží žádnej tlak a i když je odpojená tak se přes ní dostávaj výfukový plyny

EDIT: doplním že turbo je normal t25 a motor v seriovem stavu

Re: turbo - problém

Napsal: 04.06.2011, 14:02
od blázen
U T28 jsem musel ten actuator hodně podložit aby se mi pohnul tlak přes 0,4bar.

Re: turbo - problém

Napsal: 04.06.2011, 14:28
od jan20nov
mam normal t25, ale zkusit to muzu, ale furt mi je divny proc se hned actuator zacina trochu hybat i pri malym tlaku to asi neni normalni

Re: turbo - problém

Napsal: 04.06.2011, 22:36
od Svobda
JJ ovladani wastegate na nic jineho to nevidim.

Re: turbo - problém

Napsal: 04.06.2011, 22:50
od jan20nov
už to mám, je to asi rozbitý :lol: ať udělám co udělám furt nic, asi to bude vážně turbo, to by tam musela být netěsnost jako kráva, která tam nikde prostě není aby to tlačilo i v 6000rpm 0.2 baru a pri odpojeným actuatoru jenom 0.5 baru teď co jsem večer zkoušel projet tak to už ani nejede, turbo tam začne sičet jak blázen ale žádnej zátah nic, jdu to hodit ze skály nemám na to už nervy :wink:

Re: turbo - problém

Napsal: 04.06.2011, 22:55
od Svobda
Habartov cekam :lol:

Re: turbo - problém

Napsal: 04.06.2011, 22:59
od jan20nov
Svobda píše:Habartov cekam :lol:
jěště seženem nějakou výbušninu pro lepší efekt :o

Re: turbo - problém

Napsal: 05.06.2011, 12:18
od jan20nov
tak jsem tam před chvílí zkusil dát seriovej intercooler jestli bude nějaká změna oproti tomu velkýmu co tam mám a tlak furt stejnej 0.2 baru takže si užívám skoro atmosferický dvoukilo :lol: :lol:

takže to vypadá že je ta pravá chvíle koupit nový když už tak větší turbo a jít z výkonem nahoru :wink:

Re: turbo - problém

Napsal: 05.06.2011, 12:31
od Trinom
zkusil bych na WG připojit trvalej podtlak - zjistíš tak, jestli nezůstává pootevřenej WG.

Re: turbo - problém

Napsal: 05.06.2011, 12:32
od Fizzbiker
sundat actuator a WG zaaretovat nejakou poradnou pruzinou a jet to projet s očima na budíku.

Re: turbo - problém

Napsal: 05.06.2011, 12:44
od jan20nov
Fizzbiker píše:sundat actuator a WG zaaretovat nejakou poradnou pruzinou a jet to projet s očima na budíku.
jo to bych ješte mohl zkusit, i to jak psal trinom

Re: turbo - problém

Napsal: 05.06.2011, 12:53
od jan20nov
jinak turbo vypadá takhle, vůle minimalní a olej nepouští

Re: turbo - problém

Napsal: 05.06.2011, 13:00
od Fizzbiker
jak sem psal kde ti actuator drži WG tam zahakni poradnou ruzinu treba ze sterače nebo neco podobneho pripadne zadratovat a poradne drat utahnout aby byla WG zarucene zavrena, a jet to opatrne projet s ocima na budiku, vsadim knoflik proti gombíku ze mas mrtvy actuator.

Re: turbo - problém

Napsal: 05.06.2011, 13:24
od MaxX
nebo tu hadici zlom a stáhni!

Re: turbo - problém

Napsal: 05.06.2011, 14:19
od Trinom
Hadici bych sundal z WG a vrazil do ní šroubek, nebo tak něco, aby tama neunikal tlak. Potom natáhnout hadici od posilovače brzd a nebo použít fizzovo řešení s pružinou.