sroubek ve valci!

otázky a odpovědi technického rázu
semtex
Member
Příspěvky: 17
Registrován: 08.03.2009, 15:31

sroubek ve valci!

Příspěvek od semtex » 08.03.2009, 15:50

zdar odbornici
sem tu novej,znam to forum ale zatim sem nemel proc psat az ted


meril sem kompresi na motoru cacko a u tretiho valce proste nahodne mi z civky spadl sroubek do valce a ja si toho nevsiml pripojil sem merak a tocil motorem-nijake zvuky zatim moc ne,komprese byla 10a neco zdalo se mi to nizko tak jsem zkusil znova.slo to niz.Zapojil sem zpatky svicku-civka mela sice tri srouby ale rikal sem si,ze zpadl nekam mimo ten treti jak sebou mnotor skubal-za boha me nenapadlo checknout valec.
Natocil sem motor abych dobil baterku a ted se kurevsky ozyvalo klepani z motoru-vypl jsem ho a bylo mi jasne ktera bije.
Pres otvor na svicku sem sorubek zdeformovany vytahl http://imb.lide.cz/big/49B3148462597D48 ... g#57459645 -vysledek-tak tak sem ho protahl otvorem na svicku (mela taky ten konecek zdeformovany

tak sem dal novou svicku a zkusil natocit motor-
chytl hned,tak 2 sekundy tech 1500otacek ale zrazu se kousl a zacal skubat sebou otacky sly rapidne dolu k nestabilnim tak 200-300 a chcipl.
Zkusil sem opet odpojit palivovku vyjebat benzin,a zmerit kompresi na tretim ale vyslo mi 0.2 baru-takze se tam pist ani nepohl nejspis pokud nemam ten merak rozbitej
pak sem zkusil odpojit vstrik na tom treetim a motor uz ani nechytl jen sebou skube a klepe... takze je mrtvej bych tak rekl

zadrene pisty nebo zrusene ventily co myslite?

Uživatelský avatar
Yashio
user
Příspěvky: 200
Registrován: 15.11.2008, 17:33

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Yashio » 08.03.2009, 16:03

podle toho jak je obouchanej ten šroubek tak bych řekl že se pěkně poklemal ventilama... takže moje rada sundej hlavu a uvidíš co dál...
200sx is no car, 200sx is my live style...

semtex
Member
Příspěvky: 17
Registrován: 08.03.2009, 15:31

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od semtex » 08.03.2009, 16:05

je tam moznost ze se nejak mohla zadrit klika nebo to budou spis ciste ventily?

Uživatelský avatar
Yashio
user
Příspěvky: 200
Registrován: 15.11.2008, 17:33

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Yashio » 08.03.2009, 16:24

je spíš možné že se vydřela vložka v bloku a možný i píst každopádně to budeš muset rozhodit pak zjistíš co a jak do motorunewidim takže víc neporadim...
200sx is no car, 200sx is my live style...

Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od OndraS13 » 08.03.2009, 16:25

Spíš bych právě hledal někde nějakou závadu tam kde lítal ten šroub ! Ventily , píst .... Prostě jak píše Yashio - rozdělat a uvidíš !
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )

semtex
Member
Příspěvky: 17
Registrován: 08.03.2009, 15:31

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od semtex » 08.03.2009, 17:18

stejne mi je ale divna jedna vec,proc neche motor bezet na trech valcich jelikoz sroubek mohl ponicit ventily pouze na tretim valci - zbyvajici tri normalne kliku utahnou-co by to mohlo zpusobovat mimo to?
se nejak pos*alo casovani zbyvajicich?

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Kentoya » 08.03.2009, 21:13

to že neběží motor je spíše shoda okolností
ventilům na 99% nebude nic
v lepším případě
píst bude tak ohrabaný že bude lepší ho vyměnit, protože bude míst ostré hrany, které budou po přehřátí základem samozápalů
může být podřenej blok, ale nebude to tak hrozný, jen nějakej malej vryp
hlava bude mít poškozené, antidetonační plochy
v horším případě
bude nakoplá ojnice
může být nakoplá klika a to tak že bude odjebaná šála

at tak či tak musíš ten motor otevřít a nejlepší možnost je udělat kompletní GO, ale možná vydrží jen nové šály, nový píst a nové kroužky

semtex
Member
Příspěvky: 17
Registrován: 08.03.2009, 15:31

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od semtex » 08.03.2009, 21:37

hmmm v tom pripade moje planovane sundavani hlavy nebude mit az zas takovy smysl kdyz by chtelo udelat i spodek..?

ja totiz nemam sanci v moji garzi vytahnout motor cely...jak moc prostoru je mezi horni uvrati pistu a vrskem ventilu ?? myslim kolik mm je tam prostor na vysku-pist se nedotyka konecku svicky nebo horni steny prece,ne??

teda tohler je celkem katastrofalni jestli by to tak bylo jak jsi to popsal

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Kentoya » 08.03.2009, 21:53

mezi detonačníma ploškama a pístem okolo 2mm
mezi nejnižším místem ventilu a pístem okolo 8mm

semtex
Member
Příspěvky: 17
Registrován: 08.03.2009, 15:31

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od semtex » 08.03.2009, 22:02

hm...to je celkem dost... ten sroubek mohl mit tloustku tak 4mm no sice ta hlavickas byla dobre zdeformovana no :(
kazdopadne,nemyslis ze by nebylo treba dobre zkusit to auto roztlacit at se klika rozhybe a pak zkusit nastartovat?
a jeste, proc to chytlo napoprve uplne normalne tak 2 sekundy to bezelo v pohode a pak to zaclo delat bordel,trepat se atd?

kazdopadne ale hlavu sundam a mrknu na to jak vypada zevnitr ventily a pist a stena valce...
nejaka rad pri tom nez to budu delat?je tam nejaky spek na tom motoru pri sundavani?

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Kentoya » 08.03.2009, 22:08

nejdůležitější je stejně ojnice a klika, takže motor musí ven stůj co stůj

semtex
Member
Příspěvky: 17
Registrován: 08.03.2009, 15:31

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od semtex » 08.03.2009, 22:12

:shock: hmm, delal nekdy nekdo z vas zvedani toho motoru pomoci lidske sily ciste?:) rekneme ho pridelat na ctyrech mistech a pomoci ctyr lidi vyzdvihnout z auta? kolik vazi?

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Design » 08.03.2009, 22:14

128kg a určo to tak nekdo vytahoval.Na mrtvej tah ti to vyhodim ven 8) :lol:
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

semtex
Member
Příspěvky: 17
Registrován: 08.03.2009, 15:31

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od semtex » 08.03.2009, 22:42

tak to neni tolik 128 kg-cekal bych krapet vice...
jinak k tomu spodku,toho motoru-co je vse nejlepsi uz udelat pri jednom kdyz se v tom clovek jednou hrabe -
saly,
ojnice
klika
prevrtani valcu ci jak se tomu rika
vybrus bloku
mozna zvetsit tu olejovou panev jelikoz ten objem je smesny...
co dale?

jo a na kolik vyjdou ventily-kupuje se to zvlast nebo jen v sadach?

Soda
user
Příspěvky: 67
Registrován: 23.04.2006, 10:39
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Soda » 08.03.2009, 22:46

já ho taky tahal ven růčo a celkem to šlo akorát to chce mít pár lidí po ruce

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 152 hostů