Podvozek S14

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Podvozek S14

Příspěvek od Fire »

Chtěl bych zlepšit jízdní vlastnosti mé s14 , auto mám v podstate jen pro zábavu takže o komfort mi tolik nejde , ale zase na druhou stranu nechci ho mít taky moc tvrdý když máme tak mrzácký silnice. Staré tlumiče jsem nahradil podvozkem TEIN Type flex, jinak se s tím nic nedělalo.
Co vše je ideální na voze nahradit a po kterém výrobci dílů šáhnout ?
Naposledy upravil(a) Fire dne 29.12.2008, 21:39, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek S14

Příspěvek od Mirek »

vzhledem k temer identicke konstrukci podvozkove casti S13/14 bych taky neco prihodil. Pokud chces zabavu a nechces z toho mit motokaru, doporucuji koupit set silentbloku na podvozek a tension rods bych dal klidne unibalove. Ovsem nic jineho, ostatni nechat v gume. Co se tension rods tyce, prislo mi ze auto jde lepe za volantem a v zatackach predek lepe drzi stopu. Se silenbloky na napravach jsem zatim nejezdil tak nemuzu soudit, nicmene mel by to byt kompromis mezi serii a unibalem.
Udajne by melo pomoci tuhosti predku docela vyznamne nismo powerbrace. Mam, ale zatim jsem s tim nejel.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek S14

Příspěvek od slik85 »

ja mam tein super dirift 10-8
dale nasatvitenlne unibalove tension rods od megan racing
Mirek mi zvaril a vystuzil predny ramena (jako namnet pouzil sve power brakes od nismo
a samozrejme ze slo vse do polyuretanu od energy suspen
nove vsechni cepy
pouzil sem i tvrdsi stabylizator napravy
nove tycky stabyku
a hlinikovou rozpieru sem nahradil ocelovou kterou delal KENTOYA


nazadu mnelo nejvietcsi vlyv vymna 4 hlavnih silemblocich na napravnici za polyuretanove od firmy powerflex a nejake nastavitelne unibalove ramena opiet od firmy megan racing
vse v polyuretanu energy suspen

samozrejme ze dolezity je aj nastaveny setup podvozku na povrcch a styl jizdy
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek S14

Příspěvek od slik85 »

slik85 píše:ja mam tein super dirift 10-8
dale nasatvitenlne unibalove tension rods od megan racing
Mirek mi zvaril a vystuzil predny ramena (jako namnet pouzil sve power brakes od nismo
a samozrejme ze slo vse do polyuretanu od energy suspen
nove vsechni cepy
pouzil sem i tvrdsi stabylizator napravy
nove tycky stabyku
a hlinikovou rozpieru sem nahradil ocelovou kterou delal KENTOYA


nazadu mnelo nejvietcsi vlyv vymna 4 hlavnih silemblocich na napravnici za polyuretanove od firmy powerflex a nejake nastavitelne unibalove ramena opiet od firmy megan racing
vse v polyuretanu energy suspen


pouzil bych i tvrdsi silace jedny sem koupil z austarlie
motor pude niz nes na seriovych a tym se upravy tazisko a ktomu sem uz objednal i silac na prevodovku a taky tvdrsi silace na vyfuk
samozrejme ze dolezity je aj nastaveny setup podvozku na povrcch a styl jizdy
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek S14

Příspěvek od Fire »

takže nové ramena koupit jen Tension rods ?
nismo powerbrace je co ? :oops:
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek S14

Příspěvek od Design »

Hodte nekdo nejakou cenovou kalkulaci kolik vyjde go komplet podvozku taky me to čeka.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek S14

Příspěvek od Mirek »

Fire píše:takže nové ramena koupit jen Tension rods ?
nismo powerbrace je co ? :oops:
Obrázek
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Re: Podvozek S14

Příspěvek od Vita.z31 »

A kdyz uz u toho budes tak doporucuju koupit silnejsi stabilizatory. Vetsina lidi na to kasle, je ochotna nasypat do podvozku i vic jak 35t a stabiky za 120$/kus proste nekoupi.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek S14

Příspěvek od kenivruh »

Vita.s13 píše:A kdyz uz u toho budes tak doporucuju koupit silnejsi stabilizatory. Vetsina lidi na to kasle, je ochotna nasypat do podvozku i vic jak 35t a stabiky za 120$/kus proste nekoupi.
Jo stabik urcite predny tuhsi. Zadny nieje nutne menit.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek S14

Příspěvek od Fire »

Díky všem za reakce , určitě to teda pořeším komplexně .
Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek S14

Příspěvek od tomita »

kenivruh píše: Jo stabik urcite predny tuhsi. Zadny nieje nutne menit.
Zadni tuhsi stabilizator zvysuje pretacivost auta, pri pouziti jen predniho se naopak docili vetsi nedotacivosti.
Ke vsemu, 10-15 (a vic) let stary kus zrezle ohybane tyce asi nebude mit tu pevnost v krutu jak novej kus (i kdyby jen seriovej) :wink:
Obrázek
S14a RB25
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek S14

Příspěvek od kenivruh »

tomita píše:
kenivruh píše: Jo stabik urcite predny tuhsi. Zadny nieje nutne menit.
Zadni tuhsi stabilizator zvysuje pretacivost auta, pri pouziti jen predniho se naopak docili vetsi nedotacivosti.
Ke vsemu, 10-15 (a vic) let stary kus zrezle ohybane tyce asi nebude mit tu pevnost v krutu jak novej kus (i kdyby jen seriovej) :wink:
Suhlasim, ale tuhsi zadny stabik sposobuje aj to ze sa vnutorne koleso dostane do luftu co neni moc dobre.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět