Nastavitelny ramena

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Bobeš
user
Příspěvky: 1340
Registrován: 03.01.2008, 20:39
Bydliště: Plzen

Nastavitelny ramena

Příspěvek od Bobeš » 07.02.2009, 21:12

Prosim vás jestli je nekdo má prosil bych radu...jo nebo ne .... nechci aby to bylo tvrdy,auto používam i na normální ježdění.... jestli je to zbytečny tak na to kašlu ale jestli mi napíšete pro,tak bych je pořídil :)

Uživatelský avatar
Bobeš
user
Příspěvky: 1340
Registrován: 03.01.2008, 20:39
Bydliště: Plzen

Re: Nastavitelny ramena

Příspěvek od Bobeš » 07.02.2009, 21:16

ilustrační foto :)
Přílohy
S13Camber.jpg
S13Camber.jpg (71.94 KiB) Zobrazeno 5081 x
PairLCA1.jpg
PairLCA1.jpg (61.55 KiB) Zobrazeno 5081 x

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Nastavitelny ramena

Příspěvek od Kentoya » 07.02.2009, 21:53

na normální ježdění zbytečný
na běžné drifty zbytečný
na profesionální drifty, či na profesionální okruhy či vrchy, téměř nutné, ale taky nutné naučit se nastavit přesně co chci aby to dělalo

Uživatelský avatar
Bobeš
user
Příspěvky: 1340
Registrován: 03.01.2008, 20:39
Bydliště: Plzen

Re: Nastavitelny ramena

Příspěvek od Bobeš » 07.02.2009, 21:59

ok díky..... :) to sem chtěl slyšet... :) aspon v tom mam jasno

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavitelny ramena

Příspěvek od Heini » 17.02.2009, 15:19

Až na jedno a to i na běžné drifty!
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavitelny ramena

Příspěvek od vrtas » 17.02.2009, 15:30

S tim teda nesouhlasim co si napsal heini 8)

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavitelny ramena

Příspěvek od Heini » 17.02.2009, 19:25

Už jsi někdy řídil auto na tomhle podvozku? Je to jako motokára, super kontrolovatelné. Asi to tam všichni dávaj z nudy.
Pokud někdo uvažuje o driftu tak ten podvozek je základ ! To je jen muj názor a už jsem stím jezdil. Prostě to auto je mnohem lépe kontrolovatelné ale něco za něco. Na koleje to není.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavitelny ramena

Příspěvek od vrtas » 17.02.2009, 19:30

Mně to vysvětlovat nemusíš.
Podle mně člověku na běžný drifty stačej bohatě coilovers a tension rods. Samo že nepočítam špéru...
Já třeba běžný drifty jezdil na sérii :mrgreen:
Naposledy upravil(a) vrtas dne 17.02.2009, 19:43, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavitelny ramena

Příspěvek od Design » 17.02.2009, 19:32

No jo ale tak ty seš pan drifter tak to nemužeš srovnavat s ostatnima!!!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavitelny ramena

Příspěvek od vrtas » 17.02.2009, 20:28

Jasně, nejlepší 8)

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Nastavitelny ramena

Příspěvek od pablo » 17.02.2009, 23:01

v tomhle ty musim vrtasi trochu oponovat proste heiny to vystihl a k tym ramenum do zadny napravy ja osobne bych koupil aspon to vrchni jinak geometrii pri takem prudkem znizeni auta nikdy nenastavis. budes mit totiz A jak prase.

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavitelny ramena

Příspěvek od Fire » 18.02.2009, 00:07

vrtas píše:Jasně, nejlepší 8)
no to bezpochyby :lol:

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavitelny ramena

Příspěvek od tomita » 18.02.2009, 10:42

Po vymene zadnich ramen za takovyhle nastavitelny mi jde auto mnohem lip do driftu a kontrola v smyku je, rek bych taky mnohem jednodussi. Az jsem byl sam prekvapen jak snadno to jde. :) Co zustalo seriovy, jsou spodni trojuhelniky. (stabilizatory mam od Cusca)
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Nastavitelny ramena

Příspěvek od Kentoya » 18.02.2009, 12:31

asi takhle, pokud to porovnáš se seriovým podvozkem a podvozek kde dáš tyhle ramena tak ten rozdíl je jasnej, ale jestli nechce auto na drifty a chce si jen běžně zadriftovat tak jsou mu ramena na kokot, a říkejte si co chcete, mnohem důležitější a mnohem lépe mu to půjde do driftu, pokud udělá komplet repasi podvozku, dá podvozek na unibaly, pořádné tlumiče a péra
protože pokud jen vymění vámi vyzdvihovaná ramena, tak ten rozdíl sice bude, ale bude to prd oproti tomu co by měl udělat, a pokud udělá komplet podvozek i s tlumičema a co já vím čím vším a ještě tam nasere tyhle ramena, tak už to bude hopsající koza vhodná pouze na drift nebo street

takže ještě jednou opakuji

na normální ježdění zbytečný
na běžné drifty zbytečný
na profesionální drifty, či na profesionální okruhy či vrchy, téměř nutné, ale taky nutné naučit se nastavit přesně co chci aby to dělalo
na normální ježdění zbytečný
na běžné drifty zbytečný
na profesionální drifty, či na profesionální okruhy či vrchy, téměř nutné, ale taky nutné naučit se nastavit přesně co chci aby to dělalo

a pokud chcete opět třepat nesmysly že je to potřeba, tak udělejte nejdřív komplet podvozek na unibalech a naserte tam ještě tyhle ramena a jedtě se projet po dálnici praha brno, a nebo po horších okreskách, a to auto vyřadíte okamžitě z provozu na běžných komunikacích

takže ještě jednou

na normální ježdění zbytečný
na běžné drifty zbytečný
na profesionální drifty, či na profesionální okruhy či vrchy, téměř nutné, ale taky nutné naučit se nastavit přesně co chci aby to dělalo
na normální ježdění zbytečný
na běžné drifty zbytečný
na profesionální drifty, či na profesionální okruhy či vrchy, téměř nutné, ale taky nutné naučit se nastavit přesně co chci aby to dělalo

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavitelny ramena

Příspěvek od Peca » 18.02.2009, 19:16

Ma to cenu davat na auto na okruh a vrchy?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 hostů