rada pri konfiguracii motora

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od slik85 » 27.11.2009, 16:21

zalozim novu temu a prosim ludi ktory tomu rozumeju aby napisali svoj nazor pripadne klady ci zapory a co by odporucali a do akeho vykonu by stym isly

jedna sa o motor SR20det a auto na drift

motor:
CP piesty
APEX H" ojnice
acl RACE saly
ARP stefty kluky a hlavy
COMETIC tesnenie pod hlavou
a samozrejme i ty dalsi vieci co sou ktomu potreba jako WALBRO ,kvalitny IC kit,3" vyfuk pak se rozdeluje na 2x2,5" (APEXi dual cat back)
555vstreky ,z32 AFM

seriova ecu+NISTUNE

a mal by som otazky na vacky,vserii ma sr20det 248°
aku volbu by ste volili 256 ci 264 a aky zdvych 10, 10,5 11, 11,5
a popripade napiste konkretny typ a ake su coho klady ci zapory



dalsia vec je turbo ake by ste volili mam na mysli GT28RS 0,86AR alebo 2871r
a kolko by ste stoho tlacili max vykon popripade iny navrh turba

viem ze tato tema je dost rosiahla ale rad si pred zacatim ladenia vypocujem nazor ludi ktory tomu aj rozumeju
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Fire » 27.11.2009, 19:06

když auto na drift proč vačky ? posunou ti přece výkon dál .. Tomita tam má tuším 256 a to auto vůbec nejede odspoda :(

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od blázen » 27.11.2009, 19:32

a jake ma tomita turbo a jake ma AR turbiny?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Design » 27.11.2009, 19:36

Tomita ma podobny turbo jako je garrett Gt2871r a je to turbo Apexi mrkni k nemu do členu.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od blázen » 27.11.2009, 19:47

tam k turbu moc nepíše
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Fire » 27.11.2009, 20:07

píše že má : AX53B70

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od tomita » 27.11.2009, 22:20

Tady je spec v tabulce, je to AX53B70 P25
http://www.sr20tuning.com/japturbos.html

Jinak velikosti je to srovnatelny s 2871r. Co se tyce toho ze to nejde odspodu, rek bych ze pokud to srovnavas s 28rs (a jeste se seriovyma vackama) tak to samozrejme nebude mit takovy nabeh. :) Pocitove bude mit 28RS mocnejsi zatah z nizsich otacek, ale ve vyssich to bude o necem jinem. A hlavne, s vetsim turbem+vackama dosahnes stejnyho vykonu pri nizsim tlaku, jelikoz se zvysi efektivita z duvodu vetsiho prutoku hlavy.
Nebudu objahovat vacky, kazdy si musi zvolit co vlastne chce, vysoky vykon a rychly nastup proste nejdou dohormady. Pokud ti staci 300-320 a chces co nejlepsi reakce v nizkych otackach, tak jdi do 28R (S15 turbo)..pokud v budoucnu planujes vys, tak bych zvolil neco vetsiho.
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Peca » 27.11.2009, 22:38

A co kombinace GT28RS a 256 vačky? :) Chci vyšší mid- a hig- range výkon, pomůžou ty vačky?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od slik85 » 27.11.2009, 22:45

prave koli tomuto som zvolil tuto temu lebo ti vacky otevrou hlavu ale je navyber aj s niekolkych zdvyhov napr 10 10,5 11 11,5 12 a podobne adalsia variacia je 256 alebo 264

ja by som siel bud do serie teda seria vacky a turbo gt28rs disco pottato s 0,86ar vykona max 340-350hp

alebo asi 256°zdvych max 10,5 ale ktomu by som volil turbo 2871r a vtedy sa da hovotit o vykone 38- 390hp


vsetko dolady RADDY na nistune takze skuste inu kombinaciu

aa uz ked bysom to riesil chcel bysom posunut obmedzovac 8000ot
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od tomita » 27.11.2009, 22:59

Peca píše:A co kombinace GT28RS a 256 vačky? :) Chci vyšší mid- a hig- range výkon, pomůžou ty vačky?
Urcite. Je to ale vsechno o tom to zkusit. Ja taky nevedel pred tim jak se to bude chovat :).

Ja mam vacky in-256, ex-264 se zdvihem 10,5mm. Vykon 340k pri 1.0bar..pri 1.3 bych to videl nekde u 380-400.
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Kentoya » 28.11.2009, 14:13

na drift potřebuješ téměř konstantní krouták, téměř kdekoliv

takže bych nevolil nic z toho co tu píšeš

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Martin_534 » 28.11.2009, 15:53

no já bych začal od jednotky a místo nistune a z32 afm koupil apexi power fc d-jetro, budeš mít map senzor a při zničenym ic alespoň dojedeš :)

a jak píše kentoya, potřebuješ konstantní krouťák, i když podle mě ne kdekoliv, ale podle toho jak ti bude vycházet 2 - 3 rychlost v závislosti na trati, vačky bych nechal serii a turbo 2871r s co nejmenšim ar

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od tomita » 28.11.2009, 19:06

Kentoya píše:na drift potřebuješ téměř konstantní krouták, téměř kdekoliv

takže bych nevolil nic z toho co tu píšeš
Konstantni kroutak temer kdekoliv je docela utopie.
A jaky turbo teda? Myslim ze disco potato je jedno z nejlepsich turb na sr20det co se tyce kompromisu mezi vykonem a nabehem/reakci..kor kdyz to bylo vyvinuto primo na sr20det. Treba Spispi ho ma na seriovem motoru a myslim ze si nestezuje :) a ani by nemenil za jiny. Jakykoliv turbo tam budes mit, pokud ho budes honit na vysoky tlaky, tak nikdy nebudes mit konstantni kroutak. Ubrat a spokojit se s nizsim vykonem/kroutakem ale s vyrovnanejsim prubehem.
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Kentoya » 28.11.2009, 20:36

nemám ten pocit o utopii, je to jen o naladění, a pokud to umíš tak je to brnkačka (tím netvrdím že to umím), a např ne mém motoru byl krouták v rozmezí 310 až 340 Nm od cca 3500 toček až po redline, takže to utopie zdaleka není

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od slik85 » 28.11.2009, 20:51

neviete nieko ci ma NISTUNE vstup pre MAP senzor?
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 hostů