Nestartuje

otázky a odpovědi technického rázu
coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Nestartuje

Příspěvek od coler666 » 18.11.2007, 18:23

Zdravim dosiel mi benzin, tak som dotankoval na druhy den a nastartoval, motor naskocil hned na brnk. Zohrial som ho na prevazdkovu teplotu a vypol. Za 5 minut som sadol do auta ze idem prec a nic, tocilo ale ani snaha o nastartovanie. Pripominam ze som sa nicoho ani len nedotkol. Benzin tam ide sviecky su mokre, a iskru hadze. Neviem co s tym moze byt ci chyba v kabelazi ze je niekde studeny spoj alebo ci som omylom stlacil na klucenke nejake tlacitko od imobilizeru ale neviem si to vysvetlit. Mal som problemi s ciernou krabickou /TPS/ co je pri skrtiacej klapke, ak by bola nefunkcna islo by nastartovat aj bez toho?

Popripade by som kupil kabelaz a prehodil to ale do toho sa mi nechce, najradsej by som to predal za par tisic, ma to novu stk a EK. Skuste navrhnt dake riesenie alebo ak by bol ochotny to niekto pris pozriet /naklady samozrejme platim/ Dakujem vopreda.

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 18.11.2007, 19:09

Není to jen uchlastaný? Tzn. zkoušel jsi vytáhnout pojistku od pal. pumpy, nastartovat, vrátit pojistku a nastartovat?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 18.11.2007, 19:35

Jak je mozny uchlastat motor se vstrikovanim?

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 18.11.2007, 19:48

MYSAK píše:Jak je mozny uchlastat motor se vstrikovanim?
špatným tlakem paliva, špatnou velikosti vstřiků..atd

stačí když pojedeš a kámen ti deformuje spátečku benzínu pod autem.. na liště ti vzroste tlak a bude se ti uchcávat motor klidně tak že nepojede vůbec..

proto doporučuji změřit tlak paliva
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 18.11.2007, 20:01

Ako pisal peca skus odpojit poistku pumpy a natocit to.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 18.11.2007, 20:17

chlapi pojistka paliva bolo to prve co som spravil, po odpojeni som skusil pretocit a motor naskocil ale len kratko hned zdochol. Potom som to znova skusil s poistkou a nic. Tlak som meral priamo na cerpadle natlacilo 5 barov, v pal. systeme som to nemeral ale tam by som nevidel problem pretoze normalne startovalo a ani som sa z miesta nepohol a uz za 5 min.nestartovalo. Myslim ze mam problem v kabelazi lebo som mal vytiahnuty tps snimac pri klapke a tam som hybal kablami tak mohol vzniknut studeny spoj a viem ze bez zapojeneho tps auto nenaskoci.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 18.11.2007, 20:19

změř tlak na liště.. tlak čerpadla ti je naprt.. poměř to a napiš..změř to i s odpojeným FPR
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 18.11.2007, 20:20

ok malo by tam byt okolo 2,5 baru jo? inak ale ako je mozne ked som sa toho ani nedotkol a samo od seba to zacalo ved to je proti logike.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 18.11.2007, 20:28

závady se objevujou samy od sebe..může být vadný FPR.. změř to a hodnoty porovnej s manuálem.. 1,96bar a 2,45bar pokud si dobře pamatuju
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 19.11.2007, 21:12

a takto sa spytam, da sa nastartovat aj bez zapojenej krabicky TPS pri skrtiacej klapke myslim s odpojenymi konektormi. Ak nie tak viem kde mam hladat. Dakujem

coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 20.11.2007, 18:46

jinak mne Rj ani neblikala kdyz jsem mnel nastartovane /cital som v manuali ze to ma bliknut viac krat nez 9 ci kolko za 10 sekund/ Zajtra zmeriam tlak paliva ale ak bude dobry tlak tak kde dal hledat zavadu?

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Příspěvek od vmille » 20.11.2007, 23:13

Přeměř snímače (TPS atd) jestli dávají správné hodnoty (idelál merit na jednotce, aby jsi vyloucil chybu kabelaze), pokud bude dobry i tlak paliva, tak ještě zkus povolit kat pokud ho mas, muze byt zarvany. Uz me tak vyskolil Ford Probe, 100 hodin jsem hledal chybu v kabelazi a byl zapeceny kat, ale to asi nebude tvuj pripad.

coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 21.11.2007, 16:03

TPS som uz premeral, ale doma nie u auta, je to vlastne len odporova draha ale v urcitej polohe mi udaje na meraku vyleteli hore a spadli /taky skok/ ale potom to merianie pokracovalo dalej. Neviem ci ten skok /odporovy/ tam ma byt ale aj pred tym mi to auto startovalo. Mne sa silne vidi ze to auto ma nejaky imobilizer a omylom som ho dal nejako do cinnosti. Chcem ist na diagnostiku som zvedavy co zistia. Inak dik vsetkym za rady.

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 21.11.2007, 16:05

ak ches ist na diagnostiku cez pocitac ... tak S13 nema na to vystup... :wink:
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 21.11.2007, 16:13

Jestli ma imobilizer tak by ti to melo blokovat palivovou pumpu.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů