Stránka 1 z 2

Sprint s 200sx

Napsal: 18.07.2005, 20:16
od Mirec8486
Chcel by som vediet ci je na tom 200sx(to s vylapacimi svetlami) tak zle co sa tyka sprintu(mam na mysli hlavne akceleraciu) kedze zadna naprava neni zatazena(nehrabe to stale?).Ake mate s touto karou skusenosti co sa tyka sprintu(akceleracia,....)

Napsal: 18.07.2005, 22:17
od Martin_534
po startu hrabe, ale ne nijak brutálně :-)
ondra zajel v mimoni 13,85 což neni špatnej čas a ještě tam je rezerva

jinak sem viděl sprint silvie s ca18det motorem co udělá 1/4míly za 10,50 :-)

ale na sprint jsou i lepší auta, dvoukilo je spíš drift machine :-)

Napsal: 19.07.2005, 08:53
od Ondrey
Martin_534 píše:ondra zajel v mimoni 13,85 což neni špatnej čas a ještě tam je rezerva
.. to jo, rezerva tam je poměrně velká.. a pokud před příští akcí podobného typu nepožiju na podobné příjemné kempové párty stejné množství lihových nápojů jako před poslední Mimoní - což zapříčinilo podivné zpomalení a znejistění mých reakcí následující den při sprintech :D - , tak se mi tu rezervu snad povede eliminovat.. :wink: :D

Napsal: 19.07.2005, 16:02
od Mirec8486
A preco sa na sprint pouzivaju hlavne styly-vpredu motor a zadny nahon?Je to kvoli tej odlahcenej zadnej naprave?Pytam sa preto lebo na driftovych akciach su len mot.vpredu-zadokolka a motor vzadu zadny nahon sa tam nejak neukazuju.

Napsal: 19.07.2005, 16:18
od Mirec8486
Este taka mala otazocka k sprintom.Ten koeficient (napr.1,7)ktory sa udava pre preplnovane motory co znamena?Udava sa to len pri preplnovanych strojoch?

Napsal: 19.07.2005, 16:18
od Gerox
Mirec8486 píše:A preco sa na sprint pouzivaju hlavne styly-vpredu motor a zadny nahon?Je to kvoli tej odlahcenej zadnej naprave?Pytam sa preto lebo na driftovych akciach su len mot.vpredu-zadokolka a motor vzadu zadny nahon sa tam nejak neukazuju.
protoze moc takovejch aut ani neni...narychlo me napada jen porsche a skudky...:) jo a jeste brouk...ale to bych fakt chtel videt na drift akcii... :lol: :lol: 8)

Napsal: 19.07.2005, 17:58
od Martin_534
nebo motor uprostřed a pohon zadku (honda nsx nebo toyota mr2) :-) to je asi nejvýhodnější konfigurace na sprint hned po 4x4, výhoda zadního náhonu je při sprintu v tom, že se váha při rozjezdu přesouvá dozadu a tim zatěžuje hnanou nápravu narozdíl u předokolky, kde jí odlehčuje

na drift je 200sx naprosto ideální - super podvozek a dobrý rozložení hmotnosti a auto je v zatáčce nedotáčivý, přetáčivost se ovládá plynem, když je motor vzadu nebo uprostřed tak je auto i bez plynu přetáčivý

koeficient na sprintech se počítá tak, že vemeš obsah motoru a výnásobíš koeficientem ( nejčastěji 1,7 ) a podle toho pak zařadíš do kategorie - většinou do 3,5l, a používá se jenom u přeplňovanejch aut = turbo nebo kompresor

Napsal: 20.07.2005, 22:37
od Návštěvník
a kolik takovy dvoukilo jede?

Napsal: 20.07.2005, 22:38
od Návštěvník
a kolik jich u nas jezdi?

Napsal: 21.07.2005, 08:03
od raddy
Anonymous píše:a kolik takovy dvoukilo jede?
dvoukilo jede 200, proto mu rikaji dvoukilo.

Napsal: 21.07.2005, 08:32
od Gerox
raddy píše:
Anonymous píše:a kolik takovy dvoukilo jede?
dvoukilo jede 200, proto mu rikaji dvoukilo.
ja jel tachometrovejch 265... :roll:

Napsal: 21.07.2005, 09:26
od Martin_534
Gerox píše:ja jel tachometrovejch 265... :roll:
tak v tom případě máš 265sx s14 :-)

Napsal: 21.07.2005, 09:49
od Gerox
Martin_534 píše:
Gerox píše:ja jel tachometrovejch 265... :roll:
tak v tom případě máš 265sx s14 :-)
jo to je mozny...ale o cisilko mi jako vykon taky nevadilo... :twisted: snad tam tolik bue ... uvidime... 8)

Napsal: 21.07.2005, 10:06
od Martin_534
no co sem mluvil s jindrou, co má tu modrou s14, tak říkal, že má nabržděnejch 200kw a to nemá ani větší ic :-)

Napsal: 21.07.2005, 10:35
od Gerox
Martin_534 píše:no co sem mluvil s jindrou, co má tu modrou s14, tak říkal, že má nabržděnejch 200kw a to nemá ani větší ic :-)
no a nema uz ani motor...co jsem slysel... :twisted: 8)

ostatne tnehle obrazek asi mluvi za vse...:

Obrázek

od gum to asi nebude...:)